שאלתי נציג רישמי של היבואן האם יש כוונה להביא את הpick-up התשובה הייתה : אין לו תקינה אירופאית אז אי אפשר.
ואני שואל מה???
איך אין לטנדר תקינה אירופאית?
מתעלק.
יוצא בבוקר מהבית ומגלה פנצ'ר. מודד לחץ ויש 10 psi.
הפנצ'ריה במרחק 2 ק"מ ממני ואני מחליט לסוע אליו (לאט) . לא בא לי להחליף גלגל.
מגיע לשם הפועל מסתכל שניה ואומר :צריך להחליף גלגל וכדאי לך שניים כי אף פעם לא מחליפים גלגל אחד.
אני: למה להחליף?
הפועל: מה קרה לך? הרסת את הצמיג הכל טחון בפנים.
אני: יש לחץ של 10 psi הג'נט לא נוגע בצמיג איך נהרס?
הפועל: אתה לא מבין כלום.
בעל הבית עובר ואומר לפועל "נו יאללה תתקן הוא יודע מה הוא רוצה".
לקחו גם 50 שקל על פנצ'ר.
לשם בחיים אני לא אכנס.
אני קורא תגובות ואני צוחק.
"אם אני לא צריך ואני לא רואה סיבה שצריך -אף אחד לא צריך"
באמת? אף אחד לא צריך טנדר פתוח?
כולם יסגרו את הארגז?
לפי זה,לא אמורים להסתובב כאן טנדרים,אבל היי,הפתעה -הכבישים מלאים בהם.
אכן 2009.
1.6 ליטר 16 שסתומים,110 סוסים שאוהבים ללכת לאט.לא בטוח למה אבל המנועים הוחלפו (לטובת מומנט משופר?) במנוע 8 שסתומים ב2010
עכשיו 265000 ק"מ.
הפעם זכיתי, אחרי רצף נפילות (לא תמיד באשמתי או אשמת הרכב : פעם דרסתי תן ב120 קמ"ש נוצרה נזילת שמן והלך מנוע,פעם נכנס בי מישהו ורימה אותי עם פרטים לא נכונים ועוד קטעים כיפיים שכאלה...
כן,אני יודע שזאת דאצ'יה
וכן,אני מקבל את השתתפותכם בצערי, אבל יש לי המון תירוצים.
1.הייתי צריך רכב באופן דחוף.
2. צריך בגאז' ענק.
3. אוטומטי. נשברתי בגלל הפקקים.
4. זול,זול,זול (כן כמו זוגלובק מתחיל ב'ז' ומקבלים בסוף נקניקיה).
5.חלקי חילוף זולים .
6.מוסב לגז.
מצאתי את הכלה במחיר מצחיק,כי אף אחד לא רצה לקנות את הרכב עם מערכת הגז -17000 שקל !! כולל מערכת הגז שהיתה בת כשנה.
40000 ק"מ מאוחר יותר, חסכתי בערך 12000 שקל על דלק,טיפולים במחיר מצחיק ושתי תקלות בלבד:
סליל הצתה (היה סליל לא מקורי -הוחלף למקורי ב120 שקל) ובולם זעזועים אחורי (הוחלפו שניים ב700 שקל).
האוטו די נוח ,בכל זאת יש שורשים צרפתיים,אבל מאד רועש.
10 ק"מ לליטר במהירות ממוצעת של 100+ טיפה קמ"ש.
הבעיה היחידה שהיתה כשקניתי -גיר מחליק (תקלה נפוצה בגיר המחורבן הזה),40K ק"מ ועדיין נוסע עם אותו גיר...
סה"כ -מרוצה.
ככה זה כשאין ציפיות
תודה.
אני מתכנן לקנות 3 מכשירים : לי לאשתי ולילד. לא רואה שום סיבה בעולם לקחת מכשיר "דגל".
הדרישות שלי מאד נמוכות: מצלמה טובה באור יום (חושך לא מעניין),אפליקציות כמו ווייז,טלגרם ווטסאפ ו... זהו בעצם.
מה אומרים המבינים לגבי המפרט הבא ובמחיר של 600 ש"ח :
יצרן:Xiaomi,
גודל מסך:5.5 אינטש, מערכת הפעלה:Android, נפח אחסון פנימי:32GB, שנת הכרזה:2017, מהירות מעבד:MHz 2000, זיכרון RAM:3GB, רזולוציה:1080x1920 פיקסלים, צפיפות פיקסלים:ppi 401, מצלמה:13 מגה פיקסל, עובי:8.5 מ"מ, משקל:165 גרם,
המחיר בעליאקספרס לא זול בצורה משמעותית.
אני גאון ! לא שמתי לב ונכנסתי עם המפתח של האוטו לים. כמובן שהאוטו לא מניע עכשיו והמנורה של האימובילייזר מתחילה לצחוק ברגע שאני מכניס מפתח לסוויץ'.
הרכב : רנו לוגאן 2009 .
מיקום : זכרון יעקב.
רעיונות או אנשי מפתח (ברצינות -טכנאים שיודעים לשכפל) יתקבלו בברכה.
נ.ב
למרות שהאוטו קרוב לים לא אצבע אותו בכחול וגו'...האוטו משרת אותי היטב.
מתוסכל רצח. הלך לי מנוע בטנדר ואני צריך לעשות הובלה היום של מקרר מקציר לזכרון. המוביל הבריז לי (מפתיע נכון...?) . אברתי כ-40 מובילי,או שלא יכולים או שרוצים סכומים מופרכים (800 שקל). אם למישהו יש טנדר,זמן ולב של זהב אהיה חייב לו לנצח...
יובל 050-6555557