Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לזוג צעיר + תינוק ב50-60 אלף ש"ח או שאולי בכלל כדאי ליסינג?


matanff
שימו לב! השרשור הזה בן 1035 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נתחיל דווקא מעסקת הליסינג 

קורולה היברידית, כולל טיפולים וביטוח, מקדמה 6900 ש"ח + 2100 ש"ח כל חודש ל36 חודשים עם אפשרות להחזיר את הרכב בכל שלב ללא קנס (הטבה מהעבודה, מקדמה 6900 במקום 8900 והיציאה ללא קנס)

כמובן שיש עוד אפשרויות, למשל איוניק באותם תנאים תעלה 2300. (רמת הגימור של הקורולה היא SUN)

 

מהשוק הפרטי האופציות שנשקלו:

יונדאי אלנטרה 2016~

סוזוקי קרוסאובר 2017 (דגם 1.4 טורבו בלבד, פחות בעניין של תיבה רציפה)

הונדה ג'אז דור 3 2015 ומעלה

הונדה סיויק 2015-2016 נפסלה בעקבות צריכת דלק ממש מוגזמת (קראתי ש1:10 זה סטנדרטי במנועי ה1.8)

 

אני לא פוסל שום דבר, ואשמח לשמוע הצעות נוספות, אציין דברים שכן חשובים לי לפי סדר עדיפויות:

 

0. הכי חשוב, רכב שיהיה לי איתו ראש שקט (לפחות על הנייר, ברור שתמיד אפשר ליפול)

1. אמינות ועלויות אחזקה, בדרך כלל הולך יד ביד ביפני/קוריאני שהצגתי כבר

2. בטיחות זה מבחינתי מבחני ריסוק, פחות מדברות אלי מערכות אקטיביות כאלו ואחרות.

3. צריכת דלק - 1:15 בבין עירוני יספק אותי

4. כמובן שחייבת להכנס עגלה וכסא תינוק

 

תוואי הנסיעה:

90-95 % בין עירוני במישור ולרוב רגוע.

5 פעמים בשבוע, הלוך חזור לעבודה, 50 ק"מ סה"כ, נעגל את זה ל300 ק"מ בשבוע וסה"כ עד 15KKM בשנה.

 

אשמח לשמוע גם בעד ונגד על עסקאות הליסינג, לדעתי הקורולה היא המשתלמת ביותר, אולי כדאי ליסינג פרטי לחלוטין? ז"א לשלם לבד על הביטוח/טיפולים?

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי matanff

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה איך עסקת ליסינג משתלמת.
אתה משלם 80 אלף₪ ב 3 שנים ומחזיר את הרכב.
נגיד, הורדת ביטוחים וטיפולים - עדיין הפסד גדול יותר מאשר ירידת ערך של כל רכב סטנדרטי משומש .

אגב, פסלת סיוויק, אבל גם אלנטרה לא רחוקה בצריכת דלק.
בכמות הנסיעות צריכת דלק לא פקטור משמעותי - מדובר ב 150-200₪ בחודש הפרש.
ג'יאז תרגיש לך חלשה מדי.
ב 50-60 אלף₪ תקנה קיה פורטה הכי שמורה שניתן. תשרת אותך מצויין.




toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, vladclar כתב:

אני לא רואה איך עסקת ליסינג משתלמת.
אתה משלם 80 אלף₪ ב 3 שנים ומחזיר את הרכב.
נגיד, הורדת ביטוחים וטיפולים - עדיין הפסד גדול יותר מאשר ירידת ערך של כל רכב סטנדרטי משומש .

אגב, פסלת סיוויק, אבל גם אלנטרה לא רחוקה בצריכת דלק.
ג'יאז תרגיש לך חלשה מדי.
 

אין לי בעיה עם רכב חלש, כל רכב ירגיש לי חלש אחרי מונדאו עם 270 סוסים, אז אני מוכן לזה

הנסיעה שלי היא ברוב המוחלט מישרות אז אני אסתדר

האלנטרה לא תעשה 1:15 מחוץ לעיר בנסיעה רגועה על 90-100?

