Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב - INFINITY G37/LEXUS GS300/LEXUS GS450H


Mr.Roberto
שימו לב! השרשור הזה בן 1948 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

 

אני כרגע במעמד של חיפושים לקניית רכב יד 2, האופציות שלי הן:

INFINITY G37

LEXUS GS300

LEXUS GS450H

 

שנים בין 2008-2012

המחירים נעים בין 55-85 אלף שזה גם התקציב שלי.

טווח התקציב הוא דיי גדול אבל אם אני מוכרח להוסיף 20 אלף אני מצפה שזה יהיה שווה את זה ומוצדק!

 

באופן כללי אשמח לדעת מה החוות דעת על האינפיניטי ועל הלקסוסים, מה דעתכם על הרכבים מבחינת

*אמינות

*עלות אחזקה (כולל דלק)

*תמורה למחיר

 

אלה שלושת הקריטריונים שמאד חשובים לי, הייתי במעמד של בדיקה לפני קנייה של GS300 שנת 2008, מדהימה אך נמצא אי תקינות מנוע לכן העסקה כרגע ירדה מהפרק.

 

אשמח לחוות דעת, מידע, וחוויות שאתם אולי חוויתם עם הרכבים האלו.

 

תודה מראש :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לא היה תקין במנוע סתם מסקרנות ? הרי מכוני בדיקה מכסת"חים עצמם על בסיס חופשי יומי.

בכללי - הרכבים נותנים תמורה למחיר (במיוחד אם יש לקסוס היברידי בשנים הללו,לא בטוח) אבל לפני שתחליט לרכוש רכב יוקרה,שווה לבדוק מחירי טיפולים ויותר מכך את מחיר הביטוח כי אולי תגלה,שהעלות כבדה מידי ובכל זאת עדיפה משפחתית סטנדרטית יותר כמו סיוויק/מאזדה 3 ספיריט שהן אמנם רחוקות מיוקרה אך גם האחזקה השוטפת בהתאם וזולה יותר לעומת האינפניטי/לקסוס.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לא היה תקין במנוע סתם מסקרנות ? הרי מכוני בדיקה מכסת"חים עצמם על בסיס חופשי יומי.

בכללי - הרכבים נותנים תמורה למחיר (במיוחד אם יש לקסוס היברידי בשנים הללו,לא בטוח) אבל לפני שתחליט לרכוש רכב יוקרה,שווה לבדוק מחירי טיפולים ויותר מכך את מחיר הביטוח כי אולי תגלה,שהעלות כבדה מידי ובכל זאת עדיפה משפחתית סטנדרטית יותר כמו סיוויק/מאזדה 3 ספיריט שהן אמנם רחוקות מיוקרה אך גם האחזקה השוטפת בהתאם וזולה יותר לעומת האינפניטי/לקסוס.

 

היה הספק חלש לאחד הצילינדרים ברכב, יחד עם זאת הייתה נזילת שמן בצד ימין של המנוע ובאותו צד גם יש תחילה של קורוזיה מה שהוביל למסקנה של הבוחן שהמנוע לא תקין כלומר לא עבר את התחייבות המוכר שגם לא היה מוכן להחזיר לי את הכסף, יש אנשים גם כאלה.

 

עלות הטיפולים עבור לקסוס או אינפיניטי היא דיי דומה, ההבדל הוא בכמות הדלק שהן צורכות, מעבר לזה להוסיף עוד 3000 שקל בשנה על זה לעומת מאזדה זה לא הרבה כסף בהתחשבות להנאה שאתה מקבל בלנסוע על לקסוס או אינפיניטי, אני סגור על הרכבי יוקרה האלה, אשמח להמלצות וחוות דעת.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוקסוס יותר comfortable cruiser ה אינפיניטי יותר ביצועיסטית hard core, תחליט מה אתה מחפש, לדעתי לקנות רכב ישן יחסית בכל כך הרבה כסף הייתי חושב פעמים. עוד 3 שנים שתרצה למכור, זה יהיה רכב בן עשר או יותר, לא יהיה לו שום יוקרה, סתם רכב מתיישן.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעדיף לנהוג על לקסוס שמורה שנת 2010 מאשר על יונדאי שנת 2016 בסופו של דבר אתה נוסע על רכב שיש לו ביצועים וסטייל מסויים מבחינת נוחות ונראות , אתה לא נוהג על שלט שרשום עליו 2010 או 2017 , השנתון זה משהו שאני פחות מייחס לו חשיבות, אם עושים בדיקה על לקסוס משנת 2010 והיא שמורה ללא בעיות, הרכב הזה ייסע גם עוד 20 שנה כי זה רכב יפני יוקרתי, לא בנו אותו בישביל שייסע 5-7 שנים ויתפרק.

