Jump to content

fanman

  • הודעות

    299
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fanman

  1. fanman

    זקני carsforum חיים?

    ןלחשוב שיש כאן אנשים שלא מכירם את תומR. מוכן שכולם יפסיקו לכתוב והוא יהיה היחידי שיכתוב כאן.
  2. מסך מגע "מולטימדיה" סכנת נפשות !
  3. תקנה לחברה טלפון. לא מנומס לצפצף מלמטה שתרד כבר.
  4. fanman

    רכב עד 45k

    אתה יכול לקנות דאצ'יה סנדרו רובטית בת שנה עם אחריות לעוד שנתיים...
  5. לסימקה 1307 שבתמונה יש ג'נטים של אברט??
  6. fanman

    נהיגה בגיר רגיל ואוטו'

    אפשר לנהוג במצב "ידני" תמיד. אני מנחש שכשתגיע לפקק תעביר אוטומטי לאוטומט.
  7. הלו ? זה קבוצת חובבי רכב או תגובות בכתבה של טמקא? מה הקשר בין נפח המנוע ל...בעצם לכלום. יש כמה נתונים שנכונים לכל כלי הרכב: יש 2 נתוני מנוע חשובים : 1. הספק 2. מומנט. יש נתון כללי אחד שלוקח בחשבון הכל : יחס הספק משקל מעבר לנ"ל יש את נתוני תיבת ההילוכים -הזריזות שלה בהעברת הילוכים והיעילות שלה.
  8. ברוך ממציא הקרוז קונטרול
  9. ללא ספק ידית האיתות
  10. אני קורא את המודעה על "חידוש יבוא מכוניות רנו" ונקרע מצחוק בגלל עומק הבורות. 14 כ"ס במקום 1400 סמ"ק 16 כ"ס במקום 1600 סמ"ק 9.1 כ"ס במקום 910 סמ"ק. הצעירים שקוראים כאן יתקשו להאמין שעד תחילת שנות התשעים עדיין השתמשו (אפילו בסוכנויות רכב) בשטות הזאת - מי זוכר שבגיל 16 אפשר היה להוציא רשיון ל"אופנוע חצי"? ב 1986 קניתי אופנוע אנדורו מפלצתי (לזמנו) cagiva rx 250 עם הספק של 38 כ"ס למשקל של 110 ק"ג.http://www.italianclassicmotors.com/motorcycle/cagiva/250-rx-rally-/71 דוד שלי לא הפסיק להתווכח איתי שאני ילד ואין לי מושג מהחיים שלי, כי לטרקטור הענק שלו יש 110 כ"ס לנפח של 10 ליטר. לא עזר לי שום נסיון הסבר על מומנט מול הספק. ואפילו את הפרדוקס במה שהוא אמר : אם המנוע בנפח 10 ליטר -איך יש לו 110 כ"ס? (אל תתייחסו למספרים -הוא בטוח בילבל כ"ס עם מומנט וסל"ד)
  11. fanman

    קרוסאובר/ג׳יפון - למה?!

    בעיקר אופנה. דימוי מופרך של בטיחות לעומת סדאן (נכתב כאן מספיק על הנושא). ובהחלט היתרונות של עליה על מדרכות,הכנסת ילדים למושבים.
  12. תשמע... במה כדאי להשקיע? מניות/זהב/מטבע זר ? אתה חזית במדויק את העתיד,אז בבקשה תעזור.
  13. מעבר לעובדה שזאת זוועה מוטורית,אפשר למצוא טובות. שכן שלי,טייס ח"א, נסע באטראז' ושמר עליה מאד יפה. אבל ככלל,המחיר גבוה מדי עבור רכב צבאי.
  14. fanman

    איך הרכב שלך הגיב בשרב?

