Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה לא נעימה בסוכנות - מה אתם הייתם עושים?


ecomicra
שימו לב! השרשור הזה בן 2495 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ראשית, גם אני נתקלתי ביחס מזלזל ולא נעים בלובינסקי, מספר פעמים, ולאורך מספר שנים.

באחת הפעמים אפילו יצרתי קשר עם נציג של היבואן והעלתי בפניו את הסיפור.

ככל הנראה, הסיפור לא הפתיע אותו. יש לציין שאותו נציג של היבואן ניסה לעזור לי, לענות על שאלות ולתאם לי נסיעת מבחן.

 

אני רוצה לציין, שנתקלתי בתופעה, במהלך השנים, גם עם יבואן אחר.

באותה סיטואציה הגעתי לבצע את ההזמנה. נתקלתי באיש מכירות לא נחמד (בלשון המעטה), פשוט קמתי הלכתי לסוכנות אחרת ושם הזמנתי את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כמנהל מוסך אני אומר לך רד מזה.לך על מותג יפני או קוריאני אם אין לך זמן וכסף מיותר לבזבז על מוסכים.ושלא נדבר על ירידת ערך וסחירות.

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

אתה מנהל מוסך, מנהל בנק, מנהל מגרש למכירת רכבים?

חליק. עזוב אותנו מהסיסמאות האלה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמנהל מוסך אני אומר לך רד מזה.לך על מותג יפני או קוריאני אם אין לך זמן וכסף מיותר לבזבז על מוסכים.ושלא נדבר על ירידת ערך וסחירות.

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

 

לסיטרואן קקטוס או c3 גיר יפני, האם נתקלת בבעיות איתו או עם מנוע הטורבו שלהם?

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקוחות צריכים להבין שהם לא קדושים. ולא, הלקוח לא תמיד צודק. תמיד צריך לקחת בעירבון מוגבל את כל הסיפורים האלו. הכותב יושב בבית מספר את הסיפור מנק המבט שלו. אין שום דבר רע בלשלוח לקוח לקיה אם הוא מתלבט לגבי האמינות. הרי מה הוא ציפה שסוכן המכירות יגיד לו? שהרכב לא אמין? ברור שהוא ישבח את הרכב. לא ברור לי ממה נעלבת...

הטעות של הסוכן היא שהוא לא ידע לזהות את סוג הלקוח ולהתאים את עצמו כדי לסגור מכירה. מכאן - ועד חוויה לא נעימה יש מרחק גדול

עריכה אחרונה על ידי daniel.gri
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה הרבה יותר עמוקה מכדי לקטלג אותה כ- ''שירות גרוע''

 

קרוב לעשור עבדתי בתחום המכירות. לא יצא לי למכור מכוניות, אבל עסקתי במספר תחומים וגיליתי שלא משנה מה אתה מוכר, הטקטיקות דומות וושינוי שלהן נעשה בהתאם לבן אדם שלו אתה אומר למכור ולא לנקודתית למוצר.

 

נתחיל במשהו שכולם אמורים לדעת.

סוכן מכירות, ברוב העצום של הדברים, מרוויח שכר מינימום. כל שקל שהוא רוצה מעל הוא חייב למכור בשבילו (לא כולל כל מני בונוסי מנהל וכו')

 

ככל שסכום העסקה גדול יותר, ככה פחות מהר היא תצא לפועל. ז''א אומרת שאם אני רוצה לקנות טלוויזה, אני בודק כמה דגמים וכמה חניות שבאיזור. אם אני קונה אוטו, סביר גם שאסע ק''מ רבים כדי לבדוק עוד עסקאות. ז''א, הרבה הרבה אנשים באים במהלך היום ורוצים לקבל מידע שזמין באינטרנט ואין מה לעשות, כולנו בני אדם וזה מתיש. לכן, אחרי תקופה מסוימת בענף, האדם מתחיל לפתח מאין חוש - של לדעת מי בא לקנות עכשיו ומי אולי מתישהו איכשהו.

 

לחץ מהמנהלים למכור כמה שיותר: זוכרים את הזאב מוול-סטרייט? תארו לכם את הלחץ, האמביצייה, שיחות המוטיבצייה. רק מה חסר?! שוב, כסף. השכר ראוי רק אם אתה תותח מכירה והיה לך לחודש חזק. כל השאר אתה תרוויח טיפה יותר מאשר תעבוד באיזה מוקד אבטחה, ללא צורך לדבר עם איש.

 

כמובן, זה לא תירוץ, ולא אומר לעניין אף אחד מאיתנו בתור לקוחות כלל!

גם אני אוותר על מוצר, בגלל שירות גרוע. לא בגלל שאני נעלב או משהו, אלא בגלל שאם השירות חרא לפני המכירה, אפשר רק לתאר מה יהיה אחרי המכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל זה הולכים לסוכנויות משנה ולא קונים באולמות של היבואן, השירות בסוכנויות משנה "מעל למצופה" כמו שאומרים.

ולפעמים אפשר גם להוציא קצת מעבר למה שנותנים אצל היבואן.

(אני עובד במכירת רכבים - ולא אגלה איפה :wink: , במקרה גם בסוכנות משנה)

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו: כמובן, איכות, נוחות, יופי, אבל על האמינות יש ספק בגלל שנים שעברו ובגלל מוניטין אמינות נמוך, ובטח בגלל שהדגם רק הוצג.

 

אני הולך להוציא 100k שח על הרכב, אני מצפה לאדיבות ונימוס וכבוד.

