המוכר בעצם רימה אותך.
אם הוא ידע על התקלה וידע שאיפסו במוסך את ההודעה על התקלה,הוא עבר על החוק (חובת גילוי נאות).
אם במוסך יכולים להראות לך על טופס מודפס (היסטוריית הטיפולים של הרכב) שיום קודם למכירה המוכר עשה את הנ"ל יש לך קייס לתביעה ואתה יכול להסתפק בבימ"ש לתביעות קטנות.
תתייעץ עם עורך דין (יש מישהו שאין לא אח ,בן דוד, חבר עו"ד? ).
תנסה להגיע לפשרה עם המוכר.
כל התיבות האוטומטיות מתות הרבה לפני מכללים אחרים הרכב,אין הדבר אומר ששאר המכללים אינם תקינים.
תנפנף בפני המוכר באיום תביעה רק אחרי שתמצה את האופציות האחרות .