Jump to content

fanman

  • הודעות

    299
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fanman

  1. תודה! נתת לי מוטיבציה להתחיל את התהליך. ניסיתי להתחיל והתייאשתי . אנסה שוב. צריך נשימה עמוקה כדי להתחיל שוב עם המוסד לקיפוח לאומי.
  2. מדהים שאפילו כאן חברים לא יודעים. כן, התמרור רלוונטי. מי שלא נסע אחרי רכב ששורף את הברקסים בירידה ארוכה לא יבין. בבלימת מנוע, אים אספקת דלק למנוע אבל ברור שהמנוע לא "נכבה". אוי ואבוי לנו עם רמת שיעורי הנהיגה בארץ.
  3. כשמתלוננים בזאפ על דבר כזה הם אוכלים את המוכר. פעם אחת קרה לי, התקשרתי לזאפ ואחרי כמה שעות המוכר מתקשר אלי: בוא, מצאתי את האחרון ובמחיר שהבטחתי,. ואחרי המכירה הוא השביע אותי להתקשר אליהם ולספר שהכל היה בסדר. הוא אשכרה שיקשק.
  4. נהיגה "זהירה" שכזאת גורמת תאונות! ואני לא מדבר רק על הפרשי המהיריויות, אלא על הלך הרוח של הנהגים שמתעכבים בגלל נהיגה "זהירה". העצבים של אותם מעוכבים יגרמו לנהיגה אגרסיבית. חבל שלא מחלקים דוחות לנהגים שמעכבים את התנועה.
  5. מקרר אמנה שעושה בעיות...
  6. fanman

    קמצנות

    בזכות ההודעה האחרונה נזכרתי בסיפור הבית שלי. אני שוכר בית בזכרון יעקב. לפני, הייתה דיירת שבדיוק התגרשה. בעלי הדירה התחשבו בה והורידו לה (!!!) 10% משכר הדירה. הרשיתי לה להשאיר דברים בקרטונים ארוזים בבית ובחצר והזונה ניצלה את זה והתעכבה שבוע מהמועד שהייתה אמורה לפנות את הבית (כשצ'ק שלי כבר הופקד). למרות שהיתה אמורה לצבוע לא צבעה. כדי לא להתעכב יותר אמרתי לה להביא לי את הצבע ואני אצבע לבד (הייתי פעם שיפוצניק). כשסוף סוף פינתה את הבית גיליתי שהיא הורידה את כל המנורות ובתי המנורה בבית. "ככה קיבלתי את הבית"... התקשרתי לבעלי הדירה ואחרי שעה הגיע מי שהוריד את המנורות והרכיב הכל חזרה. מה שגרם לי עונג גדול: כשהביאה לי את הצבע (אחרי ויכוחים על כמה פחי צבע צריך) היא הגיעה כולה בעצבים ונכנסה לחניה ב"חרקה" -אחד מפחי הצבע שישב על הכסא האחורי התהפך ונשפך על המושב... וכמובן שבעלי הבית לקחו מצ'ק הבטחון שלה והחזירו לי את החלק היחסי של שבוע השכירות שבו לא יכולתי לגור בבית.
  7. רגע.בתוך הסלון, החומרים "איכותיים מבעבר" או לא?
  8. 80000 זאת דאצ'יה mcv לוגאן חדשה! עם אחריות ל3 שנים. (סתם דוגמה) אין שום סיבה בעולם להשקיע באוטו הזה.
  9. אם אז... באופן מפתיע הרעש של המנוע משולש הצילנדרים של רנו מאד מרשים כש הוא מטפס ל 7000 סל"ד
  10. fanman

