Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה לא נעימה בסוכנות - מה אתם הייתם עושים?


ecomicra
שימו לב! השרשור הזה בן 2495 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכם.

אציין עובדה מעניינת, אני והנציג, ואתם חברי הפורום מתארים בצורה הכי טובה את המנטליות שלנו פה בארץ.

אני פגוע מהיחס, מהגישה, מהזלזול.

 

מדוע הנציג צריך לבוא אליי בגישה שאני חייב לקנות ממנו? שאני חייב לו משהו?

זה שהנציג בא ומתגאה ב5 שנות אחריות מבחינתי אין לו מושג מה הוא מוכר, שיתגאה באיכות, בכוח, בעיצוב, ביופי, בשירות.

מה קשורה האחריות?

אם הוא אומר לי בגאווה 5! מה אני אמור לומר לו? כל הכבוד? שאפו? אז בסדר, יש 5 שנות אחריות.

כמה מציעים דאציה? קיה? ואני בטוח שיש עוד יבואנים שמציעים יותר מ2-3 שנים.

 

זה לא אמור להיות הגורם שיכריע את הכף לזכות אותה מכונית.

כמובן שזה בונוס, שקט נפשי, אך המוכר לא צריך להתגאות בזה.

 

המוכר התעצבן, ודיבר בחוצפה כאשר שמע את החשש שלי מהאמינות.

אני לא מבין, אין לי זכות לומר לו? להביע זאת?

 

אני חושש, ובו זמנית רוצה את הרכב, ציפיתי ממנו שיתן לי עובדות, שיסביר, שישכנע.

 

אני יודע מה באתי לבדוק, היום הקונים לא כמו פעם, הן יודעים בדיוק מה הרכב אותו רוצים לקנות, ומה שנשאר זה למשש, לבדוק במציאות, לברר מחירים\הנחה\רמת גימור, ולקנות.

 

גם פה חלקכם לצד המוכר וחלקכם לצד הקונה.

 

אני לא באתי לנציג בשאלות, לא באתי אליו כלל, אלא הוא בא אליי.

 

לבזבז זמן ולהכנס במילים לא עושה מי שמשבח את הרכב בכל ההיבטים שלו, חוץ מהאמינות.

ואם תשימו לב, הסברתי לאותו נציג שהדגם הוא חדש, לא הוא ולא המנהדס הראשי של אותו יצרן יכול לבוא ולומר מראש אם הרכב יהיה אמין בעוד שנה או עשר, או לא.

 

מישהו רשם שניגשתי לנציג לומר לו עד כמה הרכב גרוע.

נו באמת, אנחנו ילדים קטנים שנכנסים לחנות אופניים בשביל לגעת בגלגל?

לא קראת ששיבחתי את הרכב בכל מה שניתן וכל מה שצודק?

 

תבינו, זלזול בלקוח יכול להווצר גם ב"שלום" שנכנסים לאולם.

 

מישהו פה רשם שיש אנשים שנכנסים לאולם תצוגה ולא קונים?!

נו באמת, כל אולם תצוגה שנכנסים בו חייב לקנות? אני חייב לקנות בכל מקום שאני נכנס אליו?

אני נכנס, בודק, משווה, אם נראה לי לוקח נסיעת מבחן, ואם מתאים לי קונה.

ובדיוק ככה אני יכול להיכנס, לבדוק, ואחרי דקה לצאת, מהשיקולים שלי ככל שיהיו.

 

ואף אחד לא חשב על עלות העסקה, על הצעד בקניית רכב, אולי הצעד הכי משמעותי אחרי קניית בית, ופה מצפים, אפילו חובה, לתת את ההרגשה הנעימה והמכובדת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סלח לי פות"ש

 

אתה חושש מהאמינות סבבה

 

היצרן לא חושש מהאמינות לכן הוא מעניק 5 שנות אחריות.

 

זו התשובה לשאלה שלך.

 

היתר זה רגישות שלך, או התנשאות שלך שאפילו המהנדס הראשי לא יכול לענות.

 

תתבגר.

