Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה בזמן האחרון אני נתקל בהמון רכבים היברידים תקועים בצידי הכביש ?


מרק10
שימו לב! השרשור הזה בן 1200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 30.12.2020 בשעה 20:34, alon כתב:

זה כמו לקנות רכב יוקרה ישן ועדיין אנשים קונים, בכל מקרה אני הייתי מהמר על הטויוטה.

 

ברכב יוקרה, אתה לפחות מקבל סוג של יוקרה. 

בפריוס הראשונות אתה מקבל עגלה מכוערת.

מעולם לא הבנתי את הקטע ברכב הזה. מילא לקנות אותו כי אתה שוחר איכות סביבה, או נהג מונית. אבל למה ככה סתם? בשביל לחסוך עוד 100 שקל בחודש על דלק? 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגבלה של 15K בשנה? אז למה קונים רכב היברידי בשביל לחסוך לא?!

מי שנוסע מעט גם כך לא יצטרך רכב היברידי עם עלויות נוספות מיותרות.

 

איפה כתוב שאפשר לחדש באותה שנה? לא ראיתי את זה? כתוב רק שזה עד שנה או 15K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, davemustaine87 כתב:

בפריוס הראשונות אתה מקבל עגלה מכוערת.

מעולם לא הבנתי את הקטע ברכב הזה.

 

לא יודע איך להסביר את זה.

פריוס זה פשוט רכב מוזר. יש לו את החוויה הייחודית שלו, עם מוזרות יפנית מכל הכיוונים, אבל איכשהו זה מסתדר טוב ביחד.

 

זה כמו שאנשים קונים סיטרואן. סיטרואן זה אוטו צרפתי מוזר, ופריוס זה אוטו יפני מוזר.

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע זוועה.

אם נניח הביטוח לסוללה הוא לשנה או ל15,000 ק"מ. אז בנסועה נמוכה זה משתלם אבל נסועה נמוכה לרוב הפרש המחיר עבור רכב היברידי לא תמיד שווה את זה.

בנסועה גבוהה יש לשלם 2-3 ביטוחים בשנה כי לא חסר רכבים היברידים שעושים מעל 30,000 קילומטרים בשנה ואז נכנסת השאלה, האם לשלם אלפייה נוספת לשנה שווה את מרכיב הסיכון?

 

אולי זוועה לא המילה הנכונה, אבל לא בהכרח האופציה הכי כלכלית.

 

שאלה נוספת, האם זה רק אני או נדמה שהרכבים ההיברידיים של טויוטה סובלים יותר מבעיות כמו סוללה שהתפגרה מאשר היצרנים האחרים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.12.2020 בשעה 18:27, farkash7 כתב:

קיבלת חיסון קורונה?

תחת סעיף 722.1 בתופעות הלוואי מצוין:
"נסיינים דיווחו כי לאחר מתן המנה הראשונה הם זיהו בשוגג רכבי סיטרואן כטויוטה פריוס"

בדיחה מה זה גרועה. נסה שנית בבקשה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מספר לכם שפריוס 2011 של ההורים שלי נכנסת למוסך רק פעם בשנה לטיפול, ופעם אחת הוחלפה סוללה באחריות (400 ש"ח לשנה, אפילו אני עם הדיסקלקוליה שלי לא מבין איך מזה מגיעים ל10 אש"ח בתוך 10 שנים).

 

ופריוס 2009 עם 230 אק"מ של חבר עדיין על סוללה מקורית, עם טיפולים שותפים בלבד.

 

אבל למה שאבלבל אותכם עם עובדות. בבקשה תמשיכו.

 

פריוס זאת קופסת פח מכוערת, לא זזה ומתקלקלת בלי סוף, העיקר להצדיק את הבחירה ביורוטראש המפונפן והשברירי שלכם.

  • משעמם 1
  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

הייתי מספר לכם שפריוס 2011 של ההורים שלי נכנסת למוסך רק פעם בשנה לטיפול, ופעם אחת הוחלפה סוללה באחריות (400 ש"ח לשנה, אפילו אני עם הדיסקלקוליה שלי לא מבין איך מזה מגיעים ל10 אש"ח בתוך 10 שנים).

