Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לידע כללי, פס"ד של בית משפט לתעבורה, אינו משמש תקדים . 

כמו כן, הבחור ציין שנהג אחר נכנס ברכב שלו, במקרה שלך, הרכב שלך פגע ברכב אחר. זה עניין מהותי.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

פות"ש

אני לא רואה הססנות בנהיגה של אשתך, אני רואה נהגת זהירה שמתקדמת לאט לעבר מעבר חצייה גדוש ילדים. 

אני גם לא רואה אשם תורם, ואם חברת ביטוח של צד ג' תנסה לטעון לכזה (מה שהם עושים כמעט תמיד כי שיטת מצליח) אני סבור כי בבית משפט את לא תקבל אשם תורם. לכן, הייתי ניגש בלי חשש. 

זו תהיה החלטה שלך האם לוותר על חלק מהסכום או ללכת למשםט במידה ואכן זה יהיה המצב. 

זו דעתי, אינני עו"ד. מניסיון בלבד. 

 

בחלק מהחברות יש קיזוז, כלומר אם תתבע את הפוליסה שלך וחברת הביטוח שלך תזכה בסכום מסוים (מעל 90 אחוז ממה שהוציאו לרוב), אז גם לא תאבד את הפרמיה של אפס תביעות. שאל את סוכן הביטוח שלך. 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 32 דקות, fatboy1340 כתב:

לידע כללי, פס"ד של בית משפט לתעבורה, אינו משמש תקדים . 

כמו כן, הבחור ציין שנהג אחר נכנס ברכב שלו, במקרה שלך, הרכב שלך פגע ברכב אחר. זה עניין מהותי.


הנהגת הפוגעת נכנסת ברכב שלי, הסרטון מראה את זה באופן ברור.

פורסם
לפני 50 דקות, yuval15 כתב:


הנהגת הפוגעת נכנסת ברכב שלי, הסרטון מראה את זה באופן ברור.

אם אתה הרכב המצלם, הרכב שלך פוגע ברכב שנע משמאלך ( נכון שהוא חותך אותך, אבל עדיין הרכב שלך הוא זה שפוגע)

  • אהבתי 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 20 שעות, fatboy1340 כתב:

איך הבנת את זה מהכתוב????

"אם אתה יכול להשתלב לנתיב מבלי לקפח את זכותו...דוגמת מנתיב ימני לנתיב חיצוני בכיכר, עת הרכב השני נע בנתיב הפנימי אשרייך".

פורסם
בתאריך 10.9.2025 בשעה 12:39, yuval15 כתב:

אצל הנהגת הפוגעת יש פגיעה יותר משמעותית (וכרגע היא אומרת שהיא הולכת לתבוע אותי), ואצלי יש פגיעת פח ומתלבט מה לעשות.
 

 

*מביע את דעתי האישית* גם אם היא לא פופולארית או "נכונה" או "חוקית":

אני מאמין שבבית משפט תצאו עם רשלנות תורמת (לפחות), אם לא אשמה מלאה (תלוי בשופט).

הלוואי (בשבילך) שאני טועה\מקשקש\מבלבל ת'מוח.

גם אם אתה צודק, וגם אם נהגת כחוק, עדיין יש לך אחריות וזוג עיניים לראות מה קורה, ואם קיים ספק שרכב שיוצא מכיכר "יחתוך" אותך (והוא יחתוך, זה רק עניין של כמה שניות - "בתוך עמי אני חי....") אתה צריך לתת זכות קדימה לרכב שבכיכר, לעצור ולחכות - או שאתה נכנס אבל נכנס מהר - ולפניו. לא במקביל (!) אליו. 

ה"זחילה" ימינה תוך כדי זה שיש רכב שבא לכיוון שלך בתוך הכיכר - רוב הסיכויים שלא תעבוד לטובתכם בקייס.

וכמו שאמרו חז"ל: בכביש אל תהיה צודק, תהיה חכם.
תיזהרו מנהגי אלטו (ולא רק).

איציק

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 44 דקות, איציק נ. כתב:

והוא יחתוך, זה רק עניין של כמה שניות - "בתוך עמי אני חי...

בתקופת המלווה חפרתי לילדים שלי בכל כיכר, שתמיד יניחו שהנהגים האחרים יכנסו\יצאו\יעברו נתיב בכל רגע נתון, בלי סימן בלי איתות ובלי להסתכל.

כיכר בישראל, בטח רב נתיבית, היא איזור ללא חוקים וללא הגיון.

  • אהבתי 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 7 דקות, פינדר כתב:

כיכר בישראל, בטח רב נתיבית, היא איזור ללא חוקים וללא הגיון.

יש חוקים ויש היגיון.

אין מוח ואין אכיפה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 9 דקות, פינדר כתב:

כיכר בישראל, בטח רב נתיבית, היא איזור ללא חוקים וללא הגיון.

בכיכר בישראל  -  רב הנהגים עושים טעות אחת או יותר.

@yuval15  לפני שאתה פותח תיק תביעה\משפט כדאי להתיעץ עם סוכן הביטוח שלך ולהציג בפניו את הסרטון שלך + הנוסף שהובא.

קיים סיכוי קטן שהמקרה יסתיים ללא נזק כספי. 

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 4 שעות, fatboy1340 כתב:

זה עניין מהותי.

מיקום הפגיעה היחסי תלוי בנסיבות  של מרחק, מהירות ותזמון, ואינו מעיד על אשמה.

עם מישהו נדחף לנתיב שלי, יתכן שכבר הייתי לידו והוא פגע בצד שלי או שהייתי מעט מאחור ואני התנגשתי בו.

פורסם

מביע דעה בלבד, אבל הנהג הפוגע ב100 אחוז אשם.
נסיעה בשביל לפנות שמאלה או פרסה, נדרש לעשות בנתיב הפנימי, עד לפה הכל טוב,
על מנת לצאת, נדרש גם לאותת וגם לצאת לנתיב השמאלי מבין 2 ביציאת היעד.
פה קשה להבחין אם יש איתות(נראה שלא) ובהחלט סטתה מהנתיב על מנת לצאת ליציאת היעד שלה.

הנהגת שצילמה, עשתה מה שמוטל עליה, נצמדה לימין בגלישה על מנת לפנות ימינה, כן זה היה איטי מידי, אבל זה לא משנה, אם זה היה יותר מהיר, הנהג הפוגע היה פשוט פוגע בו מאחור, ברגע שאתה בתוך הכיכר היתרון הוא שלך.

 

אם תובעים אתכם, תדברו עם הביטוח שלכם, לדעתי הם ישמחו להגן עליכם(תיק קל) ובנוסף לתבוע בחזרה.

פורסם
לפני 3 שעות, Cherniy Bumer כתב:

ברגע שאתה בתוך הכיכר היתרון הוא שלך.

רק שהרכב הפוגע היה בכיכר עוד לפני הרכב שנפגע.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...