Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איטלקייה עם מנוע מרכזי והנעה אחורית והיא לא פרארי


itaysamurai

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, itaysamurai כתב:

תודה אבל יש גבול לפומביות שאני מאפשר לעצמי :)

 

אם הייתי מחפש שקט, הייתי קונה את הצרות המתגלגלות האלה? בסוף משום מה אנחנו נהנים מזה, אחרת היינו נוסעים בקורולה.

 

עד לא מזמן כן. הופרדו.

מאיזה סיבה? קונצרן אחר קנה אותם או מה קרה שם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בשנת 1969 רכשה קבוצת פיאט קרייזלר (FCA) 50% מהחברה ובשנת 1988 הגדילה את חלקה ל-90%[3]. באוקטובר 2014 הודיעה קבוצת FCA כי בכוונתה להפריד את פרארי מ-FCA, נכון להודעה ה-FCA שלטה ב-90% מפרארי[4]. באוקטובר 2015 החלה פרארי בתהליך הפרדות מפיאט, במסגרת התהליך הוקמה חברת פרארי אן. וי (Ferrari N.V.‎) כחברת החזקות המנהלת את פעילות הקבוצה[5]. במסגרת תהליך ההפרדות הנפיקה פיאט 10% ממניותיה בבורסה בניו יורק[6].

ויקיפדיה https://he.wikipedia.org/wiki/פרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, zaf כתב:

@lanosforceבגט שלישי, הווה אומר רכב שלישי בבית. הילדים כבר נוהגים ? 🤪

חלילה וחסה! 

היתה את רינה בזמנו - המגאן 2008

אח"כ איילה דיאז (הקרוקומבוש) 

ועכשיו לואי ברנארדט קרואסולר

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזו איטלקיה מגניבה! גם אתה וגם נמרוד החרשתם... יפה לכם.

בתקווה למפגש בכביש הצפון במהרה, אל תיבהל אם איזה טוזטוז רועם יעקוף אותך עם ברך בריצפה...😁

תהנה המונים 🥰

  • אהבתי 2
  • מצחיק 2
  • לא הבנתי... 1
  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תענוג לעיניים.

עבודה נקיה מסודרת ומוצלחת.

פנס הבלימה השלישי - תקנה 380 בדרך אליך!

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אתה מכיר את זה בטח, שוטרים כ"כ מוקסמים מהאוטו שאני יכול להבריח שם שקי קוק ולעבור את זה חלק.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 5

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ראית מה קורה לי במפגש עם שוטרים?

 

  • מצחיק 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של תמונות, ויופי של עבודות.

אשרי המכונית שזכתה לבעלים כמוך עם היכולת לשפץ ולייצר כמעט כל חלק. 

  • אהבתי 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של עבודה, איתי. נשמח להמשך עדכונים. 👍

 

נזכרתי בסקירה של ערוץ THAMES זצ"ל, שה"יורשים" שלו פתחו ערוץ יוטיוב עם תכנים בעלי ערך עצום (בעיני). בשנות השבעים הייתה ל-THAMES תוכנית רכבים שהיא היא הטמפלייט לטופגיר (המקורית, לפני דור אלפיים), שם מצאתי את הסקירה הזו:

 

 

עריכה: הסקירות לכשלעצמן מעניינות, כמובן, אבל שימו לב למכוניות שברקע, ובכלל לאווירה אחרת, במדינה אחרת- שגם היא כבר לא קיימת מזמן.

 

הכתב, אגב, הוא טוני באסטבל, כוכב התוכנית באותם ימים שקיבל את הכינוי: Drive it like you stole it. אפשר להבין למה...

עריכה אחרונה על ידי yohai71
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

תודה יוחאי, בהחלט.

ראיתי את הסקירה הזו, בלי קשר לפיאט אני מאוד אוהב את הניחוח הזה של כתבות ישנות.

יושבים, נוהגים ומדברים על הרכב בלי ממבו ג'מבו.

בגלל זה אני גם מאוד מעריך את ג'וני סמית' והארי מטקאלף (וגם ג'ק מ-number27 אם כבר אנחנו עפים על בריטים).

בכלליות האיקס נתפשת כ-underrated ואין המון חומר מוסרט עליה וזה לא ברור לי לגמרי למה.

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות בגלל שרוב הביקורות שאני קראתי וראיתי עליה הן בעיקר סביב המחסור בכוח, שהשלדה של הרכב הזה יכולה לקבל יותר. וחוץ מזה, פיאט של שנות השבעים על כל החוליים הרגילים שלהם לא תרמו לביטחון מיותר של הבוחנים או הרוכשים.

 

רואה גם את ג'וני סמית', מדי פעם את מטקאלף. בפירוש משקל הצפייה שלי עבר ליוטיוב מזמן, שם הכל נמצא.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...