Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלך לי הסוייץ´ באוטו (סייאט איביזה 88),מה לעשות?

 

איפה אפשר להשיג סוייץ´ בזול ואם אפשר לעשות קומבינה?

 

כול רעיון,וידע בנושא יתקבל בשמחה.

 

תודה מראש

פורסם

למה כל הודעה שניה כאן מסתיימת במשפט "אם אפשר לעשות קומבינה" :( :( :( :(

זה ממש עצוב, תודה לאל שאני לא מתכנן לקנות רכב משומש פעם נוספת בחיי.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

יש איביזה ממודל דומה באחת הפירוקיות ליד אזור. נתקלתי בה בעבר, כשחיפשתי חלקי פלסטיק לאיביזה שלי.

 

לא יודע אם היא עדיין שם, ואם יש בה סוויץ/ תקין, אבל אם אתה בקטע, שווה ניסיון.

 

 

אגב, בחנויות חלפים ניסית? עד היום לא היה לי בעיות להשיג כל חלק שהתקלקל לאיביזה...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אם כוונתך למתג הצתה אז תוכל או לתקנו או להתקין חדש אצל מנעולן לרכב.

מתג חדש תוכל גם לרכוש בחנויות חלקי חילוף.

כתוב אזור או יישוב ארץ ואולי תקבל הכוונות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אני מאזור מרכז,נס ציונה!!!!!!!!!!!

 

עכשיו אני הבנתי שחדש עולה בסביבות ה 400-500 ש"ח,אני לא מתכוון להשקיע סכום כזה,עם כול הכבוד לזה שהאוטו משרת על הצד הטוב ביותר (להשים דלק ולנסוע),

 

עכשיו חבר שלי רוצה לפרק את הסוייץ' ולהרכיב לי במקומו מתג,בעלות של 20-30 ש"ח,

עם יש סוייץ' כזה יד שניה בסביבות ה 100-150,אני מוכן לקנות אותו,

 

אשמח לשמוע על עצות,וכ'ד!!!!

פורסם

אולי ניתן לתקן את מתג ההצתה שלך ונסה אצל מנעולני הרכב המומחים:

"כל מפתח", ז'בוטינסקי 78 רמת-גן, טל' 03-6723511 או 03-6734644 ובקש את אברהם.

מכל הארץ מגיעים אליו לתקוני מנועלנות רכב.

הבא עמך את כל המפתחות שיש לך למתג.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...