Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני בעל פולו 2010

היום הגעתי לאוטו התנעתי, האוטו עשה רעש התנעה לא רגיל ונכבה, סגרתי עם המפתח והתנעתי שוב ועוד פעם אותו הדבר

בפעם השלישית, התנעתי ואיך שהאוטו התחיל להשמיע רעש התנעה עזבתי את המפתח (בדרך כלל אני מחזיק אותו יותר זמן) ואחרי הפעם השלישית

האוטו התניע כרגיל והיה מוכן לנסוע. מאז הכל עובד בסדר גמור.

אציין שבתקופה האחרונה אני משתמש באוטו פחות ויש ימים שלמים שאני לא מתניע אוטו, יכול להיות שבגלל זה?

אתמול התנעתי את האוטו לכמה שניות בלי לנסוע.

 

בנוסף, בדקתי את המים לפני הנסיעה ואחרי ואחרי הנסיעה שההתנעה הסתדרה המים עלו.

 

אשמח לשמוע מה לדעתכם קרה שם?

תודה

פורסם
כל עוד מניע הכול טוב אם יש בעיה היא תחמיר ואז תטפל. המים עולים שהרכב חם זה תקין.

 

תודה, מה הסיבה שהאוטו לא התניע פעמיים לדעתך?

פורסם

מצבר חלש

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם
איך שהאוטו התחיל להשמיע רעש התנעה עזבתי את המפתח (בדרך כלל אני מחזיק אותו יותר זמן)

ולמה לך לעשות את זה? האוטו הניע- תעזוב את הסטרטר. למה אתה אונס אותו?

 

אתמול התנעתי את האוטו לכמה שניות בלי לנסוע.

אין בפעולה הזאת שום תועלת- זה סתם "מבזבז" לך מהמצבר.

 

אציין שבתקופה האחרונה אני משתמש באוטו פחות ויש ימים שלמים שאני לא מתניע

בנוסף- בתקופה האחרונה קר. כשקר קשה יותר למנוע להסתובב בהתחלה, מה שגורם לסטרטר לעבוד יותר קשה, מה שמעמיס על המצבר.

יכול להיות שבשתי נסיונות ההנעה הראשונות למנוע היה קשה להסתובב, בכל נסיון כזה הוא מסתובב קצת ואז בשלישי היה לו יותר קל לעבור לשלב ההצתה ועבודה.

 

*רצוי להחזיק (במיוחד ברכב שלא זז הרבה) כבלים או בוסטר.

פורסם
ולמה לך לעשות את זה? האוטו הניע- תעזוב את הסטרטר. למה אתה אונס אותו?

 

 

אין בפעולה הזאת שום תועלת- זה סתם "מבזבז" לך מהמצבר.

 

 

בנוסף- בתקופה האחרונה קר. כשקר קשה יותר למנוע להסתובב בהתחלה, מה שגורם לסטרטר לעבוד יותר קשה, מה שמעמיס על המצבר.

יכול להיות שבשתי נסיונות ההנעה הראשונות למנוע היה קשה להסתובב, בכל נסיון כזה הוא מסתובב קצת ואז בשלישי היה לו יותר קל לעבור לשלב ההצתה ועבודה.

 

*רצוי להחזיק (במיוחד ברכב שלא זז הרבה) כבלים או בוסטר.

 

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...