כי אומרים שהאחריות היא ל-10 אלף קילומטר, אחר כך אתה פשוט משלם על אחריות נוספת. מי קונה פריוס כדי לנסוע עליה 10 אלף קילומטר בשנה? רק שוחרי טבע או אנשים שלא מבינים חשבון של כיתה ה'(מקווה שלא מעליב) 

 

ופריוס 2009 עם 230 אק"מ של חבר עדיין על סוללה מקורית, עם טיפולים שותפים בלבד.

עובדה על סמך מקרה אחד? יש גם פה מקרים של סוללות ששבקו חיים אחרי 7-8 שנים, ו-160 אלף קילומטר. 

אבל למה שאבלבל אותכם עם עובדות. בבקשה תמשיכו.

 

פריוס זאת קופסת פח מכוערת, לא זזה ומתקלקלת בלי סוף, העיקר להצדיק את הבחירה ביורוטראש המפונפן והשברירי שלכם.

 הפריוס הקודמות אכן היו מכוערות פיצוצים ועם מנוע עגלה, מה לעשות? 

 

באדום. 

  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת אין לי שוב דבר נגד רכבים היברידיים א חשמליים,

אך אני כן רוצה שאנשים יתחילו להבין שזה לא מתאים לכל אחד,

והבעיה שרוב האנשים רצים לקנות כי יש הרבה כאלה עם אג'נדה להחדיר את התולעת הזו עמוק לתוך הדמיון החסכוני של חסרי דעת מתמטי פשוט, וחבל, כי רובם לא באמת צריכים רכב כזה ולטווח הארוך רכב בנזין שגןם זול יותר יעלה בסופו של דבר גם פחות, אשמת הקונספירטורים? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם היברידי וגם מנועי טורבו קטנים זה פתרון ביניים, עד מנוע תבערה פנימית ייצא לגמלאות.

 

עד אז, גם זה וגם זה רכבים עם תאריך פג תוקף בגלל פוטנציאל לתקלות יקרות, כל אחד בדרך שלו.

 

פשוט היברידי זה משהו שטויוטה תפסו והובילו אותו, אז יש לזה תאריך פג תוקף יותר ארוך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 31.12.2020 בשעה 09:51, vadim6385 כתב:

לא שמעתי על תקלות בגיר רציף של טויוטה וסובארו (נראה לי אותו גיר

לא יודע אם זה אותו גיר אבל עכשיו יש תביעה  ייצוגית נגד סובארו על תקלות בגיר 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא את התגובות ואין לי מושג על מה אתם מדברים.

הפריוס רכב נהדר, אמין מאוד וסופר חסכוני, וגם שומר לא רע על הערך שלו. והוא גם לא עגלה בכלל. לא פלא שהרבה אנשים מחליפים פריוס בפריוס.

לדעתי זה רכב מאוד הגיוני למי שמחפש שקט וחיסכון. כפי שציינתי, לאשתי יש פריוס 2014 כבר כמעט 4 שנים. לפי החישובים שלי (המאוד מדויקים) הוא עולה לנו בערך 1600 שח בחודש, כולל הכל, כולל דלק, טיפולים וירידת ערך (נסיעה של 10,000 קמ בשנה). זה סכום נמוך ביחס לתמורה שהרכב הזה נותן.  

 

 

עריכה אחרונה על ידי Holland
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.1.2021 בשעה 18:50, yogev20 כתב:

אם אתה עושה 30K בשנה אתה צריך לחדש את האחריות פעמיים בשנה. אחריות היא עד 12 שנים מיום מסירת הרכב

ברצף קבוע ללא דילוג.  כלומר פעם בשנה מחדשים את האחריות בעלות של 420 ש"ח בערך, כל זה במידה והרכב לא עבר 15.000 אלף קילומטר. 

 

בתאריך 31.12.2020 בשעה 18:37, Holland כתב:

אדבר מניסיון לגבי טיוטה פריוס של אשתי דגם 2014:

קנינו את הרכב מליסינג לפני 4 שנים עם 130 אק"מ וכיום יש לרכב 180 אק"מ. רכב מעולה, אמין ומאוד חסכוני (1/20).

