Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ענתיקות בדרכים ובחצרות. שימו לב להנחיות בהודעה הראשונה


Buki

פוסטים מומלצים

לפני 26 דקות, topop כתב:

אני מדמיין או שהוואנדורה קצרה מהרגיל?

ההגבהה משנה את הפרופורציות.

לפי החלונות זה הדגם הארוך מפואר לנוסעים, אבל עם גריל של המסחרי הרגיל.

היו כל מיני קיטים של הגבהה (כל האמבולנסים מוגבהים), זה דווקא נראה מושקע ולא מאולתר.

דגם קצר מוגבה לא חושב שראיתי אי פעם, רק את הארוך וה-XL

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

יש אחת אדומה שהשיפוץ שלה פורסם בפורום לפני עשר שנים משהו כזה

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם את זו או שאולי זו אותה אחת שנצבעה, לא יודע.

שימו לב לפיצ'ר המיוחד של האוטו הזה - 3 מושבים בשורה הקידמית (והיחידה).

 

IMG_20250114_183821.thumb.jpg.bf4b981c84c3e5edc0c7adfd72cd7905.jpg

 

IMG_20250114_183845.thumb.jpg.8fc1173f799dcab0fc1ae35594c2760e.jpg

 

 

 

  • אהבתי 4

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

טעות שלי, הרכב שהתכוונתי אליו זה מטרה בגירה. גם לו יש 3 מושבים בשורה. 

שרשור נחמד ותמונות עדיין קיימות:

https://carsforum.co.il/topic/458189-המשך-שיפוץ-matra-bagheera-x-1979/page/5/#comment-3873208

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שעם מנוע 1300. הגוף יפה, אבל גם כשנסעה לא זזה..

PXL_20250119_065612347~2.jpg

PXL_20250119_065442616~2.jpg

  • אהבתי 9

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

האוטו הזה נמכר לשוק הסיני בצורה הזאת עד 2012. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, amosbmw כתב:

אבל גם כשנסעה לא זזה..

כמו שכתבתי פעם בסקירה, זה לא כזה גרוע. 

 

המכוניות של אז היו קלות, משקל הגרסה הבסיסית הוא משהו כמו 900 או 950 קילו ועם 60 כ"ס בלי שום צרכנים כמו מזגן והגה כוח שמבזבזים אנרגיה, זה נוסע יחסית סביר.

 

נתוני היצרן דבירו על 150 קמ"ש ו 15 שניות מ 0 ל 100.

כמובן זה איטי אבל אפשר לעמוד בקצב התנועה בלי בעיה, יש מכוניות יותר איטיות אפילו חדשות מהנ"ל ב 20 שנה. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

וזה לא ששאר הרכבים הנפוצים היו עם פי 2 כוח וחצי מהזמנים.

אז כן, ה-1.3 היו איטיות אבל צריך לשים את זה ביחס הנכון.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הביצועים דומים פחות או יותר ל"מלכת הכבישים" של אז סובארו לאונה 1.6 אוטומטית. 

 

במקרה היו לי את שתיהן (אחת מהן עדיין...) אבל לא במקביל... כמובן יתכן מאוד שכשהן היו חדשות הן נסעו יותר טוב אבל זה בערך הקנה מידה. אולי אפילו הסובארו הייתה עגלתית יותר. 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שסיפורי העגלתיות מתייחסים לגירסאות האוטומטיות. זאת ידנית.

ופשוט זה רכב די גדול, אז גודל המנוע מביך לעומת גודל הגוף.

יש לציין שגירסאות ה1300 היו מיוחדות למדינות עם מדרגות מיסוי על פי נפח מנוע, כמו ישראל.

 

לגבי הדגם הזה ספציפית, רוב חייו הסדאן נקרא סנטנה. הדגם 5 דלתות והסטיישן נקראו פאסאט. בשנתיים האחרונות, כמו האקזמפלר שלפנינו, שונו צורת הפנסים והסדאן שינה שמו גם לפאסאט.

בשווקים הסינים וכו' המשיך להיקרא סנטנה עד 2012.

בדור הבא של הפאסאט, בוטל דגם ה5 דלתות, נשארו רק סדאן ווריאנט.

עריכה אחרונה על ידי amosbmw

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסובארו, אפילו עפ מנוע 1.6 ליטר ותיבה ידנית, (אאלט בסביבות 75 כ"ס) נטתה לעגלתיות, לפחו. בדגם הסטיישן. המעבר לגרנד ליאונה (שמה של האימפרזה בשנותיה הראשונות בשוק הישראלי) היה משב רוח מרענן.

בכלל, בשנות ה-70 וה-80 כבישי ישראל שרצו דגמים מוחלשים שנועדו להתמודד עם מדרגות המס שהוגדרו לפי נפח המנוע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לנו סנטנה 1300 ידנית במשך מספר שנים (שהוחלפה לגרנד לאונה, כדי לקשר את שתי התגובות האחרונות....). לא חרכה אספלט, אבל הייתה אמינה, נוחה, מרווחת ונתנה עבודה.

האימפרזה הייתה שידרוג עצום בהיבט הדינמי, עם כ- 90 כ"ס וידנית, אבל הרגישה פחות מוצקה.

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...