 

וייתכן שגם לנציג היה חלק לא מבוטל בהידרדרות השיח ביניכם.

 

כאשר אנשים קונים כאן דירות במיליונים על הנייר,....

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואחרי ה5 שנים? היצרן לא פוחד מאמינות? הקונה כן!

אני לא קונה רכב ל5 שנים, אלא קצת יותר, ולהפיג אמינות עם הבטחה לאמינות זאת לא הדרך.

אנשים קונים מיליונים על נייר, ויש אנשים שרימו אותם כמו המקרים שהיו, ויש אנשים שלא מוציאים אגורה על נייר.

 

יש ויש.

נציג מכירות צריך להתאים את עצמו ללקוח.

בוודאי שלא מדובר על לקוח קטנוני כמו שנראה לך, אלא לקוח שחושש, ובצדק, ויותר מזה, גם מביע זאת בפני הנציג, כל זאת על מנת שיפיג לי את החשש, שיעזור לי לקבל את ההחלטה, שירגיע אותי אם בעובדות ואם במעשים שהרכב יהיה אמין.

 

לא ינפנף אותי לקנות יצרן אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא תהיה רציני

 

איך יפיג לך את החשש?

 

אם רוב התעשיה נותנת 2-3 שנים אחריות ומישהו נותן 5 שנים מפגוש לפגוש ( לא יודע אם זה כך אבל נניח שזה כך ) זה מעיד על אמונתו באמינות המוצר, וברור לכל אדם בר דעת שגם שיחלפו ה 5 שנים הרכב לא יתחיל לפתע להתפרק בגלל שחלפו אותם 5 שנים.

 

זה שמישהו נותן 7 שנים זה היוצא מהכלל ולפי מה שנכתב כאן חלק מהתקופה זה רק על חלק מהרכיבים.

 

Z

קבל סולם ורד מהעץ

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי את הסולם ודווקא עליתי.

לענייננו, איך יפיג לי את החשש?

 

אני במקומו הייתי מציג לו נתונים ממקור מסויים, נתונים שמצביעים על האמינות שכן קיימת היום.

מציג נתונים על סחירות טובה, המלצות על הרכב, מבחנים.

 

ממה שאתה אומר, הלקוח פלט מילה מהפה, שלא מתאימה לנציג, וזהו, הלקוח נהיה הלא בסדר.

 

איך יפיג את החשש?

זאת בדיוק העבודה שלו, וכנראה שהוא צריך לעבוד על העבודה שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר למה שהיה באולם התצוגה של אותו פותח שרשור, רמת השירות הכללית בארץ (ולא רק בארץ) שואפת לאפס.

למוכרים אין סבלנות (לא לכולם, יש כאלו להוריד בפניהם את הכובע), העבודה עם קהל ובמיוחד הישראלי לא פשוטה, ייתכן ולפני כן היה לאותו נציג לקוח אחר שג'ינן לו את רבי ואחר כך אתה הגעת אליו עם החששות המוצדקות שלך, אז ברח לו מה שברח.

לך לא אכפת, אם אישתו נתנה לו לילה לפני או לא ומה מצב רוחו, אבל בכל זאת מה שאני מנסה להגיד שאם אתה מעוניין ברכב אל תפסול אותו בגלל יום רע/חוצפה/חוסר סבלנות של נציג כזה או אחר.

פשוט דווח על התנהגותו.

אתה לא עושה דווקא לנציג, או ליבואן שאתה "מעניש" אותם בחוסר הקנייה שלך אצלם.

אנחנו בתור צרכנים צריכים לשמור על תבונה, לא לחנך אבל להעיר ולדווח הלאה שצריך.

ברכה והצלחה בהמשך.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל תגובות כמו שלך, אתה גורם לי כן לרצות את הרכב למרות הכל.

כל מה שרשמת צודק. הכל נכון, זה מה שאנחנו, הטבע והמנטליות הישראלית שלנו.

 

ההפך, אני לא מעניש, אפילו לא הזכרתי את שם היבואן בגלל הסיבה שאני מקווה ואף בטוח שאותו יבואן כן בסדר, כן מנסה לשנות תדמית לכיוון הטוב, ואותו נציג הורס להם.