לא של נציג, אלא מעל הכל של אדם לאדם.

 

אז מה אתה הולך לאיש מכירות, שעבודתו למכור לך מוצר, ומתחיל לספר לו מה החסרונות של הרכב שאתה חושב לקנות?

איזה תכלית משרת הדיאלוג הזה?!

מה רצית, שהוא יוכיח לך שאתה טועה?

אין לו איך.

אז הוא אומר לך שיש לרכב יותר שנות אחריות, ואתה מנפנף אותו עם דוגמא אחרת (לא יודע כמה רלוונטית, כי 7 שנות האחריות בקיה הן לא מלאות).

אז הוא ענה לך תשובה מתאימה: לך לקיה.

מה רצית שהוא יגיד לך, "קח עוד שנתיים, עליי!"

?

 

סתם שיחה שאומרת לנציג המכירות: אני מבין ברכב, אתה לא, אז לא תבלבל לי את המוח.

ובסוף עוד שואל אותו איפה הולכים לקנות רכב אחר, שעליו הוא לא מרוויח.

 

אז נכון שהיה עדיף שהוא היה אומר לך "מה שתגיד" והולך לדרכו, אבל אתה יצרת את התקשורת המיותרת והלא נעימה הזו, עם הפוזה של "אני מבין ואתה לא".

 

שלום לכולם.

ראשית אציין שהפוסט הוא לא מהגישה השלילית, שוב, אותו יבואו מוכר מוצר איכותי מאוד, טוב, יפה, אבל מה לעשות ייצר גם דגמים פחות אמינים.

זה יכול לקרות בכל יצרן, גם בלאדה רוסית וגם במרסדס גרמניה.

 

הדו שיח לא היה עד כמה הרכב לא אמין, אם ככה הייתי חושב מלכתכילה לא הייתי מבזבז את הזמן שלי בבדיקת הדגם.

 

הערתי באה מנסיון עבר אצל היצרן, ותגובתי באה מתקווה שהמכונית היום כן אמינה. ואני כן רוצה לקנות אותה.

 

את מה שאמרתי עכשיו הנציג צריך להסביר, בסבלנות, בנעימות.

 

וזה בדיוק מוכיח את מה שאמרתי. יש לך כבר את כל השאלות ואת כל התשובות, אז מה אתה עושה לנציג, מבחן ידע?!

מה רצית, סמול טוק על ההיסטוריה של היצרן?!

 

נכון, אתה הלקוח, אבל הוא בעבודה אז באמש'ך, אם אתה לא צריך ממנו משהו קונקרטי, עזוב אותו בשקט.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מנהל מוסך, מנהל בנק, מנהל מגרש למכירת רכבים?

 

הוא מנהל מוסך לרכבים שלא מתקלקלים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה אתה הולך לאיש מכירות

 

באמש'ך, אם אתה לא צריך ממנו משהו קונקרטי, עזוב אותו בשקט.

כנראה פספסת שהוא רשם שזה לא הוא שניגש לנציג אלא הנציג שניגש אליו.

 

האינטונציה של שיחה כזו יכולה להעיד אם יש פה רגישות יתר של הקונה או בהמיות של המוכר אבל אין לנו שום דרך לדעת את זה בפורום. בכל מקרה מדובר בחוסר מקצועיות של מוכר שטעה באופן שבו הוא ניגש ללקוחות האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור, כתבו לך הרבה דברים נכונים לגבי הסיבות שיכולות להוביל לסיטואציה שנוצרה באולם התצוגה.

 

בגדול נראה שמי שניגש אליך הוא איש מכירות חסר ניסיון שלא ידע להתמודד עם ההתנגדות שהעלת מולו שהיא שאלת האמינות של המותג אותו הוא מוכר. נציג מנוסה היה מכיל את מה שאתה אומר ומתמודד עם ההתנגדות שלך בצורה מקצועית על בסיס עובדות (למשל, סקרי אמינות עולמיים אם קיימים, אחריות ארוכה מהמקובל, עדות מניסיון אישי אם קיים וכו'). טוב היה עושה אם היה מתמקד בחוזקות של הרכב "שלו" ביחס לשוק (במידה כפי שמשערים פה ומדובר ב-C3 או קקטוס אז בהחלט יש לו על מה לדבר) ומצניע את החסרונות.

 

אז האם בגלל שנפלת על נציג חסר ניסיון שבמקום להתמודד נכון בחר בשיטת מכירה אגרסיבית שלא מתאימה לסיטואציה אתה צריך לפסול את הדגם? אם תעשה כך שאתה מעניש רק את עצמך. אתה רוצה שחוסר שביעות הרצון שלך יקבל ביטוי? רכוש מסוכנות אחרת או מנציג אחר באותו אולם תצוגה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה פספסת שהוא רשם שזה לא הוא שניגש לנציג אלא הנציג שניגש אליו.

 

האינטונציה של שיחה כזו יכולה להעיד אם יש פה רגישות יתר של הקונה או בהמיות של המוכר אבל אין לנו שום דרך לדעת את זה בפורום. בכל מקרה מדובר בחוסר מקצועיות של מוכר שטעה באופן שבו הוא ניגש ללקוחות האלה.

 

או בהמיות של הקונה ורגישות יתר של המוכר, אבל מתוכן השיחה, אני לא מבין מה הקונה רצה מלכתחילה עם המוכר. המוכר בא למכור, זו העבודה שלו, הוא לא יועץ ניטראלי.

 

וזה נכון, בלי אינטונציה קשה להבין מי הבין מה ולמה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2495 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...