 

אשמח לחוות דעת מאנשים שיש ו או היה להם את אחד הרכבים ויכול לתת לי מידע בנוגע לעלות רישיון רכב, טיפולים, עלויות שוטף בקיצור ולסכם את רמת ההנאה.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה ברשותי GS450h מודל 2010 מ-2012 עד אמצע 2017, נרכשה עם כ-50,000 ק"מ ועברה אצלי עוד כמה עשרות אלפים. ממנה עברתי בלי למצמץ ל-GS450h מהדגם החדש. הקודמת ממשיכה לשרת את אבי בנאמנות ועברה עוד כ-20,000 ק"מ מאז אמצע 2017.

 

עם ה-GS חוויתי- ואני ממשיך לחוות אפס תקלות ואפס כאבי ראש מוטוריים בתקופה הזו, תרתי משמע - ה-GS אמינה באופן נדיר ושקטה בצטרה יוצאת דופן. אתה יכול להתרשם ממה שהיה לי לומר על ה-GS הקודמת בלינק הזה.

 

עלויות שוטפות נסבלות בהחלט לדעתי ובטח כאשר אתה יודע שלא אמורות להיות הפתעות מיוחדות. אם הרכב שתרכוש בן פחות מ-10, תקפיד על הרחבת האחריות ההיברידית - הוצאה של פחות מש"ח אחד ליום, וחשוב ליום בו הסוללה תחזיר נשמתה - במקרה הזה ההוצאה שלך תהיה אפס שקלים נוספים עבור סוללה חדשה.

 

צריכת הדלק יותר מסבירה בהתחשב בכך שה-GS שוקלת 1.8 טון ועם 345 כ"ס, צפה לכ-9 עד 10 קמ"ל בנהיגה עירונית סבירה וכ-12 קמ"ל מחוץ לעיר. בדגם החדש המספרים משמעותית יותר טובים, למרות שהמשקל ומערכת ההנעה כמעט זהים.

 

עלות הביטוח בשנתונים עליהם אתה מדבר לא אמורות להיות חריגות לרעה, ובאופן כללי הוצאות הביטוח ל-GS נמוכות יותר בהשוואה לחברותיה לקטגוריה - בדוק עם סוכן הביטוח שלך.

 

בתחשיב הכולל ייתכן וסה"כ ההוצאות על GS יהיה יותר מדגם משפחתי "עממי", אבל כך גם התמורה שאתה מקבל מהרכב. אני לא מכיר את איכויות הנסיעה של ה-GS 300, אבל ברור שאין לה את תחושת העוצמה של ה-450 וזו אחת הנקודות הכי בולטות ב-450: תלוי במצב הרוח שלך, הרכב שקט ומשייט בשלווה סטואית - ולחילופין ייתן לך תחושת המראה במטוס מכל מהירות בה תחליט לדחוף את הדוושה הנכונה.

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה ברשותי GS450h מודל 2010 מ-2012 עד אמצע 2017, נרכשה עם כ-50,000 ק"מ ועברה אצלי עוד כמה עשרות אלפים. ממנה עברתי בלי למצמץ ל-GS450h מהדגם החדש. הקודמת ממשיכה לשרת את אבי בנאמנות ועברה עוד כ-20,000 ק"מ מאז אמצע 2017.

 

עם ה-GS חוויתי- ואני ממשיך לחוות אפס תקלות ואפס כאבי ראש מוטוריים בתקופה הזו, תרתי משמע - ה-GS אמינה באופן נדיר ושקטה בצטרה יוצאת דופן. אתה יכול להתרשם ממה שהיה לי לומר על ה-GS הקודמת בלינק הזה.

