Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי פיאט 500 POP והיום עשיתי לה טיפול 30,000 במוסך מורשה .

1. המוסכניק שכח לדווח בדף לפקידה שעשה החלפת מצתים ואז הפקידה בדקה איתו ואמר שכן ביצע את ההחלפה. האם ישנה דרך פשוטה לבדוק אצל מישהו (או אני אבדוק) אם החליף מצתים?

 

2. בנוסף, הוא היה אמור להחליף לי רפידות בלמים למרות שרכשתי את הרכב חדש באוגוסט 2015. אמר שהרפידות 40% שחיקה. איך אדע שהחליף 4 רפידות בלמים שבסט, כי כשביקשתי לראות ראיתי רק 2 רפידות מפורקות. האם באמת בשנתיים וחצי הרפידות יהיו שחוקות 40%?

 

תודה על מענה

פורסם (נערך)

1. יכול להיות שהמצתים חויבו על ידי המחסן אבל בפועל המכונאי לא החליף אותם כי שכח או משהו אחר, הפקידה לא יכולה לדעת אם הוחלפו, היא רואה רק חיובים. תחזור למוסך שיפרקו את המצתים ויראו אם הם חדשים.

 

2.אתה יכול לראות את הרפידות החדשות על פירוק הגלגל או הצצה דרך הג׳אנט.

קשה לי להאמין שהחליפו רק 2.

 

 

30 אלף ק"מ זה סביר לרפדיות, תלוי איך אתה בולם, באיכות הרפידות.

לפי התיאור שלך יכלת לסחוב איתם עד הטיפול הבא.

עריכה אחרונה על ידי Adamm
פורסם

על פי החוק המוסך אמור להשאיר לך את החלפים הישנים.

 

הבעיה שלך תדע אם זה החלפים שלך או סתם זרוקים שם.

 

לגבי לדעת בוודאות אם החליפו - רק לפרק ולראות.

לפירוק רפידה - רק צריך לפרק גלגל.

לפירוק מצת תצטרך כלי ייעודי. אולי מישהו שיש לו יסכים לעזור לך בזה.

פורסם

לדעתי - כל בעל-מקצוע בתחום המכונאות, או אדם/חבר המבין ברכב יכול לבדוק.

נסה ליצור קשר עם חברי כנופיית הטיפולים באזור שלך - הם טובים ועוזרים.

 

פלגים - אפשר בזהירות להסתכל ואו לפרק ולבדוק.

רפידות בלם - עם פנס להציץ בגלגלים ולראות את העובי היחסי - רואים בשר /עובי יפה.

 

המוזר - מדוע החליפו רפידות אם השחיקה הייתה, ירידה של 40% ב 3 שנים.(כ 15% בשנה)

הייתי מבין החלפה כאשר השחיקה 70% ומעלה - במצב שחיקה של כ 40% בשלוש שנים.

הרי אפשר למשוך עוד שנה ויותר.

 

וכמו שרשמו - צריך תמיד לבקש את החלפים המוחלפים - ולבקש בתחילת השיחה עם המוסך.

אם כולנו נבקש וניקח אותם,:cool: לא ישמרו אותם בצד, להוכחות לטיפולים אצל אחרים.

 

ובנוסף, עם הבקשה לקבלת החלקים המוחלפים בתחילת השיחה - אנו מראים רצינות

ולכן אפשר ולא יכניסו טיפולים לא הכרחיים, מאחר והראנו כי אנו רציניים ובודקים.

 

 

נ.ב - ברכב שלך - כדאי לבצע טיפול החלפת שמנים כל-שנה ועד 15.000 ק"מ.

עברה שנה לבצע החלפת שמן מנוע, גם אם הרכב עבר 7.000 ק"מ לדוגמה.

לא טיפול כל-שנתיים.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...