 

לגבי עסקת הליסינג - כלכלית כנראה היא לא תשתלם, אבל אני נוסע ברכב חדש, לא צריך לדאוג לשום דבר, לא יכאב לי שיפתחו עליו דלת ולא יזיז לי שתחרבן עליו ציפור, אבל אני מניח שהעניין של הנוחות והשקט הנפשי זה אינדבידואלי ואני צריך לעשות חשבון עם עצמי כמה זה שווה לי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל רכב ירגיש לך חלש אחרי מונדאו, אבל גם כאן יש הבדלים, ולא קטנים.
ג'אז גם מנוע 1.3 וגם גיר רציף.
נסיעה בכביש פתוח בקצב התנועה תלווה ברעשי מנוע/ גיר מציקים.
למשל, סוזוקי קרוסאובר טורבו לא ירגיש לך חלש באותה המידה, ממש לא ( אתה בטוח שדגם טורבו נכנס לתקציב בכלל?)
צריכת דלק של אלנטרה מחוץ לעיר כנראה תהיה סביב 1:13 קילומטרים לליטר
https://m.auto.co.il/fuel/1564

קיה פורטה רכב זהה מכנית לאלנטרה, אבל יותר זול לאותו השנתון.
אני לא נכנס לשיקולים פסיכולוגיים.
כלכלית, לקחת רכב חדש בליסינג פרטי זה כמו לקנות רכב משומש ב 60 אלף₪ ולזרוק אותו לפח אחרי 3 שנים, במקום למכור אותו סביב 30 אלף₪



  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הסוזוקי נפסל רק בגלל הגיר אז ב2017 הגיר כבר לא רציף הוא טיפטרוניק לפי הידוע לי הגיר האוטומטי רציף הפסיק לאחר המעבר מ1.6 ל1.4 טורבו

 

אני אישית עם 2015 דגם ידני 1.6 מבסוט על האוטו אמינות מופתית וזול לאחזקה.

כמובן שהביצועים שונים והצריכת דלק שונה לחלוטין מאחר והניסיון שלי הוא עם הידני בלבד (שעושה 1 ל16.5 מדוד לבד מן הסתם), אבל שוב לפי דעתי האישית הרכב מוצלח מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בהתלבטות זהה לשלך לפני מספר חודשים, עם דרישות זהות פחות או יותר,

בסופו של דבר גאז' 2017 נבחרה,

השיקול הנוסף היה אזור חנייה צפוף,

לפני נהגתי על פיג'ו 308 וכן הרגשתי הבדלי כוח, לאחר 2-3 נסיעות ארוכות התרגלתי לגאז', כמו כן לגיר, תבקש לעשות נסיעת מבחן קלה רק בשביל להרגיש את הרכב,

אנחנו גם כן עם כיסא בטיחות נגד כיוון התנועה פלוס עגלה ואמבטיה, לא מרגישים צפיפות 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, blacklabel כתב:

הייתי בהתלבטות זהה לשלך לפני מספר חודשים, עם דרישות זהות פחות או יותר,

בסופו של דבר גאז' 2017 נבחרה,

השיקול הנוסף היה אזור חנייה צפוף,

לפני נהגתי על פיג'ו 308 וכן הרגשתי הבדלי כוח, לאחר 2-3 נסיעות ארוכות התרגלתי לגאז', כמו כן לגיר, תבקש לעשות נסיעת מבחן קלה רק בשביל להרגיש את הרכב,

אנחנו גם כן עם כיסא בטיחות נגד כיוון התנועה פלוס עגלה ואמבטיה, לא מרגישים צפיפות 

נהגתי בג'אז כשהיא רק הגיעה לארץ ב2015 נדמה לי, בזמנו הייתה לי ראפיד 1.4tsi וברור שהג'אז הרגישה עגלה, אבל אני לא מודאג מזה בכלל כל עוד הרעשים בשיוט סבירים (אשמח לתשובה על זה) וצריכת הדלק מפצה. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.5.2021 בשעה 21:03, matanff כתב:

אין לי בעיה עם רכב חלש, כל רכב ירגיש לי חלש אחרי מונדאו עם 270 סוסים, אז אני מוכן לזה

הנסיעה שלי היא ברוב המוחלט מישרות אז אני אסתדר

האלנטרה לא תעשה 1:15 מחוץ לעיר בנסיעה רגועה על 90-100?

