Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאוטו של הבת זוג הלך המנוע בטויוטה קורולה 2007. האוטו עשה 150,000 ק"מ. יש לציין שמכמה חודשים לפני התקרית ועד המאורע הדברת הייתה מתלוננת על רעידות שהיא הייתה מרגישה במהירות גבוהה (100 קמ"ש ומעלה). כמו כן, בשלב כלשהו נורית חיווי השמן החלה להבהב פה ושם (מעולם לא היה דלוק באופן רציף) אך המוסכניק פטר אותה ב "זה בטח איזשהו קצר חשמלי". כאשר הלך המנוע האוטו פשוט התחיל להאט עד לעצירה ולא התניע מאזץ הכל קרה מאוש מהר וללא התרעה מוקדמת. שתי שאלות יש לי אליכם חברי הפורום:

1. האם כדאי להחליף מנוע או שמתוך מה שסיפרתי לכם כאן יש חדש שמערכות נוספות נפגעו באוטו ואז אני נכנס להרפתקה גדולה ממה שתכנתי?

2. את הצעה ההוגנת ביותר אני קיבלתי ממוטורס סנטר בחולון. למישהו יש ניסיון איתם ויכול לספר לי איך הייתה החוויה?

 

תודה, בני

פורסם

איך בעל מקצוע ככה פוסק קצר חשמלי?!? הוא בדק את זה לעומק? המנועים האלה לא פעם סובלים מבעיות של בוצה וסתימת רשת המשאבה מה שמביא מהר מאוד לקריסת המנוע בשל חוסר שימון ובעיית לחץ שמן...ופה המוסך היה צרחך להתייחס למנורה כתקלה אמיתית..ולא כקצר!! פשוט מרגיז! מה הצעת המחיר שקיבלתם?

פורסם
איך בעל מקצוע ככה פוסק קצר חשמלי?!? הוא בדק את זה לעומק? המנועים האלה לא פעם סובלים מבעיות של בוצה וסתימת רשת המשאבה מה שמביא מהר מאוד לקריסת המנוע בשל חוסר שימון ובעיית לחץ שמן...ופה המוסך היה צרחך להתייחס למנורה כתקלה אמיתית..ולא כקצר!! פשוט מרגיז! מה הצעת המחיר שקיבלתם?

 

מאור, הצעת המחיר שקיבלנו היא באזור ה 5500 ש"ח כולל עבודה ומע"מ. ההצעה היא לא מהמוסך שבדרך כלל מטפל באוטו אלא ממקום שמתמחה בהחלפת מנועים. מוטורס סנטר בחולון. למוסכניק הקבוע גררנו את האוטו ואז כשהוא פתח את פתח השמן המנוע הוא הראה לי לכלוך והסביר את כל מה שאתה ציינת כאן (בוצה שסותמת את הרשת באגנית המנוע). רק חבל שלא אמר את זה והציע טיפול לפני שהמונע קרס... בכל מקרה, אם מה שתיארת זה המצב, יש סיכוי שחלקים אחרים גם נפגעו או שסביר להניח שהחלפת מנוע תפתור את הבעיה?

פורסם

בס"ד

 

דבר ראשון, תחליף בעל מקצוע...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

^ הוא כבר החליף.

 

הבעיה היא רק במנוע, החלפתו תעזור, השאלה אם מביאים לך מנוע בריא.

אגב, הרכב עבר טיפולים באופן סדיר?

פורסם

סנטר מוטורס זהו השם החדש של איתי מוטורס,

לשעבר ניתאי מוטורס חיפוש קצר בגוגל ישפוך אור על בית העסק הזה

פורסם
סנטר מוטורס זהו השם החדש של איתי מוטורס,

לשעבר ניתאי מוטורס חיפוש קצר בגוגל ישפוך אור על בית העסק הזה

 

תודה רבה. אכן מצאתי אותם. נשמע שהם עלא כיפאק ועושים עבודה טובה.

