Jump to content

fanman

  • הודעות

    299
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fanman

  1. צריך להפנים - זה העתיד ומצד שני אני חולם על דוחות שיקבלו אותם חארות שמבצעים רוורס במחלפים כי הם פיספסו את הפנייה...
  2. אני מתכנן לרכוש פיאט דובלו דיזל 2005-2008. ראיתי מודעות למכירה של דובלו בנזין אוטומטיות. בשיחה עם חבר מכונאי ,הוא הזהיר אותי לא להתקרב לבנזין... אשמח לשמוע מחברים שמכירים את הרכב -האם הבנזין כ"כ בעייתי?
  3. לא אסביר את המושג אנלוגיה אבל : יבקשו 30 שקל אלך למחלבה ואקבל ב5 שקלים. אין מניעת שימוש בקערית,צריך חלב . חלב עולה כסף ! כמו שנאמר -לא חייבים לקנות תוכנת GPS אצל קרסו.אם מעלים תוכנה מקורית אצל מתקין מורשה אין בעיית אחריות. היבואן לא אמר דבר לגבי קבלת חלב הוא קיבל במתנה קערה -סליחה נווטן. מה שהלקוח מבין אינו קשור בשום צורה לשום דבר (כל נותן שירות יכול לספר לך...) מה שתופס : ההבטחה בחוזה ! "אסכים ואחזק: והרי הציעו לך לקנות חלב גם שם, אז מה אם המחיר הוא 50 ש"ח לליטר. האריזה ממש יפה. רגע, זה לא המחיר אצל כולם?" *(זהירות : ציניות מהולה בעצב ) זאת הבעיה שלנו כצרכנים -אנחנו לא לוקחים עו"ד לכל קניה בסופרמרקט .
  4. השריקה ! אני זוכר כילד בשנות השבעים את השריקה מהגריל של האודי. ככה אפשר לדעת מרחוק איזה רכב זה...
  5. אנלוגיה להמחשת האבסורד של חלק מהתגובות כאן. קניתי קורנפלקס. היה אחלה מבצע - צורפה לאריזה קערית לחלב. בני זו** לא צירפו שם חלב. בקופה אמרו שצריך לקנות את החלב בנפרד . אני לא מבין את זה. הרי על האריזה יש ציור של קורנפלקס בתוך קערה וחלב שנמזג לשם.
  6. אני נוסע הרבה 40K בשנה. אמנם דיזל וחסכוני אבל כל אחוז חיסכון =כסף. דבר ראשון - צורת הנהיגה שלי. לא עובר 100 קמ"ש ובד"כ נוסע 90 קמ"ש,מאיץ בעדינות ,קורא את הכביש קדימה להימנע מבלימות והאצות וכמובן מתזמן רמזורים . דבר שני - מזגן !עכשיו באמת שכבר אפשר להסתדר בלי מזגן אבל אפילו בקיץ, אם אני מצליח לסבול את החום אני נוסע בלי מזגן (מחוץ לעיר,בתוך העיר אין מצב...) דבר שלישי : תחזוקה. צמיגים בלחץ מלא,פיטר אוויר נקי וכו'... לגבי נסועה -אין מה לעשות ,לא יכול להפחית.
  7. fanman

    מומנט פיתול

    ברור : "בזרוע חזקה ויד נטויה"
  8. קיבלת תשובה נכונה (!!) ואתה מנפנף אותה? נראה שאתה יודע את התשובות לבד אז למה לשאול
  9. אתם,אתם סתם רעים אתם... זה יגמר לא תוך שנה וחצי . אני מתחייב שזה יגמר תוך כמה שבועות ! נכון, לא חג שבועות הקרוב , גם לא חג שבועות הבא ,,אבל תוך כמה שבועות (20,30,40...)
  10. ירוק מקנאה. פשוט לקחת אוטו ,לבחור מסלול,לשלם סכום קטן ולנהוג. אחחחח אמריקה (ואירופה ואסיה ואפריקה ואוסטרליה...תחי מדינת ישראל).
  11. יש מחקרים (אפשר למצוא באינטרנט) המראים שמוזיקה חזקה מאד משחררת ברגים,דבקים וחיבורים בהלחמה קלה.
  12. fanman

