Jump to content

fanman

  • הודעות

    299
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fanman

  1. fanman

    נהיגה בשכרות

    אם חשבת שנגרם לך עוול והיית בטוח שאתה לא שיכור ,היית צריך לדרוש בדיקת דם.
  2. "מלחמה שאינה צודקת ושאינה חוקית בעליל. " מכל התגובות הילדותיות כאן הנ"ל היא המצחיקה ביותר. אין מילים.
  3. המוכר בעצם רימה אותך. אם הוא ידע על התקלה וידע שאיפסו במוסך את ההודעה על התקלה,הוא עבר על החוק (חובת גילוי נאות). אם במוסך יכולים להראות לך על טופס מודפס (היסטוריית הטיפולים של הרכב) שיום קודם למכירה המוכר עשה את הנ"ל יש לך קייס לתביעה ואתה יכול להסתפק בבימ"ש לתביעות קטנות. תתייעץ עם עורך דין (יש מישהו שאין לא אח ,בן דוד, חבר עו"ד? ). תנסה להגיע לפשרה עם המוכר. כל התיבות האוטומטיות מתות הרבה לפני מכללים אחרים הרכב,אין הדבר אומר ששאר המכללים אינם תקינים. תנפנף בפני המוכר באיום תביעה רק אחרי שתמצה את האופציות האחרות .
  4. אני משער שהכוונה לקוסמטיקה של רכב ולא אקוסטיקה. סה"כ יצאת בסדר. יש לי מכר עם מחשב ברכב,למחשב מחוברות 2 מצלמות עם זווית רחבה ,אחת קדימה והשניה מאחור. הוא כבר התלונן פעמיים בשנה האחרונה במשטרה על תאונות פגע וברח והביא איתו את ההוכחות עם מס' הרכב הפוגע
  5. לא קשור לעובדה שאלה "כוחות הביטחון". קשור לעובדה שזהו אירגון שמייצג אלפים רבים של חברים -הבנת? להסביר יותר פשוט ,אי אפשר.
  6. אין בעיה לשכור רכב במדריד ,גם אם אתה בן 21. מומלץ לבצע את ההזמנה מראש באינטרנט -ההפרש במחיר שווה את המאמץ וכמובן היכולת להשוואת מחירים מיידית. כמו שנכתב קודם ,בתוך העיר הרכב מיותר. דבר נוסף שים לב שאם תיקח רכב ליומיים (בתעריף יומי) או רכב לשבוע ,הסכום הסופי יהיה מאד דומה.
  7. תודה . כשהמנוע חם ,הוא מניע מייד.
  8. התופעה : כשאני מסובב את המפתח הנורה של הסלילים נדלקת לשנייה ושומעים קליק וזהו היא נכבית וכמובן שהסלילים לא מתחממים. הדיאגנוזה : סלילי החימום לא מקבלים פיקוד,ולכן האוטו לא מניע. אני כרגע מבצע מעקף (קצר מהמצבר לסליל) די מעצבן. החלפתי סלילי חימום לחדשים,החלפתי את הפיקוד - לא עוזר. באופן מפתיע לעניין יש קריזות ולעיתים נדירות הסלילים כן מתחממים. יש לי חשד שהעניין קשור לאימובלייזר שנמצא במפתח של הרכב. האם מישהו ניתקל בבעייה דומה?
  9. יש הרבה יותר רכבים יפניים על הכביש,לא רק בגלל האמינות,אלא בגלל שהתיקונים היו יותר זולים.
  10. "לסיכום, כמו שאמרתי - השוטר גם בנאדם. אם תפגעו - הוא יפגע בדרך החוקית - דו"ח על נהיגה בקלות ראש או כל שטות אחרת, שלכם אין אפשרות להוכיח. " אני מקווה שאתה מתכוון לדו"ח שניתן רק אם באמת (!) נעברה עבירה או "כל שטות אחרת". כי מדבריך משתמע ששוטר שעצר אותי על פנס שרוף יתן לי (כי "התחצפתי") דו"ח ,שבבימ"ש אי אפשר להפריך. שירתתי כשוטר במשך 5 שנים (בתחילת שנות ה-90) ובד"כ כשדרכי הצטלבה עם מתנ"א ההתרשמות שלי היתה שרובם ככולם דפרי"ם אבל הוגנים. לצערי בשנים האחרונות ניתקלתי בשוטרים שעצרו אותי וניסו לתת לי דוחו"ת על עבירות מומצאות שלא היו מחזיקים את הדיו על הנייר,רק בגלל שהם יכולים. לשימחתי חוץ ממקרה אחד (דו"ח על תמרור עצור שהשוטר טען: עצרת אבל לא ממש עצרת )היכולת הורבלית שלי חילצה אותי בשלום ואפילו בידידות.
  11. fanman

    תחליף לתום קאר?

