Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שואל עבור חבר

קיה סיד בנזין 2013 עם גיר רובוטי (DSG שישה הילוכים), הרכב עם 170 אלף ק"מ, ונוסע מצוין, האם יש טיפול שגרתי/תחזוקה מונעת לגיר? אולי  החלפת נוזל תמסורת? או ממש החלפת מצמדים? אם כן מתי, באיזה ק"מ? עלויות משוערות?

מניסיונכם מה אורך חיי הגיר הזה עבור נסיעה טיפוסית שמרביתה בין-עירונית?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

ראה כאן -   https://www.kceed.com/transmission_gear_oil_repair_procedures-1082.html

image.thumb.png.3d7e43c7e5c99731a805cb16c6d7fca9.png

 

image.png.04f1fab8a255f3a1a3e21cbb95955eb6.png

 

אין סיבה להחליף מצמדים אם אתה לא מרגיש קפיצות בעת החלפת הילוכים.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

כבעלים של סקודה עם DSG6, אחרי חקירות וחפירות ישנם הרגלי נהיגה שיכולים לעזור להאריך את חייו.

1. לא לגלוש על הברקס. אקטואלי לרוב בפקקים.

2. בפקק להעביר לספורט או למצב ידני, כדי למנוע קפיצות בין הילוך 1 ל 2.

3. כמו בכל גיר, לא לעביר בין D לR ולהיפך ללא עצירה מלאה של הרכב.

פורסם
לפני 3 שעות, ANTONAR כתב:

כבעלים של סקודה עם DSG6, אחרי חקירות וחפירות ישנם הרגלי נהיגה שיכולים לעזור להאריך את חייו.

1. לא לגלוש על הברקס. אקטואלי לרוב בפקקים.

2. בפקק להעביר לספורט או למצב ידני, כדי למנוע קפיצות בין הילוך 1 ל 2.

3. כמו בכל גיר, לא לעביר בין D לR ולהיפך ללא עצירה מלאה של הרכב.

תודה, אבל מדובר על הגיר הרובוטי של קיה, שלהבנתי אמין בהרבה. ואני שאלתי על טיפול תחזוקתי יזום. לגבי שאר המלצותיך, מאז ומעולם חשבתי שזה דבילי להתאים סגנון נהיגה או תפעול בשביל הגיר - המכונית בסופו של דבר אמורה לעבוד עבורי, ולא אני עבורה...

לפני 17 שעות, zaf כתב:

ראה כאן -   https://www.kceed.com/transmission_gear_oil_repair_procedures-1082.html

image.thumb.png.3d7e43c7e5c99731a805cb16c6d7fca9.png

 

image.png.04f1fab8a255f3a1a3e21cbb95955eb6.png

 

אין סיבה להחליף מצמדים אם אתה לא מרגיש קפיצות בעת החלפת הילוכים.

 

תודה! השאלה אם היבואן בארץ מאמץ את מה שמכוון לנהגים בחו"ל.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

את זה תשאל את היבואן, ומכיוון שהרכב כבר לא באחריות יצרן/יבואן כל מוסך מתמחה ב KIA יעשה את העבודה.

אם אתה מאזור תל אביב, תבדוק את מוסך מ.א.ש

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...