    קמצנות

    חברה של אמא שלי שהיה לו הון של מאות מליוני שקלים היתה מתעקשת שאמא שלי תשלם על חניה בכל מקום שהן חנו (אמא שלי היתה ללא רכב ועם משכורת צנועה של משרד החינוך).
  11. לפני הרבה שנים, מישהו ממש רצה אותי לעבודה (שהיו אז אולי 10 אנשים בארץ שהיו מסוגלים לעשות), הגעתי לראיון ומבחני אישיות ואז הוא אומר לי "גרפולוג".התחלתי לצחוק ואמרתי לו לשכוח ממני ושיהיה לו בהצלחה למצוא מישהו אחר - הוא לא מצא. כשהחליט לקבל אותי זה היה מאוחר מדי. איזה דביל.
  12. היה לי לוגאן 7 מקומות שנת 2009. הרכב הכי אמין שהיה לי אי פעם. רכב זול עם חלפים זולים להפליא. נוח מאד אבל רועש מאד. לא חסכוני במיוחד ולכן הרכב הוסב לגז. תענוג.
  13. ורצוי לרשום שהחלק "מחודש" מיד שניה
  14. רק "גבר גבר " עם ז קטן יחשוב ככה.
  15. מבחינת מראה - סוף סוף ישרו קו. נראה כמו פורד או שברולט.
  16. הגיון צרוף : רכב משפחתי זול עם חלל ענקי, נוח,זריז, אמין. לא מבין את טירוף הsuv. אני עם דאצ'יה סטיישן 0.9 טורבו 2017. 65000 ק"מ אפס תקלות (למעט גיר רובוטי מחורבן שהוחלף אצל הבעלים הקודמים ב-25000 ומאז אין שום בעיה). קניתי כשהרכב היה בן שנתיים ו-30000 ק"מ ב 37000 שקל, כיום אני יכול למכור ב 32000 (מישהו הציע לי בשבוע שעבר). קניתי את הרכב עם אפס ציפיות והופתעתי לטובה בענק! בעיקר מקישקושי הזנב שנשלטים כ"כ יפה...
  17. למיטב ידיעתי תביעה יצוית תוגש רק אם יש הודאה של היצרן בבעיה...
  18. לא מזיז לי. העיקר שהדשבורד לא יחרוק.
  19. אחחח איזה מזל שאשתי התחילה איתי. אפילו מצאתי לפני כמה ימים תמונה של שנינו מהרגע שהיא התחילה.
  20. ואני צוחק (אחרון) דאצ'יה לגאן סטיישן 0.9L טורבו, רובוטית, 2017, 55K ק"מ אפס תקלות - אפס. כשמבינים איך צריך לנהוג עם הגיר הרובוטי הארור הזה ואיך שומרים עליו, אפשר להאריך את חייו. המחיר האפסי של הרכב, גורם לי לחייך כל פעם שמישהו אומר לי : אבל זה אוטו לא אמין/זה חרא של אוטו וכד'. כן, אני יודע שהגיר יכשל מתישהו.
  21. לפני שאני מתחיל לקרוא, האם הקלישאות הבאות מופיעות? *עיצוב הפנים המיושן, התעדכן/הגיע למאה ה 21/מרגיש סוף סוף מודרני... * חומרי הדיפון/הדשבורד/פנים הרכב מרגיש איכותי מבעבר...
  22. חימום מנוע ברכב מודרני ובטמפרטורות בארץ -כמעט חסר משמעות. ברכבים עם טורבו כדאי להמתין לפחות שתיים שלוש דקות לפני שמכבים מנוע.
  23. אחת הסיבות שבגללה אני נמנע מלהיכנס לת"א - האלימות המטורפת על הכביש.
  24. זאת כתבה מלפני 11 שנים!
  25. במשך העשור האחרון היו לי 4-5 שואבים שוטפים של vax הבריטי. המכשיר יקר, רועש לא אמין (כל שנתיים הלך שואב לפח) והחלטתי לפני כשנה שעוצמת השאיבה שלו לא מספקת. כמובן שצריך לדעת לעבוד איתו ועם כבל החשמל הארוך, ולנקות אותו אחרי כל שטיפה (אחרת מיכל איסוף המים מסריח ).
×
×
  • תוכן חדש...