פורסם

הם טוענים שהם מביאים מנועים מייבוא שעשו לא יותר מ 50,000 ק"מ. אין לי איך לבדוק את זה אלא רק לסמוך על המילה שלהם (אני יודע שזה כן מייבוא כי הם מספקים שטר מכר ואז הבנתי שהפרוצדורה של רישום המנוע החדש היא הרבה יותר פשוטה. זה מתבצע על המקום בזמן הטסט). הרכב היה עובר טיפולים אחת לשנה לפני הטסט. קצת יותר מכל 10,000 ק"מ לטיפול.

פורסם

נשמע לי אופטימי מידי 50000 ק"מ. אבל בכל מקרה מקווה בשבילך שהוא במצב סביר, כלומר לא צורך שמן יתר על מידי, לא מעשן. בכל מקרה החלטה נכונה לאור שווי הרכב שגבוה יחסית לרכב ישן ובלי קשר שאר המכלולים של הרכב בסך הכל אמינים, דוגמא טובה הגיר האוטומטי מגיע לקילומטראזים מכובדים בד"כ כל עוד טופל בזמן בחלקים אכותים וננהג בצורה בצורה סבירה.

לי אישית יש קורולה כמו שלך מעט יותר ישנה שהגיע כבר ל250K ובגדול חוץ מבולמ"ז קדמים,מוט מייצב,ציריה ועוד איזה חלק קטן ו2 סלילי הצתה וחנוכיה של הזרקת דלק וסעפת יניקה, הכל מקורים. טיפ חשוב, בדוק שמן מנוע בתדירות גבוהה, אצלי המנוע כבר לא כל כך בריא וצורך גלון על 7K ק"מ ככה שצריך להוסיף הרבה.

פורסם

גלון ל-7אלף ק"מ זה דיי רע. הצלחת להעביר אותו טסט ככה? נשמע שזיהום אוויר/ניזלת שמן יהיה בלתי אפשרי לרכב הזה.

פורסם

האמת שעבר על הגבול+יש עוד נורה של חיישן חמצן, נראה מה יהיה עוד חודשים. אולי בתכלס זה יוצא טיפה יותר מ7000 ק"מ כי בתכלס נשפך פה ושם כמה טיפות במילואים ושכחתי איזה 200-100 ק"מ.

פורסם

המחיר שניתן לך הוא לא זול במיוחד. מחיפוש מהיר שעשיתי לך כבר מצאתי 2 מנועים שהיקר בניהם נימכר ב 3000. הזול יותר נימכר ב 100 שח פחות. התקנה של מנוע לא צריכה לעלות 2500 שח וגם לא קרטב לזה. ניתן לסגור התקנה שכזו בסביבות ה 1000-1500 שח. דרך אגב..המנוע הזול נימכר בעסק שיצא לי כבר לרכוש ממנו בצפון מקום שניקרא ענק הרכב..והם מחזיקים מיכלולים לא רעים ובאחריות והם גם מתקינים. לאחר התקנה אתה יכול לבקש שיבצעו בדיקת קומפרסיה לדעת מצב המנוע. לפני התקנה ניתן לעשות בדיקת לחץ הפוך לפחות כבדיקה ראשונית ולשלול חוסר בקומפרסיה.

פורסם
המחיר שניתן לך הוא לא זול במיוחד. מחיפוש מהיר שעשיתי לך כבר מצאתי 2 מנועים שהיקר בניהם נימכר ב 3000. הזול יותר נימכר ב 100 שח פחות. התקנה של מנוע לא צריכה לעלות 2500 שח וגם לא קרטב לזה. ניתן לסגור התקנה שכזו בסביבות ה 1000-1500 שח. דרך אגב..המנוע הזול נימכר בעסק שיצא לי כבר לרכוש ממנו בצפון מקום שניקרא ענק הרכב..והם מחזיקים מיכלולים לא רעים ובאחריות והם גם מתקינים. לאחר התקנה אתה יכול לבקש שיבצעו בדיקת קומפרסיה לדעת מצב המנוע. לפני התקנה ניתן לעשות בדיקת לחץ הפוך לפחות כבדיקה ראשונית ולשלול חוסר בקומפרסיה.

תודה מאור, אבל אני נמצא במרכז והטרחה של להטרטר לצפון ולגרור לשם את האוטו לא שווה את ההפרש. אני מאמין שאוכל לסגור ב 5,000

×
×
  • תוכן חדש...