    מרכז כובד גבוה,צמיגי שטח ללא אחיזת כביש אפקטיבית, מתלים שבנויים לעבירות בשטח ,בסיס גלגלים קצר,בלמים שלא יעמדו בעומס והתחממות ואלה רק חלק מהבעיות. אתה רוצה לנסות לשכתב את התגובה שלך? אם לא הבנת את כוונתי : הכלים האלה נהדרים בשטח אבל מסוכנים בנסיעה על כביש. לא יציבים וכמובן ללא טיפת בטיחות פסיבית.
  12. אמרתי את אותו הדבר באיזה תחנת רחיצה, זה שניגב לי את האוטו הסתכל עלי ואמר (בשיא הרצינות) : החורף לא מלכלך את האוטו -הליכלוך מלכלך אותו... נחנקתי מרוב צחוק.
  13. דבר לא השתנה - אם מישהו זוכר, בשנות השמונים מכרו כאן את שירוקו עם מנוע 1300... (למיטב זיכרוני זיכרונו לברכה).
  14. אגב שמתי לב שמגפיים של רפתנים יותר מלוכלכות ממגפיים של ג'ימי צ'ו...
  15. אתה חוזר 4-5 פעים על עובדה לא נכונה : "שמרנו מרחק". יש רק מבחן אחד לשמירת מרחק והוא מבחן התוצאה. מכיוון שבמבחן התוצאה נכשלתם,כלומר פגעתם ברכם שלפניכם, הווה אומר: לא שמרתם (מספיק) מרחק ! תתיעץ עם חברת הביטוח, אין לך מה לחשוש מהם.
  16. "יש לי סיאט איביזה 2008 עם מנוע 1400 אם זה יעזור לכם." לא ממש עוזר לנו. אתה יכול לשים כפתור שיהיה כתוב עליו ESP. אתה יכול לשים כפתור שיהיה כתוב עליו N.O.S כפתורים לא יעזרו לך,מערכות ושיכלולים לא נמצאים בתוך הכפתור . חשוב : הבנת שיש לך בעייה. יותר חשוב : אתה מעוניין לגלות את הסיבות ולפתור את הבעייה. הכי חשוב: קורס נהיגה מתקדמת וכו' . דע לך שרבים מאד עברו משהו דומה למה שעבר עליך,אירוע כזה מכניס את הנהג לתלם ומראה לו שרשיון נהיגה לא אומר שהנהג יודע לנהוג... בהצלחה.
  17. חבר הביא החודש מארה"ב שני רכבים שבקרוב יראו על הכבישים (הוא לא מגיע למפגשים). מרצדס 450 sl 1978 קדילאק אלדוראדו (פתוחה) 1974 עם 40.000 ק"מ... בשאיפה להעלות תמונות בקרוב - הרכבים במצב מושלם.
  18. לדעתי הצנועה כדאי אד שתלך עם כל הטיעונים שהעלת לבית המשפט. באופן אישי אני ארגיש הרבה יותר טוב אם נהגים כמוך יקבלו שלילה. לך למד נהיגה מתקדמת ואז תחסוך מעצמך צרות ,תאריך חיים (שלך ושל אחרים) וגם תמנע מקבלת תגובות ציניות.
  19. fanman

    חדשות רכב Dacia Duster 4x4

    דאצ'יה חדשה ? אני רץ לקנות . גם אני יכול 88...
  20. אני מוחה נמרצות על הציניות של המגיבים כאן -ממש לא לעניין! אני חושב שפותח השרשור עלה על משהו מעניין. יזמתי פגישה עם כמה חובבי רכב וכמה משקיעים ואנו שוקלים להרים פרוייקט: מגזין שיבוסס רובו ככולו על כתבות רכב ובהחלט -בהחלט מבחני דרכים. חשבנו על השם "טורבו" שם קליט וקורץ משהו עתידני וכוחני. ברור לנו גם מי יהיו הנבחנות הראשונות : סובארו כרכב עממי נפוץ לעומת דודבן איטלקי כמו אלפא רומיאו. רעיונות לשמות למגזין יתקבלו בברכה. נ.ב חשבנו גם על השמות "אוטו" ו"הגה" אבל "טורבו" נשמע יותר ראשוני... לא לשכוח שנות השמונים בפתח והשלום הקרב עם שכנינו יפתח מרחבים כבישים ואופקים חדשים.
  21. קמר עדיין בנצר ,הכניסה היא יותר קדימה בכביש.
  22. כדאי להבהיר : יש רכבים שבהם החימום הוא מהמזגן ! כמו במזגן ביתי שאפשר לקרר או לחמם איתו את הבית. רכב שכזה יצרוך יותר דלק בהפעלת החימום. רכבים שבהם החימום הוא דרך מערכת המים של המנוע לא יצרוך יותר דלק. אגב בימי גשם כאשר השמשות מתכסות אדים,הדרך המהירה ביותר להעלים אותם - להפעיל מזגן ולכוון את הרוח לשמשות.
  23. לגבי הודעת הפתיחה המקורית... ראית את הסדק יום אחרי שקיבלת את האוטו ואתה "בטוח" שהוא לא היה שם קודם?? וגם מוכרת הרכב "מתחייבת" שלא היה סדק?? הרי ברור שהיא תגיד מיד שהיה סדק והיא לא סיפרה עליו במעמד המכירה... ובאופן כללי ,אסור להיות תמימים. אם מקבלים טופס לבדיקת שמשות ,חייבים(!) לבצע בדיקה,אחרת חברת הביטוח יכולה להתנער מאחריות.
  24. אף אחד לא התייחס לעובדה שתאריך הטסט שונה? יש סבירות גבוהה למדי שמדובר ברכב שונה.
×
×
  • תוכן חדש...