Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דילמת הלוחם: סיאט איביזה מול יונדאי i20


Lexicon
שימו לב! השרשור הזה בן 1392 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

בזמן הקרוב אלפי משרתי קבע יתלבטו בין שני הדגמים שזכו במכרז הליסינג של צה"ל:

1. סיאט איביזה רפרנס 2020

2.  יונדאי i20 בגרסת Intense שנתון 2020 

 

סה"כ שתי האופציות עדיפות בהרבה על המיצובישי אטראז' שיש היום. אבל מכיוון שבמרבית הביקורות שקיימות ברשת משווים בין הגרסאות הבכירות, לא ברור כל כך איזה רכב עדיף. מביקורות והערות שזכורות לי בפורום, לאיביזה מושבים לא נוחים שחלק מהאנשים ציינו שממש גרמו לכאבי גב. 

 

האם מישהו בפורום מתנייד באחד הדגמים ויכול לשפוך קצת אור עליהם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת נוחות אני דווקא מעדיף את האיביזה, ביונדאי המושבים בנסיעה ארוכה היו פחות נעים, גם הגיר באיביזה חלק יותר.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הכרתי אף אחד מהרכבים ולקחתי את האיביזה. לא התעמקתי מדי בהבדלים בין הדגמים כיוון שבגרסאות הבסיס ההבדלים הם מזעריים.

 

בבסיס הרכב בצריפין יש שני רכבי הדגמה זמינים וניתן להתרשם מהרכבים לפני הבחירה.

 

מה שלדעתי כן מטה את הכף זו מערכת הבלימה האוטונומית שיש באיביזה ואין ביונדאי, וחמישה כוכבי ריסוק לעומת ארבעה ביונדאי.

 

בשני הדגמים, ההבדל מהאטראז' הוא מטורף. חווית הנסיעה היא הרבה יותר שקטה ומהנה, האוטו מרגיש יציב מאוד על הכביש עם זווית גלגול נמוכה, וסוף סוף יש קצת כח מתחת למכסה המנוע. תענוג.

 

יש גם דברים באטראז' שאני כבר לקחתי כמובנים מאליהם, וקצת מבאס לחזור אחורה. הנעה וכניסה עם מפתח, מערכת מיזוג מכנית, ללא חיישני גשם, טאסות רחמנא לצלן. לדעתי אפילו אין מראה בסוכך השמש של הנוסע. מה שכן - פערי האבזור נעלמים כלא היו בכל הנעה ולחיצה על הגז. הכח והשקט שווים את זה בגדול.

 

תתחדש!

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

 

 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי האיביזה עדיפה בעיקר מבחינת הבטיחות - בלימה אוטונומית שאין ב-i20 ותוצאות מבחני ריסוק טובות יותר.

בנוסף היא עדיפה בסעיף הביצועים - יותר מומנט, יותר הספק וזה גורר תאוצה מהירה יותר מ-0 ל-100 קמ"ש.

עוד שני בונוסים - באיביזה תא המטען גדול בכ-50 ליטרים ויש לה בקרת שיוט שאין ב-i20.

 

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנו אותי אם אני טועה, אבל ככל שזכור לי, באיביזה יש בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירת מרחק (מעבר לבלימה אוטונומית), דבר שאין ביונדאי.

זה לבד מצדיק את האיביזה ובפער.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדגם הבסיסי אין שיוט אדפטיבי.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לבלות 10 דקות באיביזה רפרנס אתמול וחייב לציין שאיכות החומרים לא הרשימה בכלל. בדגם הזה ההגה עשוי מפלסטיק (ללא ציפוי עור) ורוב חלקי הפנים מפלסטיק שחור.

 

לעומת זאת, המנוע אכן מרשים ומגיב היטב. את מערכות הבטיחות לא יצא לי לבדוק אבל ראיתי שיש גם מוביליי, מישהו יודע מה הפונקציה שלו בדגם הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להתריע לך על סטייה מנתיב בעיקרון, זה אמור להיות הייעוד העיקרי שלו.

הוא גם רושם לך מה המהירות המותרת בכביש (ולא תמיד צודק, כי לפעמים הוא קולט תמרורים של נתיב יציאה מכביש מהיר, למשל).

מצד שני אף אחד לא ביטל את ההתרעות על אי שמירת מרחק (למרות שיש בלימה אוטונומית והתרעה מובנית ברכב) אז הוא יתריע לך גם על שמירת מרחק.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות בארונה שלי הוא מתריע על מרחק רק על המסך, ובלי לצפצף. אבל אולי זה סגנון הנהיגה וה-ACC.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1392 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...