    לא מבין למה ממשיכים לדבר על מזגנים- זה ממש לא קשור לשאלה. דיברתי עם המהנדס הראשי של קרסו. והנה תמצית התשובה (מינוס הנוסחאות) התשובה יותר מורכבת מ"סתם אוויר חם" החמצן תופס 21 אחוז מנפח האוויר . כשהאוויר מתחמם,הנפח שלו יורד , כלומר גם נפח החמצן באוויר יורד. אבל (!) במקום החמצן יש יותר חנקן.(מה שנקרא : על אחת כמה וכמה) לא רק שיש פחות חמצן לצורך בעירה טובה,יש לנו משהו שחונק את המנוע. מכיוון שהמנוע הוא רק 900 סמ"ק המומנט ה"טיבעי" שלו נמוך וכשלקחתי ממנו חמצן וחנקתי אותו בעודף חנקן - המנוע מרגיש מת. לכן ,עם שינוי התכנית מ"אקו" ( שזאת תכנית מכוונת מומנט)לספורט" (תכנית להספק גבוה) ,המנוע חזר לחיים.
  15. צריך לדעת לעבוד עם סלייסר. קודם חותכים את הירקות הקשים (כשמראש מכניסים אותם ברבעים ולא שלמים) ואחרי כמה סיבובי ידית מוסיפים את העגבניה ווהמלפפון (חצאים או רבעים) מהר מאד לומדים מהניסיון מתי להוסיף את הקשים ומגיעים לסלט קצוץ דק. אבל לעולם !!! לעולם לא יתקבל סלט יפה כמו קיצוץ עם סכין.
  16. סקרנות: למה אתה רוצה להגביה?
  17. fanman

    איך הרכב שלך הגיב בשרב?

    1."עבר עלינו" בזמן עבר. 2. שאלתי נטו על "סחיבה" של המנוע. לא מזגן,לא התחממות ולא כמה חם היה להחזיק את ההגה - כל אלה מוכרים וידועים. קיבלתי תשובה מדורון שיש לו מנוע כמו שלי. מעניין אם בעלי ואגיות עם מנועי הטורבו קטנים הרגישו שינוי בסחיבת המנוע (בעיקר בסל"ד נמוך)
  18. אם הרכב ללא המתלים הפניאומטיים -אין סיבה לקנות אותו
  19. עבר עלינו שבוע של מז"א קיצוני. חם ויבש. יש לי דאצ'יה לוגאן עם מנוע רנו 0.9 ל' טורבו. נאלצתי לבטל את הeco ברכב ולהעביר ל"ספורט" כי הרכב פשוט לא סחב בסל"ד נמוך. (כשחם האוויר דליל מאד,מגיע פחות חמצן למנוע וכו') ברור לי שבגלל שהמנוע קטן ההשפעה של השרב מורגשת מאד. אני תוהה -האם עוד מישהו הרגיש שהאוטו לא סוחב בשרב ?
  20. כשהפיז'ו 205 נולדה,טענו נגדה שהדלת האחורית דומה לאלגרו.
  21. נראה רכב שהודבק מכמה רכבים. בחזית פיז'ו,מאחורה פיאט 127מהצד קצת לנצ'יה ... תעשיית הרכב הבריטית קרסה בגלל האיגודים המקצועיים. רצו הכל ונשארו עם כלום ביד.
  22. מוצא את עצמי נכנס לפורום רק כדי לחפש את הסקירות שלך. בפורום ענתיקות היו סקירות כל שנה לדגמים שהגיעו לגיל אספנות,חבל שאין יותר. {רמז ,רמז,רמז)
  23. להתקין מנעול הגה/דוושות/ידית הילוכים. הגנב יעדיף לא להתעסק ופשוט יעבור לרכב שיותר קל לגנוב
  24. מודה שאני נדהם . זה פורום רכב ! ואף אחד לא הזכיר ולו כבדרך אגב - גם המכוניות החדשות עוקבות אחרינו ! כן,רכבים חדשים שמצויידים בgps מדווחים איפה אתם נמצאים,כל תקלה,כל טיפול מדווח ונאגר במחשבי מוסך/יבואן. תיאורטית הרכב יכול "להלשין" על עבירות תנועה. איך כל זה לא הוזכר? ולגבי פרטיות,מצלמות,מעקבים ושאר מירעין בישין : מרגע שיש טלפון סלולרי,ויתרנו על הפרטיות. אפשר לדעת איפה היינו ובאיזה שעה -גם ללא חיבור לאינטרנט -רק דרך טריאנגולציה של האנטנות הסלולריות. בערים הגדולות הרחובות מרושתים מצלמות כבר מזמן. לכל חנות יש מצלמות אבטחה. תכל'ס לא צריך להתקין מצלמות מיוחדות אלא רק לעבוד את המערך הקיים של המצלמות. אנחנו בקרב מאסף על הפרטיות כשלמעשה נכנענו מזמן.
×
×
  • תוכן חדש...