Jump to content

fanman

  • הודעות

    299
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fanman

  1. יש לי הזדמנות לעשות כיוון פרונט חינם (מתנה מהמוסך) אני חייב להחליף צמיגים ושאלתי: האם יש טעם לבצע כיוון פרונט לפני החלפת הצמיגים?
  2. הרכב שלי (ולא משנה איזה רכב זה) )-:
  3. fanman

    דאצ'ה דאסטר החדשה נחשפה

    שאלתי נציג רישמי של היבואן האם יש כוונה להביא את הpick-up התשובה הייתה : אין לו תקינה אירופאית אז אי אפשר. ואני שואל מה??? איך אין לטנדר תקינה אירופאית?
  4. מתעלק. יוצא בבוקר מהבית ומגלה פנצ'ר. מודד לחץ ויש 10 psi. הפנצ'ריה במרחק 2 ק"מ ממני ואני מחליט לסוע אליו (לאט) . לא בא לי להחליף גלגל. מגיע לשם הפועל מסתכל שניה ואומר :צריך להחליף גלגל וכדאי לך שניים כי אף פעם לא מחליפים גלגל אחד. אני: למה להחליף? הפועל: מה קרה לך? הרסת את הצמיג הכל טחון בפנים. אני: יש לחץ של 10 psi הג'נט לא נוגע בצמיג איך נהרס? הפועל: אתה לא מבין כלום. בעל הבית עובר ואומר לפועל "נו יאללה תתקן הוא יודע מה הוא רוצה". לקחו גם 50 שקל על פנצ'ר. לשם בחיים אני לא אכנס.
  5. אני קורא תגובות ואני צוחק. "אם אני לא צריך ואני לא רואה סיבה שצריך -אף אחד לא צריך" באמת? אף אחד לא צריך טנדר פתוח? כולם יסגרו את הארגז? לפי זה,לא אמורים להסתובב כאן טנדרים,אבל היי,הפתעה -הכבישים מלאים בהם.
  6. איפה מתחיל התור לדאצ'יה פיק-אפ?
  7. כל כך צודק. בדיוק כמו שוק הסמארטפונים. לא רוצה מסך מפלצתי ! רוצה טלפון חזק עם מסך בגודל שפוי ,כזה שאפשר להוציא בקלות מהכיס ולהתמש ביד אחת.
  8. בוריס תודה -שיניתי את החתימה שלי
  9. אכן 2009. 1.6 ליטר 16 שסתומים,110 סוסים שאוהבים ללכת לאט.לא בטוח למה אבל המנועים הוחלפו (לטובת מומנט משופר?) במנוע 8 שסתומים ב2010 עכשיו 265000 ק"מ. הפעם זכיתי, אחרי רצף נפילות (לא תמיד באשמתי או אשמת הרכב : פעם דרסתי תן ב120 קמ"ש נוצרה נזילת שמן והלך מנוע,פעם נכנס בי מישהו ורימה אותי עם פרטים לא נכונים ועוד קטעים כיפיים שכאלה...
  10. כן,אני יודע שזאת דאצ'יה וכן,אני מקבל את השתתפותכם בצערי, אבל יש לי המון תירוצים. 1.הייתי צריך רכב באופן דחוף. 2. צריך בגאז' ענק. 3. אוטומטי. נשברתי בגלל הפקקים. 4. זול,זול,זול (כן כמו זוגלובק מתחיל ב'ז' ומקבלים בסוף נקניקיה). 5.חלקי חילוף זולים . 6.מוסב לגז. מצאתי את הכלה במחיר מצחיק,כי אף אחד לא רצה לקנות את הרכב עם מערכת הגז -17000 שקל !! כולל מערכת הגז שהיתה בת כשנה. 40000 ק"מ מאוחר יותר, חסכתי בערך 12000 שקל על דלק,טיפולים במחיר מצחיק ושתי תקלות בלבד: סליל הצתה (היה סליל לא מקורי -הוחלף למקורי ב120 שקל) ובולם זעזועים אחורי (הוחלפו שניים ב700 שקל). האוטו די נוח ,בכל זאת יש שורשים צרפתיים,אבל מאד רועש. 10 ק"מ לליטר במהירות ממוצעת של 100+ טיפה קמ"ש. הבעיה היחידה שהיתה כשקניתי -גיר מחליק (תקלה נפוצה בגיר המחורבן הזה),40K ק"מ ועדיין נוסע עם אותו גיר... סה"כ -מרוצה. ככה זה כשאין ציפיות
