בתחום העיסוק שלי (http://www.flynesher.co.il) אני קובע מפגש עם אנשים במקומות שונים בארץ.
בהזמנת העבודה שהלקוח מקבל, רשום ומודגש : "חובה להתקשר ערב הפעילות ע"מ לוודא את קיומה,ביטול הפעילות פחות מ-24 שעות לקיומה יגרור דמי ביטול בסך 100 שקלים" .
אם לקוח הזמין פעילות שלשום,אתמול לא התקשר והיום - למרות שנסעתי במיוחד כדי לפגוש אותו - הוא לא בא לפעילות.
האם הוא יכול לבטל את החיוב בחברת האשראי ? הרי מותר לו תוך 14 יום...
ואיך אני מתמודד מול חברת האשראי לגבי גביית דמי ביטול ? הרי ביזבזתי יום עבודה ,דלק וכו' ?
ולא,לא יכולתי להתקשר אליו מכיוון שרשמתי מספר טלפון שגוי .