Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא חלפו הימים בהם אחרי קניית הרכב היו מתקינים רדיו טייפ/דיסק, אזעקה ומנעול רב בריח להילוכים???

 

כבר כמעט 15 שנה רכבים מגיעים עם נעילה עם שלטנרחוק, מערכת שמע/מולטימדיה מובנית ואימובילייזר מקורי.

מה עוד צריך להוסיף לרכב?

עץ ריח? כלב מהנהן בדשבורד?

פורסם
לפני 15 דקות, mottis כתב:

לא חלפו הימים בהם אחרי קניית הרכב היו מתקינים רדיו טייפ/דיסק, אזעקה ומנעול רב בריח להילוכים???

 

כבר כמעט 15 שנה רכבים מגיעים עם נעילה עם שלטנרחוק, מערכת שמע/מולטימדיה מובנית ואימובילייזר מקורי.

מה עוד צריך להוסיף לרכב?

עץ ריח? כלב מהנהן בדשבורד?

העולם מתקדם ואיתו גם האביזרים..

ספיציפית מחפש מקום שמוכר ומתקין מצלמות אבל שיהיה לו מבחר ושיהיה אמין הכי חשוב.

 

הבנתי שבחולון יש חנויות גדולות שיש בהם הכל מהכל לרכב, מישהו מכיר?

פורסם

צריך להיזהר. התקשרתי לאחד מחולון לוודא שיש לו מגני רוח בהשחלה לגמפי אמר לי מפורש שיש. כשהגעתי הוא שלח את העובד לחפש בשבילי מגני רוח לקאדי. ברחתי מישם שלא יהיה מאוחר חח

הכי טוב זה להזמין באינטרנט ניראה לי

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...