    מנוע לבטא

    אוטו איטליה פ"ת ! היתרון שהם אוהבים איטלקיות על ארבע (גלגלים כמובן). למיטב ידיעתי אין להם מנוע כזה כרגע. המנוע הוא אותו מנוע של פיאט 132.
  13. בן כמה בדיוק הרכב? מאתר הביטוח הלאומי אפשר להבין שיש רכבים שאחרי 3 וחצי שנים הם "משוחררים מההלוואה".
  14. יוצא מהסופרמרקט,מתקרב לאוטו ורואה גברת עם עגלה ריקה פשוט מחנה את העגלה הריקה שלה על הדלת של האוטו שלי בכוונה גמורה,ללא שום היסוס,פשוט שמה את העגלה על הדלת. צרחתי עליה "תעצרי-מה את עושה ???" והיא ,תוך כדי שהיא מסתכלת בזלזול מי מפריע לה,קופצת אחורה ואומרת לי : מה אתה רוצה?... אני ממשיך (בצעקות) : אני רוצה שלא תחני את העגלה שלך על האוטו שלי,זה מה שאני רוצה,מה עלה בכלל בדעתך שזה קיר? והיא עונה : לא רציתי שהעגלה תדרדר עלי... אני פשוט בהלם. נ.ב אין נזק,העגלה נעצרה על פס החיכוך מהפלסטיק (שתוכן כנראה בדיוק לגובה עגלות הסופר הישראליות).
  15. בשלושה מוסכים שונים ניסו "שיטת מצליח" ואנשים מתרעמים על פותח השירשור? :shock: כנראה שזה מה שמגיע לנו...
  16. fanman

    "מזל שיש לי רכב חזק"

    אני מקווה מאד שהתכוונת ל -2500 כ"ס... בעצם הרי ידוע שמנועים אמריקנים הם עם יחס סמ"ק הספק מדהים... מישהו יודע מה ההספק של הקרייזלר PT עם המנוע האימתני שלה (2400 סמ"ק) -בטוח שרכב אמקיקני כזה עושה צחוק מכל יפנומטית
  17. aino -לא הבנת. הכסף של המיסים שלך הולך לכל מיני מקומות (נכונים או לא - תלוי בהשקפתך הפוליטית ),הוולוו לא שייכת למשטרה ,זהו רכב פרטי של מתנדב במשטרה. יש "פטנט " במשטרה שמאפשר למתנדבים לבוא עם רכב פרטי ולשים עליו צ'קלקה. יש הרבה הגבלות ,אבל הרעיון הוא להראות נוכחות משטרתית. למיטב זיכרוני ,אסור לרכב כזה להיות עם מערכת כריזה/סירנה - פשוט לא חוקי .
  18. אפשרות נוספת : מדבקות עם ציור יפה. אפשר אפילו עיטוף של הרכב במדבקה -משהו כמו 4000-5000 שקל.
  19. לפני 10 שנים ,טנדר סיטרואן,5 וחצי בבוקר ואני חוטף פנצ'ר בדיוק מתחת למחלף כפר שמריהו אין מצב שאני עוצר שם להחליף גלגל... שם ראשון ונוסע לאט לאט. מגיעה ניידת ועוצרת לידי :מה קרה? אני: פנצ'ר. שוטר :אז תעצור ותחליף . אני :אין סיכוי שאני מנסה להתאבד כאן ,אני ממשיך ויוצא מתחת לגשר ,עוצר בצד ומחליף ואני אשמח אם תהיה מאחורי עם צ'קלקות... שוטר: לא חבל על הגלגל? אני: החיים יותר יקרים. כמובן שליווה אותי מחוץ למחלף.
  20. הלכתי עכשיו וקניתי כרטיס לוטו (17 מליון -אוכל לעלות שנתון ...)
  21. ומצד שני,כמה פעמים קיללתם שאתם לא יכולים לעשות כלום כנגד הבן-*ונה שנוסע רוורס במחלף כי הוא טעה ביציאה ... דוגמאות לנבלות שהיינו רוצים לראות הולכים ברגל ולא נוהגים -יש למכביר.
  22. פניתי מספר פעמים בה"פ ע"מ לקבל אישור ולא קיבלתי תגובה. מה בדיוק עלי לעשות?
  23. לפני 20 שנה . פורד סיירה L (כלומר 1300 ) אבל המנוע -איך ,ככה לומר בעדינות - 2 ליטר משופר כמה נחמד היה לגזגז ברמזורים (זוג קרבורטורים עצום,פילטר פתוח ואגזוז זרימה חופשית נותנים קונצרט חביב). עכשיו דמיינו פרצופים של בעלי סיירות 1600-2000 למיניהן כשסיירה 1300 עוקפת אותן בקסטל ב-150 קמ"ש . כנראה שחייבים לעבור את תקופת ה "ניתן לו בראש" מתישהו.
  24. נדמה לי שבתמונה האחרונה אני רואה VW כרמן גיהה?
  25. לפני 12 שנים היה לי סיפור דומה בחיפה. 5 ערבים ברנו 5 משצוללים לידי כשהתנועה עמוסה. כנראה הרגזתי אותם שלא עברתי לנתיב השמאלי כשהם נדבקו לי לתחת ביני וברמזור הבא הם יצאו מהאוטו ולא ע"מ להזמין אותי לקפה. ברשותי "משכנע" סמית' ווסון 357 מגנום ובחורף הוא בנרתיק כתף... רק יצאתי אליהם מהאוטו והם פשוט התנדפו כאילו השטן רודף אחריהם. הנהג עלה על אי התנועה וברח לצד שני.
×
×
  • תוכן חדש...