מודה שאני נדהם .
זה פורום רכב !
ואף אחד לא הזכיר ולו כבדרך אגב - גם המכוניות החדשות עוקבות אחרינו !
כן,רכבים חדשים שמצויידים בgps מדווחים איפה אתם נמצאים,כל תקלה,כל טיפול מדווח ונאגר במחשבי מוסך/יבואן. תיאורטית הרכב יכול "להלשין" על עבירות תנועה.
איך כל זה לא הוזכר?
ולגבי פרטיות,מצלמות,מעקבים ושאר מירעין בישין :
מרגע שיש טלפון סלולרי,ויתרנו על הפרטיות.
אפשר לדעת איפה היינו ובאיזה שעה -גם ללא חיבור לאינטרנט -רק דרך טריאנגולציה של האנטנות הסלולריות.
בערים הגדולות הרחובות מרושתים מצלמות כבר מזמן. לכל חנות יש מצלמות אבטחה. תכל'ס לא צריך להתקין מצלמות מיוחדות אלא רק לעבוד את המערך הקיים של המצלמות.
אנחנו בקרב מאסף על הפרטיות כשלמעשה נכנענו מזמן.