Jump to content

fanman

  • הודעות

    299
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fanman

  1. אל תספר ! חבל לתת מידע לאוייב.
  2. אני משתמש בהמון כרטיסי זיכרון. יצרן מוכר -חובה ! קלאס 10 עשוי לתקוע מכשירים מסויימים - הפתיע גם אותי... קרה לי (בהתחלה כשחשבתי שיש מציאות ...) שהזמנתי 200 כרטיסי זיכרון ובערך חצי מהם זרקתי לפח.
  3. fanman

    של מי השורה הזו?

    " קיה ריו 1.4 שותה דלק? " כל תוספת מיותרת
  4. fanman

    של מי השורה הזו?

    "רכב של פדקס פגע לי ברכב וברח איך להתקדם? " שלב הילוך ראשון,שחרר בעדינות את המצמד תוך כדי לחיצה עדינה על דוושת האוץ...
  5. נקודה חשובה שאיש לא דיבר עליה : כלב שלא סורס יביא צאצאים לעולם. רוב הגורים לא ימצאו בית. ולא ,הם לא ישוכנו במלון 5 כוכבים לשארית חייהם השיבה טובה. למעלה מ -100000 כלבים ללא בית מומתים בישראל מדי שנה. אם אנשים היו מעקרים/מסרסים כלבים הכמות הייתה קטנה בהרבה. לסרס זה אכזרי? תחשבו מה יקרה לגורים שלא ימצאו בית.
  6. איך אף אחד לא הזכיר :חצי כוח ... דוגמא: האינטיליגנט התורן :האופנוע שלך זה 2.5 כוח? אני : לא זה 250 סמ"ק עם 44 כ"ס. האינטיליגנט התורן: חחח אתה לא מבין כלום. יש לי טרקטור עם מנוע 5000 עם 70 כוח אז איך שלך 44? זה 2.5 כוח. אני :אם זה 5000 סמ"ק אז זה צריך להיות 50 כ"ס לא ? האינטיליגנט התורן : יש לך עוד הרבה ללמוד -זה דיזל ,זה יותר חזק...
  7. לפני כ-15 שנה ,הגאון :"הקרבורטור שלי לא מכוון " אני : אבל לרכב שלך יש הזרקת דלק ... הגאון " זה לגיבוי, יש גם קרבורטור וגם הזרקה ":roll:
  8. "פח אשפה" יכול להיות שקית שממוקמת על גב המושב (דרך משענת הראש).
  9. שירשור שיכנס ל "היכל התהילה" ... תחושות? מה קרה אין כבר סטופר? מה הבעיה פשוט למדוד זמן?
  10. לא הבנת את הפואנטה -המכשיר תמיד במצב שהצעת. הטלפון המחורבן הזה מחליט פתאום שהוא מחשיך את עצמו ואז אני נאלץ לעשות את התהליך "במישוש"...
  11. חיפשתי וחפרתי ולא מצאתי. מכיוון שאני עובד בשמש,אני חייב שהמסך יישאר תמיד בבהירות מלאה. הבעיה היא, שהמכשיר, על דעת עצמו מחליט להחליש את בהירות המסך ואז אני צריך בחצי ניחוש (מסך כמעט חשוך) להיכנס להגדרות ולהחזיר את ההגדרה המקורית ... יש פתרון?
  12. אני עובד בחוץ. לשמחתי,אחרי כמה דקות של מאמץ אני חשוף לרוח . מכאן ש DRYFIT -מתבקש. מצאתי חנות שמוכרת חולצות מנדפות במחירים מצחיקים חולצות שרוול קצר 16 שקל וחולצות שרוול ארוך (שבהן אני משתמש - פוחד משמש ) 20 שקל לחולצה. מה אומר ומה אגיד ,החולצות עושות את העבודה מצויין. אני מניח שחולצה ב 200-600 שקל תעשה עבודה טובה יותר אבל 20 שקל מול 600 שקל?... אני מאד מרוצה.
  13. fanman

    בלימה בעת עיקול / פנייה

    לא חייבים קורס נהיגה ,למרות שזה מומלץ לכולם. אפשר שעה בקארטינג...
  14. מרוב יאוש ניסיתי לישון על התקרה הבעיה : גיליתי שהשמיכה כל הזמן נופלת. (אי אפשר על הריצפה- יש שם 60 ק"ג כלב ) הצלחתי להשתלט על 30% מהמיטה ויצרתי שם כזה שקע שהיא כבר לא דוחפת אותי לרצפה ,כי לא נוח לה לישון בשקע
  15. fanman

    של מי השורה הזו?