  11. לא שווה לקנות בחו"ל כשההפרש כ"כ זניח וכאן יש גירסה בעברית,אחריות ושירות.
  12. תודה. אני מתכנן לקנות 3 מכשירים : לי לאשתי ולילד. לא רואה שום סיבה בעולם לקחת מכשיר "דגל". הדרישות שלי מאד נמוכות: מצלמה טובה באור יום (חושך לא מעניין),אפליקציות כמו ווייז,טלגרם ווטסאפ ו... זהו בעצם.
  13. מה אומרים המבינים לגבי המפרט הבא ובמחיר של 600 ש"ח : יצרן:Xiaomi, גודל מסך:5.5‏ אינטש, מערכת הפעלה:Android, נפח אחסון פנימי:32GB, שנת הכרזה:2017, מהירות מעבד:MHz‏ 2000, זיכרון RAM:3GB, רזולוציה:1080x1920‏ פיקסלים, צפיפות פיקסלים:ppi‏ 401, מצלמה:13 מגה פיקסל, עובי:8.5‏ מ"מ, משקל:165‏ גרם, המחיר בעליאקספרס לא זול בצורה משמעותית.
  14. ואף מילה על השינוי מזוועה מטורית מעוררת חלחלה (או התקף צחוק פרוע) לטנדר שאפשר להביט בו?
  15. אני גאון ! לא שמתי לב ונכנסתי עם המפתח של האוטו לים. כמובן שהאוטו לא מניע עכשיו והמנורה של האימובילייזר מתחילה לצחוק ברגע שאני מכניס מפתח לסוויץ'. הרכב : רנו לוגאן 2009 . מיקום : זכרון יעקב. רעיונות או אנשי מפתח (ברצינות -טכנאים שיודעים לשכפל) יתקבלו בברכה. נ.ב למרות שהאוטו קרוב לים לא אצבע אותו בכחול וגו'...האוטו משרת אותי היטב.
  16. מתוסכל רצח. הלך לי מנוע בטנדר ואני צריך לעשות הובלה היום של מקרר מקציר לזכרון. המוביל הבריז לי (מפתיע נכון...?) . אברתי כ-40 מובילי,או שלא יכולים או שרוצים סכומים מופרכים (800 שקל). אם למישהו יש טנדר,זמן ולב של זהב אהיה חייב לו לנצח... יובל 050-6555557
  17. נקרעה רצועת אלטרנטור/מזגן/הגה כח ברנו לוגאן שלי. חייב לתקן מחר. אם מישהומכיר מוסך סביר בפארדיס/ג'אסר -אשמח להפניה...
  18. סאנגיונג. טוב משתתף בצערך. הכותב הינו פליט סאנגיונג.
  19. אני היחידי שמעדיף את הצופר בצד? למשל על מתג האורות?
  20. ואני תוהה מי יקנה תיבת dsg אחרי האחריות ומה יקרה כשתהיה תקלה וצריך יהיה לשלם על תיקון תיבה יותר משווי הרכב.
  21. מי המומחה שלך לסאנגיונג? אני רוצה לחתוך את הוורידים מרוב דיכאון בגלל המוסו ספורט שלי (אף אחד לא מצליח לתקן ראש מנוע )
  22. ראש מנוע זה בהזמנת תור מראש או שהמנועים כבר מצליחים לעשות 100000 ק"מ בלי לגמור ראש?
  23. אהבתי את התגובה של נציג דאצ'יה. ואני עדיין מנסה להבין את התגובה של נציג קרסו - אולי הקור הזה שיחרר לו תגובה קפואה שכזאת.
  24. כדאי לחשוב מחוץ לקופסא ולהנות בגדול : סיטרואן ברליגו,רנו קנגו,פיאט דובלו,דאצ'יה דוקר...
  25. אני מחפש לוגאן מודל 2009-2011. חפרתי שעה בחיפושים בפורום ולא הצלחתי למצוא חוות דעת עכשווית. מישהו יכול להעיד מנסיון אישי?
×
×
  • תוכן חדש...