Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ בקניית פיג'ו 208 GTI - סוף סוף הגיע תורי להיכנס לתחום! תהיו אחים ותעזרו


yuvalsa

פוסטים מומלצים

אגב למה לא הכנסת למשוואה את ה308gti המוצלחת?

יונדאי i30n נדירות יחסית, אבל לעיתים יוצאות לשוק.

המגאן מעולות והן אמת מידה מבחינת זמני הקפה ברכבי הנעה קדמית.

הסיוויק בדור המדובר הן כפי שנאמר כאן,קשיחות מדי ובעלות המון טורק סטיר.

 

מה תהיינה הייעוד של המכונה?

טיולים, מסלול, סתם מתחשק לך רכב פאן אול הראונדר שיספק צורך גם בשימוש יום יומי?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 18 שעות, בשביל מה זה טוב כתב:

מגאן תיהיה הבחירה הכי טובה שתוכל לעשות בתקציב הזה

תתעקש על קאפ עם הדיפרנציאל אם אתה מתכוון להגיע למסלול

הייתה לי כזו כמה שנים טובות רכב מאוד מאוד אמין הרבה יותר מכל הרכבים שעלו פה בשירשור מתמודד יפה מאוד עם עומס

מאוד מרווח מאחורה לילדים וכשתבוא עם הכסף יורידו יפה במחיר ממה שרשום במודעות

  התחזוקה הייתה די סבירה מזמינים הכל מהפולני  (אם תקנה אתה תכיר) מראש ואז אין בעיה גם עם חלפים 

דברים כמו צלחות בלימה וקלאץ זה כבר עסק יקר 

רוב הרכבים בתקציב שלך הם כנראה כאלו שעברו כבר קלאץ לדעתי וטעמי זה רכב שמזדקן יפה נראה טוב ונוסע מעולה 

דבר עם אחד המוכרים תעשה איתו סיבוב לדעתי זו הבחירה הנכונה

 

תודה על התשובה!

האמת מגאן rs תמיד עניינה אותי מבין ההוט האצ'

מה אתה מגדיר תחזוקה סבירה?

אשאל אחרת, כמה עלה טיפול שוטף? וכמה עלה לך טיפול שבו הייתה צריך להחליף משהו ''רציני''?

כמובן שאי אפשר לדעת מה יהיה, אבל סתם כדי לקבל סדר גודל

לפני 13 שעות, falou כתב:

 

מה הפער במחיר הקנייה בין השתיים? 

 

מה הפער בקנייה בין השתיים? 

Brz  - מעל 130 אלף הייתי מעריך 

208 - 40-70 אלף פלוס מינוס, תלוי בשנתון

מגאן, 70 אלף וצפונה

 

רק ה208 נמכרת סביבות המחירון של יצחק לוי.

לפני 12 שעות, GTI33 כתב:

אגב למה לא הכנסת למשוואה את ה308gti המוצלחת?

יונדאי i30n נדירות יחסית, אבל לעיתים יוצאות לשוק.

המגאן מעולות והן אמת מידה מבחינת זמני הקפה ברכבי הנעה קדמית.

הסיוויק בדור המדובר הן כפי שנאמר כאן,קשיחות מדי ובעלות המון טורק סטיר.

 

מה תהיינה הייעוד של המכונה?

טיולים, מסלול, סתם מתחשק לך רכב פאן אול הראונדר שיספק צורך גם בשימוש יום יומי?

 

308 לא עושה לי את זה.. לא יודע להסביר.

אולי אם אנהג אחשוב אחרת, אבל בכל מקרה לא בתקציב והאחזקה יקרה יותר מה208.

 

הייעוד הוא קודם כל רכב דיילי שיפזר ילדים במסגרות ויקח אותי לעבודה,

ואז להנות מהדרך כמה שאפשר ולחייך בסיבובים מבלי לחשוש שלא יניע בבוקר/ תדלק מנורה פעם בשבוע/ לא ישאר לי כסף בכיס :)

 

מניח שאגיע גם לטיולים וימי מסלול, לא יודע באמת מה יהיה אבל ככה בשליפה ובשביל הערכה...  אחת לחודש/חודשיים טיול ופעמיים בשנה מסלול.

 

לכן גם הג'וק ניסמו עלתה

מעבר לזה שאני לא סובל איך שהרכב נראה (זה פחות מעניין אותי), היא די חזקה ואמורה להיות אמינה (לפחות לפי מידע ברשת)

עשיתי סיבוב קצר (מידי) באחת כנוסע, נוסעת יפה... לא יודע להגיד על הפאן פקטור כנהג

 

לצורך העניין, אין לי בעיה עם רכב שלא ישבור שיאים וירגיש קצת רך במסלול אבל יהיה מהנה בכיכרות ובמחלפים ביום יום

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ממליץ בחום לבצע נ.מבחן על 308gti היא מאוד מהנה ומוצלחת, טובה משמעותית מהאחות הקטנה, תחילה עלויות הצלחות הייתה גבוהה אך מאז הבנתי שהשתנה המצב והוזילו את העניין.