    "אז התקבלתי ללימודים-פרפרים בבטן, ומה עכשיו? " א. איפה לומדים את זה ? שנים שאני מחפש וכל מה שמצאתי זה -כאבים בבטן . ב. אולי אתה לא מוכן ללימודים כי התשובה כל כך פשוטה : אתה צריך רשת פרפרים .
  16. fanman

    של מי השורה הזו?

    "מחפש בנרות מחשב של דל d630" בנרות יש פראפין ופתיל. למה לחפש בהם מחשב?
  17. זה תלוי. הרכב נקי? או מאובק? אם הוא נקי,עם ווקס? (מוסיף לאווירודינמיות בגלל שזה חלק). או פוליש לפני ווקס (ואז הוא מחוספס ויש יותר התנגדות של רוח).
  18. לשמחתי הנסיעות שלי הן בד"כ אחרי/לפני הפקקים וה-WAZE מדייק בטווח של 3-4 דקות לנסיעות של שעה וחצי. מרשים למדי.
  19. כמות הסוכר במשקאות ICE משהו היא אדירה. מומלץ להתנזר.
  20. לגמרי כבוד. הילד המוכשר גדל להיות נהג מירוצים . מקנא.
  21. פות"ש הוא הישראלי שאני רוצה לפגוש. לא רוצה את הישראלי שמחולל מהומה במקום בגלל סיבה כזאת או אחרת. הכל בשקט הכל בשלווה...אבל ! עמד על שלו וקיבל פיצוי. לא פיצוי על "עגמת נפש" מופרכת,אלא פיצוי הוגן על אירוע מביש .
  22. לוח קלקר (דחוס)עבה 5 ס"מ. משתיק קולות בצורה מעולה.
  23. בתחום העיסוק שלי (http://www.flynesher.co.il) אני קובע מפגש עם אנשים במקומות שונים בארץ. בהזמנת העבודה שהלקוח מקבל, רשום ומודגש : "חובה להתקשר ערב הפעילות ע"מ לוודא את קיומה,ביטול הפעילות פחות מ-24 שעות לקיומה יגרור דמי ביטול בסך 100 שקלים" . אם לקוח הזמין פעילות שלשום,אתמול לא התקשר והיום - למרות שנסעתי במיוחד כדי לפגוש אותו - הוא לא בא לפעילות. האם הוא יכול לבטל את החיוב בחברת האשראי ? הרי מותר לו תוך 14 יום... ואיך אני מתמודד מול חברת האשראי לגבי גביית דמי ביטול ? הרי ביזבזתי יום עבודה ,דלק וכו' ? ולא,לא יכולתי להתקשר אליו מכיוון שרשמתי מספר טלפון שגוי .
  24. אחרי שאוכלים רוגעלך שוקולד אמיתי ואיכותי לא רוצים שום דבר אחר . הבעיה - אלה שיש בהם שוקולד איכותי עולים 50 שקל לקילו זה טוב לדיאטה כי קונים מעט.
  25. לעולם לא אבין למה,אנשים שמעבירים מזרונים על גג האוטו,לא מעבירים רצועה/חבל קדימה-אחורה כן,מאמצע הפגוש הקידמי עד למרכז (למי שלא הבין...) הפגוש האחורי. אני צוחק (ותופס מרחק) כל פעם שאני רואה טמבל עם מזרון שהרוח מרימה ומקפלת לשניים. במחשבה שנייה..אחלה בולמי אוויר.
×
×
  • תוכן חדש...