לרכב שלנו יש 0 תקלות עד היום, טיפול שנתי וזהו.

לגבי הסוללה: עושים אחריות בטויוטה בכ-400 שח בשנה או 10 אק"מ ונוסעים בראש שקט. ממש במקרה השבוע החליפו לרכב שלנו סוללה חדשה בחינם, מניח שהסוללה תחזיק עד שנמכור את הרכב עוד כמה שנים.

למי שמחפש רכב הגיוני, איכותי וזול מאוד לאחזקה, אני מאוד ממליץ. 

 

*בהנחה והנסועה הממוצעת של רכב פרטי בארץ היא יותר מ 15K (אאל"ט 17K) אז מדובר ב 820 ש"ח סה"כ. אני מנחש כי אורך חיי הסוללה בנסועה כזו ותקופה כזו יעמוד על 8-10 שנים אזיי שולמו 6-8 אש"ח סה"כ, כלומר מחיר הסוללה (ליצרן) או אפילו פחות כי סוללה המיועדת לשרוד עוד 2-4 שנים אפילו לא צריכה להיות חדשה. זה לא נשמע לי כביטוח אלא כביטוח מנהלים (ביטוח+צבירה)...

*ומה אחרי 12 שנה? במשפחטומטית בת 12 ניתן להחליף מנוע+תה"ל בפחות ממחיר הסוללה. 

*אם חידוש הביטוח פוספס אפילו פעם אחת מחיר הרכב כמשומש יופחת מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקווה שעד שאגיע לנקודה שתחלוף להן 12 שנים (אולי אמכור  לפני את הרכב) מחירי הסוללה ירדו באופן משמעותי. כי המחיר הגבוה היום, באמת יוצר מעט סיכון (לקחתי אותו בחשבון, אולי לא מספיק כי מאוד רציתי...) למי שירצה לרכוש רכב היברידי. 

 

מי שלא מחדש את האחריות עלול להיתקע עם רכב היברידי. (אישית לא הייתי מוכן לקנות ללא אחריות, ודילגתי על כמה שומרים)

 

חוץ מזה, ולמרות שלא בדקתי לעומק, מעריך שריבוי רכבים מושבתים בארץ (לדאבוני) יאפשר לרכוש סוללה ממגרשים, לרכבים כמעט חדשים במחיר נמוך. (עד כמה, ימים יגידו)

אבל, וללא ספק, מי שנוסע מעל 15,000 ק"מ בשנה צריך לקחת בחשבון אחריות פעמיים בשנה

צד שני זה בניגוד לרכב שאמור לשמש (כביכול) לנסיעות ארוכות. הביצה והתרנגולת.

 

השיקולים שלי אגב היו לא היו רק חיסכון ברכישת רכב היברידי. (יש שיקולים נוספים שאינם נמדדים בכסף)

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Haim_gds כתב:

 

 

*בהנחה והנסועה הממוצעת של רכב פרטי בארץ היא יותר מ 15K (אאל"ט 17K) אז מדובר ב 820 ש"ח סה"כ. אני מנחש כי אורך חיי הסוללה בנסועה כזו ותקופה כזו יעמוד על 8-10 שנים אזיי שולמו 6-8 אש"ח סה"כ, כלומר מחיר הסוללה (ליצרן) או אפילו פחות כי סוללה המיועדת לשרוד עוד 2-4 שנים אפילו לא צריכה להיות חדשה. זה לא נשמע לי כביטוח אלא כביטוח מנהלים (ביטוח+צבירה)...

*ומה אחרי 12 שנה? במשפחטומטית בת 12 ניתן להחליף מנוע+תה"ל בפחות ממחיר הסוללה. 

*אם חידוש הביטוח פוספס אפילו פעם אחת מחיר הרכב כמשומש יופחת מאוד.

לא 820  לשנה אלא 410 לכל 15,000 ק"מ. אם לדוגמא אתה נוסע 20,000 ק"מ בשנה, מחיר האחריות לשנה יהיה 546 (20/15*410)

עריכה אחרונה על ידי motior

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...