מה גם שיש לה 5 דלתות שזה נוח ופרקטי.

 

אופצייה מהסופרמיני היא הקליאו rs (הטרופי קשיחה וממוקדת מסלול).

5 דלתות, כפול מצמד.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, GTI33 כתב:

אז ממליץ בחום לבצע נ.מבחן על 308gti היא מאוד מהנה ומוצלחת, טובה משמעותית מהאחות הקטנה, תחילה עלויות הצלחות הייתה גבוהה אך מאז הבנתי שהשתנה המצב והוזילו את העניין.

מה גם שיש לה 5 דלתות שזה נוח ופרקטי.

 

אופצייה מהסופרמיני היא הקליאו rs (הטרופי קשיחה וממוקדת מסלול).

5 דלתות, כפול מצמד.

 

בשביל ה308 אני צריך 90 אלף וצפונה... לא בתקציב לצערי 

 

הקליאו ירדה כי היא אוטומטית בלבד...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קאדילק ATS פרימיום.

מודל 2013-2015 ייכנס לך בתקציב. אתה תקבל ערך גבוה מאוד לכסף. רכב מפנק מאוד, אחלה איבזור, גם מבחינת בטיחות. וכמובן הנעה אחורית עם הרבה כוח ושלדה מאוד מאוזנת. אגב ביליתי איתה לא מעט במסלולים והיא נותנת ברראש.

מחזיק אחת כזאת כבר 3 שנים, הרכב הכי טוב שהיה לי..

אל תתפתה לקנות את הלקשרי כי ההבדל מהותי למי שמחפש נהיגה.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, discoTD5 כתב:

תבחן אבארט 500. 

 

קראתי עליה וחשבתי בכיוון (לא נסעתי/נהגתי)

ירדה מהפרק מכמה סיבות (ההשוואה ל208):

1. מאוד קטנה 

2. לא מתנהגת מספיק

3. יקרה לאחזקה

 

לפני 41 דקות, motek כתב:

קאדילק ATS פרימיום.

מודל 2013-2015 ייכנס לך בתקציב. אתה תקבל ערך גבוה מאוד לכסף. רכב מפנק מאוד, אחלה איבזור, גם מבחינת בטיחות. וכמובן הנעה אחורית עם הרבה כוח ושלדה מאוד מאוזנת. אגב ביליתי איתה לא מעט במסלולים והיא נותנת ברראש.

מחזיק אחת כזאת כבר 3 שנים, הרכב הכי טוב שהיה לי..

אל תתפתה לקנות את הלקשרי כי ההבדל מהותי למי שמחפש נהיגה.

 

גם נלקחה בחשבון

האם לא יקרה מאוד לאחזקה לעומת 208?

אבל מעבר לכך:

- אוטומטית בלבד

- ארוכה, יהיה קשה למצוא חניה (יש לי רק חניה 1 פרטית וכנראה האישה תחנה שם רוב הזמן)

- מרגישה יוקרתית ומנקרת עיניים מידי

- אולי אני טועה, אבל היא לא נראת ''שובבה''. על מסלול עם הנעה אחורית בטוח חגיגה... אבל ביום יום?

 

 

חברים תודה על כל הרעיונות!

אני הרבה זמן חושב על המחליפה, גם כשלא היה רלוונטי עדין, לכן התעניינתי בהרבה רכבים וקראתי הרבה התכתבויות וכתבות.

 

בסוף, ה208 נבחרה כי היא עונה על הצרכים העיקריים:

1. מתנהגת ומהנה כדיילי (לא חייבים מסלול כדי להנות ממנה)

2. ידנית

3. שימושית

4. עלויות אחזקה סבירות 

 

מאז שפתחתי את השירשור השוק של ה208 פשוט מת, אחרת מניח שכבר מזמן הייתי סוגר פה עם תמונה של אחת :)

 

בינתיים עולות פה הרבה אופציות מגניבות.

בגדול הייתי רוצה את כולן!!

 

לצערי אפשר רק אחת......

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, yuvalsa כתב:

האם לא יקרה מאוד לאחזקה לעומת 208?

אחזקה די סטנדרטית. אין משהו מיוחד.טיפול קטן 500-700 ש"ח, טיפול גדול 1000~ ש"ח.

