Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רכב בתקציב 20-24 אלף ש''ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, 

מחפש רכב בתקציב יחסית נמוך, 20-24 אלפש''ח, 

מיועד לנסיעות עירוניות בעיקר, כ150 -200 ק'' מ בשבוע, 

נסיעות בינעירוניות מידי פעם, מי-ם לאזור חיפה , 

מחפש רכב שיתאים לזוג + 3 ילדים, 

אמינות- מבין שבתקציב כזה יש הרבה בעיות, אבל בכ''א מנסה את מזלי, 

מעדיף תא מטען גדול יחסית , 

צריכת דלק- ממה שהבנתי בסוג נסועה כמו שלי הפער בין רכב חסכוני לרכב רגיל ובטח בתקציב המוגבל שברשותי , הוא לא משמעותי, 

אשמח לחוו'ד, 

כמו''כ אשמל להתייחסות ספציפית על ניסאן נוט, האם עונה לצרכים המתוארים לעיל, אמינות , וכדו'

פורסם

לדעתי רכב שיתאים לכם בצורה מצויינת הוא פיג'ו 301 אחרי 2015.

רכב זול (על כל המשתמע מכך) מרווח אמין ופשוט לתחזוקה.

תוכלו למצוא בתקציבכם רכב מ2016+- באזור ה100 אלף קילומטר.

הרכב מצוייד במנוע TU5 מיושן איטי ולא כ"כ חסכוני. אך מאוד פשוט ואמין שמוסכים רבים יודעים לטפל בהם.

בצירוף למנוע משודכת תיבת הילוכים af-80 בעלת 6 הילוכים מתוצרת אייסין (חברה יפנית בת של טויוטה) תיבת הילוכים טובה ואמינה ועוזרת לחסוך מעט בדלק.

 

חוץ מזה הרכב מבוסס על פלטפורמת CMP שכבר הוכיחה את אמינותה ויש לו כמה צ'ופרים בתחזוקה זולה. למשל אם צריך להחליף משולשים ברכב הנ"ל לא צריך לרכוש משולש שלם בכמה מאות שקלים אלא אפשר להחליף רק את החלק הפגום במשולש במחיר זול בהרבה.

 

הסלון מרווח מאוד ויתאים לזוג + 3 ותא המטען גדול עם 500+ ליטר של נפח אכסון.

 

החסרון המשמעותי הוא בטיחות (רק 3 כוכבי בטיחות) בידוד רעשי רוח שלא קיים וחומרים פשוטים וזולים מבפנים.

פורסם

תודה על המידע המפורט, 

הגיר הוא רובוטי? כך בכ''א לפי מה שהבנתי, 

ואני מעדיף אוטומט, אם כי זה אחד הדברים שאתפשר עליהם מן הסתם, 

 

פורסם

ניסאן נוט סביב התקציב הזה אמורה להיות אחרי המתיחת פנים מנוע 1200 טורבו בנזין לא כ"כ אמין. 

בתקציבך אפשר למצוא קיה פורטה 13 צורה חדשה תיכנס בלחץ, יונדאי i35, יונדאי i30cw אמורות לעמוד בדרישות.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, מייק24 כתב:

תודה על המידע המפורט, 

הגיר הוא רובוטי? כך בכ''א לפי מה שהבנתי, 

ואני מעדיף אוטומט, אם כי זה אחד הדברים שאתפשר עליהם מן הסתם, 

 

 

הגיר ב301 עם מנוע 1600 הוא אוטומטי רגיל.

עד 2015 זה גיר 4 הילוכים צרפתי AL4 הידוע לשמצה (גיר איטי ולא כ"כ אמין אבל פשוט וזול לתיקון/שיפוץ)

מ2015 ה301 השתדרגה בגיר אוטומטי 6 הילוכים של אייסין (יותר נעים, חסכוני ואמין)

 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם
לפני 19 שעות, daniel204 כתב:

ניסאן נוט סביב התקציב הזה אמורה להיות אחרי המתיחת פנים מנוע 1200 טורבו בנזין לא כ"כ אמין. 

בתקציבך אפשר למצוא קיה פורטה 13 צורה חדשה תיכנס בלחץ, יונדאי i35, יונדאי i30cw אמורות לעמוד בדרישות.

תודה, I30CWהצורה החדשה? 

יש לך מושג האם גם לדגם הזה יש את המחלה הידועה של משאבת הגה?/מוט היגוי? 

פורסם

הבעיה הנפוצה במע' ההיגוי ברכבי יונדאי/קיה היא קופלונג הגה, בעיה שניתן לפתור בעלות של כ-700 שח, לא מדובר בתקלה שקיימת בכל רכב, ב3 קיה פורטה שהחלפתי לאישתי לא נתקלנו בבעיה זו.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

תוסיף למשוואה את האימפרזה שמגלה אמינות מצויינת לאורך זמן סה"כ נוחה והגיונית למשפחה (צריכת דלק גבוה ב10% מהמשפחתיות הרגילות)

סוזוקי SX4 אמינה להפליא וחסכונית יחסית, והמאזדה 3 שגם היא מגלה שרידות מצויינת.

פורסם

המאזדה והסוזוקי מאוד צפופות לא חושב שיהיה נוח למשפחה של 5 נפשות.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

לאנסר. רכב אמין מאוד לאורך שנים.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

במאזדה יש תעלת גל הינע שלא מאפשרת לשים את הרגליים בצורה נורמלית לנוסע באמצע, בסיס הגלגלים קטן ומפה תא הנוסעים מאוד צפוף. 

חוץ מזה תא המטען במאזדה קטן גם. 

בסוזוקי לפחות התא מטען גדול אבל הרכב צר יחסית.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

מנסה להתמקד במאזדה, 

האם זה נכון שמבחינה מכנית הדור השני הוא בדיוק כמו דור ראשון?

ואם אכן כן האם הוא מומלץ?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...