 

עלויות שוטפות נסבלות בהחלט לדעתי ובטח כאשר אתה יודע שלא אמורות להיות הפתעות מיוחדות. אם הרכב שתרכוש בן פחות מ-10, תקפיד על הרחבת האחריות ההיברידית - הוצאה של פחות מש"ח אחד ליום, וחשוב ליום בו הסוללה תחזיר נשמתה - במקרה הזה ההוצאה שלך תהיה אפס שקלים נוספים עבור סוללה חדשה.

 

צריכת הדלק יותר מסבירה בהתחשב בכך שה-GS שוקלת 1.8 טון ועם 345 כ"ס, צפה לכ-9 עד 10 קמ"ל בנהיגה עירונית סבירה וכ-12 קמ"ל מחוץ לעיר. בדגם החדש המספרים משמעותית יותר טובים, למרות שהמשקל ומערכת ההנעה כמעט זהים.

 

עלות הביטוח בשנתונים עליהם אתה מדבר לא אמורות להיות חריגות לרעה, ובאופן כללי הוצאות הביטוח ל-GS נמוכות יותר בהשוואה לחברותיה לקטגוריה - בדוק עם סוכן הביטוח שלך.

 

בתחשיב הכולל ייתכן וסה"כ ההוצאות על GS יהיה יותר מדגם משפחתי "עממי", אבל כך גם התמורה שאתה מקבל מהרכב. אני לא מכיר את איכויות הנסיעה של ה-GS 300, אבל ברור שאין לה את תחושת העוצמה של ה-450 וזו אחת הנקודות הכי בולטות ב-450: תלוי במצב הרוח שלך, הרכב שקט ומשייט בשלווה סטואית - ולחילופין ייתן לך תחושת המראה במטוס מכל מהירות בה תחליט לדחוף את הדוושה הנכונה.

 

תודה על התשובה המפורטת, יצא לי לקרוא את הסקירה שלך על הרכב, הכל מאד ברור וטוב.

הGS40H היא באמת פייבוריטית, הדבר היחיד ששמעתי שמרתיע אותי הוא שהוצאת רישיון רכב\טסט עולה כ-4000 ש''ח

תוכל בבקשה לפרט על זה? מה המחיר שמשלמים עבור טסט שנתי לרכב זה?

כמה עולים טיפולים קטנים שעושים כל 10-15 אלף?

כמה יכול לעלות טיפול גדול כולל החלפת בלמים , שמנים,פילטרים וכו?

 

תודה מראש :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקסימה חזקה ומפנקת מאוד, מסכים איתך בכל מילה רוברטו, יש רכבים שגם שנת 2010 עם יוקרה וסטייל יתנו חווית נהיגה פי 8 מכל רכב עממי רגיל,

 

הייתי הולך על האינפיניטי במקומך, כרכב היא נותנת חבילת נהיגה מעולה ועדיפה על הניסאן בפרמטרים הללו.

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

INFINITI!!!!

הסליפר המושלמת.

חזקה, ברוטלית, מאובזרת ואמינה.

רק צריכת הדלק מאתגרת.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות חברים.

עידן מבחינת דלק מה זה אומר מאתגרת, ממוצע עירוני ובין עירוני בערך 1:7 פלוס מינוס 0.5 , זה הבדל של עוד קילומטר וחצי לליטר לעומת הלקסוס GS300 , הGS450H לעומת זאת משמעותית חסכונית יותר אבל מצד שני אני מבין שיש לה ביצועים כשצריך אותם.

 

כרגע יש 2 רכבים על הפרק ממה שמצאתי לקנייה:

GS450H שנת 2010.

Infinity G37 שנת 2012

 

המחירים של שני הרכבים הוא מאד דומה למרות ההבדל בשנתון, מה אתם ממליצים מבין השניים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות חברים.

עידן מבחינת דלק מה זה אומר מאתגרת, ממוצע עירוני ובין עירוני בערך 1:7 פלוס מינוס 0.5 , זה הבדל של עוד קילומטר וחצי לליטר לעומת הלקסוס GS300 , הGS450H לעומת זאת משמעותית חסכונית יותר אבל מצד שני אני מבין שיש לה ביצועים כשצריך אותם.