 

לגבי עסקת הליסינג - כלכלית כנראה היא לא תשתלם, אבל אני נוסע ברכב חדש, לא צריך לדאוג לשום דבר, לא יכאב לי שיפתחו עליו דלת ולא יזיז לי שתחרבן עליו ציפור, אבל אני מניח שהעניין של הנוחות והשקט הנפשי זה אינדבידואלי ואני צריך לעשות חשבון עם עצמי כמה זה שווה לי

תשמע, אני לא בטוח שזה לא משתלם. כלומר, אובייקטיבית אם מחפשים לחסוך, ברור שאפשר, אבל תכל'ס אם אתה רוכש רכב ב-50K ומוכר אחרי 3 שנים ב-30K, אז אתה משלם בגסות:

20K ירידה ערך

15K ביטוח ל-3 שנים.

3.5K טסטים

2.5K טיפולים (בהכי אופטימי בהנחה ואין תקלות ו/או אתה לא מטפל בעצמך)

22K דלק (בספירה של 600 ש"ח לחודש)

יוצא סביב 63 אלף ש"ח. עכשיו אתה צריך לחשוב האם השקט הנפשי והנסיעה ברכב חדש מצדיקים מחיר הפרש של 20K ש"ח, שהם עוד 550 שקלים בחודש (בערך). לא נשמע מחיר מופרך בשביל ליהנות מרכב חדש ושקט לחלוטין.

כלכלית כמובן שזו לא האופציה המשתלמת.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהודעת הפתיחה לא ראיתי שהאופציה של ליסינג כוללת דלק.
מהסכומים הרשומים שם הגעתי למסקנה שהיא לא.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, הנחתי הנחה לא מבוססת.

אם זה בלי דלק, אז אלא אם לפות"ש לחוץ לנסוע על רכב חדש זה ממש NO BRAINER לטובת לרכוש רכב יד 2, לדעתי. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הליסינג לא כולל דלק. 

 

מוסיף עוד רכב למשוואה - אוריס היברידית, מלבד הגודל יש הבדלים בין ההצ'בק לסטיישן? 

מפאת התקציב הכיוון הוא 2015 כמובן. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין הבדל חוץ מגודל הבגאז'.
דגם האצ'בק מבוקש יותר מאשר סטיישן ( יש ריבוי סטיישן יוצאי ליסינג ) ולכן גם נסחר במחיר יותר גבוה.
תבדוק האם המושב באוריס נוח לך. לי משענת גב מציקה מאוד אחרי 20 דקות נהיגה.
שים לב לנושא הסוללה ההיברידית - ניתן להאריך את האחריות עליה עד גיל 12, בתשלום שנתי יחסית הוגן.
אבל צריך להתחיל לשלם על הארכת האחריות מיד עם סיום 5 שנות אחריות הראשונות של היבואן . אם אתה קונה רכב מ 2015, תחפש רק מי שהתחיל להאריך אחריות על סוללה. אם לא תמצא, תעלה שנתון ל 2016 ( עליה בחודש יוני והאלה ) שהסוללה עדיין באחריות אוטומטית.



toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למעשה רק מי ששמר על רצף אחריות זכאי להארכה כן? 

לבדוק את המושב יהיה בעייתי לצערי כי אני לא מכיר אף אחד עם הרכב. 

 

תודה על ההערות

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, רק מי ששמר על רצף האחריות יכול להמשיך להאריך אותה.
אוריס היברידית מכוונת לחיסכון בדלק. בעליות יש הרגשה של מחסור בכח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מצאתי ג'אז 2017, יד 2  (פרטיות) עם 53kkm

אצל סוחר במגרש שהציע לי גם דיל טרייד שמתאים לי. 

מדובר על הדגם comfort המעט יותר מאובזר מtrend

 

בעקרון אני רואה שממוצע הק"מ שהרכבים האלו עוברים לא עולה על 100kkm, אבל עדין בגלל סיפורי זוועות כאלו ואחרים נורא מלחיץ אותי ששיחקו בק"מ או שיש משהו מסריח ברכב. 

 

2 שאלות - 

יש דרך לקבל דו"ח סליקה מסוחר הרכב? הוא יכול להוציא אותו? כי הוא הרי לא רשום בתור בעל הרכב. 

 

יש טיפים למה לשים לב כשאני בודק בעצמי את הרכב? סימנים לתאונות/ק"מ מזויף? 

 

כמובן שאקח את הרכב לבדיקה מסודרת במידה ואני וחבר נעבור עליה והיא תיהיה לשביעות רצוננו. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1035 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...