אני ספציפית השקעתי הרבה מעבר באחזקה, לדוגמא רפידות וצלחות לא שמתי מקוריות, אלא משהו שמתאים למסלול ולכן שילמתי יותר. שמן מנוע אני קבוע שם AMSOIL, אבל אתה לגמרי יכול לחסוך באחזקה ולטפל עם חלפים סטנדרטיים.

 

לפני 9 דקות, yuvalsa כתב:

- אוטומטית בלבד

זה נכון. יש שיפטרים בהגה אם זה מרכך קצת את החיסרון.

 

לפני 10 דקות, yuvalsa כתב:

- ארוכה, יהיה קשה למצוא חניה (יש לי רק חניה 1 פרטית וכנראה האישה תחנה שם רוב הזמן)

היא הרבה יותר קצרה ממה שחושבים. גודל של משפחתית/מנהלים סטנדרטית, כמו סדרה 3 נגיד.

 

לפני 11 דקות, yuvalsa כתב:

- אולי אני טועה, אבל היא לא נראת ''שובבה''. על מסלול עם הנעה אחורית בטוח חגיגה... אבל ביום יום?

אתה טועה. אל תיתן למראה התמים שלה להטעות אותך.

 

לפני 12 דקות, yuvalsa כתב:

- מרגישה יוקרתית ומנקרת עיניים מידי

האמת, אני לא יכול שלא להסכים עם זה אחרי זה (פוסט שלי ממש מעכשיו):

 

  • מבאס 1
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.4.2024 בשעה 22:48, GTI33 כתב:

אופצייה מהסופרמיני היא הקליאו rs (הטרופי קשיחה וממוקדת מסלול).

אי אפשר להגדיר אותה כדיילי, עם נוחות נסיעה מזעזעת. רכב מסלול, בהחלט כייפית וטובה יותר מ-208 על המסלול. מחוץ למסלול, לא ברת השוואה כדיילי מהנה. תוספת הדלתות מאחור אמנם מהווה יתרון, אך המרווח מאחור עדיף ב-208. בנוסף לכל, הפיג'ו ידנית, שזה יתרון לנהג שמחפש להיות מעורב בנהיגה. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אז ראיתי עוד כמה רכבים מהאופציות שעלו פה

האחרונה הייתה ניסאן ג'וק ניסמו ידנית

בהתחלה היא לא הייתה בכיוון ואם היו מציעים לי הייתי פוסל (הייתה לאמא שלי בעבר "רגילה" ושנאתי את הרכב)

 

אז למה בכל זאת? 

העובדה שיש לה 5 דלתות הייתה משמעותית

בסוף הרכב בעיקר דיילי ואני מפזר 3 ילדים בבוקר, הקטן בכיסא נגד כיוון הנסיעה

היא ידנית

נתונים ביצועים לא רעים

וכל המבחנים בארץ (רק אוטומט) ובחו"ל אמרו שכיף גדול איתה.

 

הגעתי לראות את הרכב בדעה לא חיובית במיוחד, והייתי מופתע ממש!

זה כאילו ג'וק שהשתגעה... ג'וק על סטראוידים....

חוץ מהעיצוב אין קשר לג'וק הרגילה, גם לא בהרגשה בישיבה בחניה.

היה פשוט כיף של סיבוב.

 

ואז הייתה בעיה כי.... היא לא הייתה בכיוון בכלל!

והיא מכוערת!!

והיא של בנות!!!

והיא ג'יפון שלא נדע!!!!

ומה הקשר עכשיו?!? לאמא שלי הייתה כזו

 

אז ראיתי עוד כמה מבחנים, וכמעט בכולם הם אומרים אותו הדבר

שנאתי את הרכב הזה... עד עכשיו!!

מזה איך כזה כיף פה?! זה ניסאן ג'וק!!! 

 

אז ישנתי על זה כמה ימים, והמסקנות:

- אמינות אמורה להיות טובה  (טפו טפו)

- אחזקה די זולה

- היא סליפרית, שאני מת על זה

- מספיק חזקה, אפילו מרגישה יותר חזקה ממה שהיא באמת

- התנהגות מהנה מאוד

- אחלה מושבים

- אחלה גיר קצר וקליקי

- VFM מצויין.

- כניסה מצויינת לתחום עם שילוב של שימושיות!

- מרגיש נכון.......

 

יאלה.. בדיקה

יאלה הכול טוב

יאלה... התחדשתי!

 

למגאן RS או BRZ עוד יהיה זמן....

 

בינתיים איתה כמה ימים - נסעתי מעט, בעיקר מנהלתי... תענוג! 

תמונות יגיעו לאחר שטיפה ויישור קו קל (צריך לצבוע מכסה מנוע)

בינתיים הנה אחת מהרשת.... נראית אותו דבר :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Capture2.JPG

Capture.JPG

עריכה אחרונה על ידי yuvalsa
  • אהבתי 6
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...