 

כרגע יש 2 רכבים על הפרק ממה שמצאתי לקנייה:

GS450H שנת 2010.

Infinity G37 שנת 2012

 

המחירים של שני הרכבים הוא מאד דומה למרות ההבדל בשנתון, מה אתם ממליצים מבין השניים?

 

עזוב לרגע מה אנחנו ממליצים... קודם תיסגר על מה מתאים לך - שתי המכוניות בעלות אופי שונה בצורה די בולטת, למרות השוויון המוחלט על הנייר בנוגע ל- 0-100 ומהירות סופית. לפני הכל אתה צריך לדעת מי מהן מסמנת יותר פלוסים על רשימת הדרישות שלך.

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

בתור בעלים של g37 מזה כחצי שנה, אוכל לספר לך על ההתרשמות שלי.

לאחר מספר שנים עם צרפתיות חמות, וואגיות ספורטיביות ו- STi אחת חיפשתי רכב שיכול לתת מענה של יוקרה נוחות, אבל מצד שני ביצועים ברמה גבוהה ויכולות ספורטיביות.

 

אחרי מחקרים רבים הגעתי למסקנה שהg37 היא המענה המתאים.

 

הרכב מאובזר מכל טוב, נוח מאוד ומרווח. איכות הרכבה טובה (לדעתי) לא ברמה של ב.מ.וו אבל גם לא יפנית טיפוסית.

מבחינת ביצועים, הגה הידראולי כמו פעם, מנוע v6 ביריון עם צליל מדהים ועקומת סלד מפתיעה לטובה. יש כוח זמין בכל רגע נתון. יחד עם הנעה אחורית ומרכב שמכוייל (יחסית) באופן ספורטיבי, הרכב מהנה מאוד.

 

האחזקה אמורה להיות לא יקרה במיוחד. כשחיפשתי רכב יצא לי לעבור על כמה וכמה דוחות של היסטוריית כניסה למוסך והיסטוריית טיפולים. ברוב הרכבים שהיו סביב ה100k קילומטר לא היה כלום למעט טיפולים. שזה מדהים. רוב בעלי האינפיניטי מעידים על כך.

תצרוכת דלק של 1-6,7 בעיר . 1-10,11 מחוץ לעיר.

מבחינתי , זה בעוד כמה שקלים בחודש ביחס לרכב משפחתי ממוצע שצורך עוד 2-3 קמ לליטר שווים את החוויה שהאוטו נותן.

 

אני מאוד מרוצה וממליץ בחום, אבל תנהג על אחת תראה אם אתה מתחבר.

 

קח בחשבון שקשה למצוא אחת נקייה עם קמ נמוך. הן נחטפות.

 

בהצלחה ותעדכן מה רכשת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני עם G37 כבר 4 חודשים עכשיו (איך שהזמן טס....) ומבסוט מכל שנייה עם הרכב!!!

הרכב הקודם היה לאון 1.8T ידנית "עם חמוצים" ואיך שאני לא מתגעגע. לG יש ים של כח , רכב ביריון ממש . לכולם אני אומר שזה רכב של גברים (וייסלחו לי מראש הנשים בקהל).

חיפשתי את השילוב המוצלח ביותר בין משפחתיות \ ספורטיביות ואמינות - זה לקח אומנם 4 חודשים של חיפוש , אבל בסוף מצאתי G עם 50K ק"מ משנת 2013 (שנת הדגם האחרונה).

כמו גידי מעליי, גם אני פישפשי בעברו של הרכב ואכן , למעט מנורת שעון שנשרפה, הרכב עבר אך ורק טיפולים שוטפים + החלפת מצבר יחידה.

הרכב מפנק ונוח כרכב משפחתי (זוג + 3 ילדים) , וכשבא לי להתגרזן - מעבירים את הידית הקטנה למוד DS (שזה בעברית - אל תעביר הילוך לפני שאני אומר לך) והרכב מגלה את אופיו האמיתי.

 

בגדול - ההחלטה לדעתי לפחות דיי פשוטה , בהנחה שתמצא G טובה שלא נמכרה תוך 3-4 ימים (ואני פיספסתי 2 כאילו).

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1948 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...