 

איך אמר מישהו, אתה לא קונה את הנציג, אלא את הרכב.

 

IDAN10 כל הכבוד על תגובתך, חיזקת אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק בגלל אותו חשש וסטיגמות יש אחריות מורחבת ל 5 שנים. זה בא להראות כמה היצרן בטוח במוצר.

אצל קיה האחריות היא 3 שנים מלאות ועוד 4 שנים אחריות חלקית על מנוע וגיר.

בדאצ'יה האחריות היא ל 3 שנים וניתן לרכוש הרחבת אחריות לשנתיים נוספות.

 

 

שים את עצמך במקום האיש מכירות, איזה תשובה אתה היית נותן ללקוח עם השאלה שלך?

 

אתה מחפש משהו שאף אחד לא יכול להבטיח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שהנציג היה צריך לענות בצורה טובה יותר כדי לנסות למכור לך את הרכב.

מצד שני, אתה מגיע לסוכנות, מראה לו שאתה יודע הכל, מראה לו שהרכב שהוא מוכר מחורבן ואז מקנח עם השאלה "יש לכם עוד יצרן?"

שוב, איני מצדיק כלל וכלל את הנציג שם, אבל לפחות מהתיאור שאתה הבאת כאן, הגישה שלכם הייתה מאוד לא נעימה שם.

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, מהיכן ניתן להשיג בדבריי שהרכב מחורבן?

 

זה נאמר כמה כמה פעמים ואני חייב להגיב על זה.

 

על מה אתם בכלל מדברים? איפה קראתם שזה מה שאני חושב או אמרתי?

 

ההפך הוא הנכון:

אמרתי כמה פעמים בשרשור, בסוכנות, ואומר שוב, זה הרכב הכי יפה בקטגוריה, מהרכבים הכי נוחים מאובזרים ואיכותיים.

 

זה שיש לי חשש בנוגע לאמינות לא קשור לשאר הדברים, שגם זה, עניין האמינות מוטל בספק, לכאן או לכאן.

 

 

ואת זה לא אני לא הסוכן ולא אף אחד ישנה. זה עובדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, מהיכן ניתן להשיג בדבריי שהרכב מחורבן?

 

זה נאמר כמה כמה פעמים ואני חייב להגיב על זה.

 

על מה אתם בכלל מדברים? איפה קראתם שזה מה שאני חושב או אמרתי?

 

ההפך הוא הנכון:

אמרתי כמה פעמים בשרשור, בסוכנות, ואומר שוב, זה הרכב הכי יפה בקטגוריה, מהרכבים הכי נוחים מאובזרים ואיכותיים.

 

זה שיש לי חשש בנוגע לאמינות לא קשור לשאר הדברים, שגם זה, עניין האמינות מוטל בספק, לכאן או לכאן.

 

 

ואת זה לא אני לא הסוכן ולא אף אחד ישנה. זה עובדה.

 

אני לא מנסה לפגוע או להעליב, אז צר לי אם הובנתי כך.

כשאני אומר מחורבן אני מתכוון לאמינות (זה לפחות המסר שעבר למוכר על מה שאתה חושב עליו).

אני עדיין חושב שהנציג שגה, אני גם חושב שגם אתה יכולת להיות קצת יותר נחמד.

 

באופן כללי, אתה פותח פוסט, שם תמליל של דיון שהתנהל ושואל אנשים לדעתם, אתה לא יכול להתעצבן אם אנשים חושבים שאתה היית לא בסדר או כן בסדר.

ברגע שאתה שם את העניין פה לדיון, זה יכול להתפתח לכל כיוון.

 

לעצם העניין, לא הייתי מוותר על הרכב רק בגלל הנציג הזה, הייתי מנסה אולי ללכת לסניף אחר שלהם ולקבל שירות.

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מדוע הנציג צריך לבוא אליי בגישה שאני חייב לקנות ממנו? שאני חייב לו משהו?

זה שהנציג בא ומתגאה ב5 שנות אחריות מבחינתי אין לו מושג מה הוא מוכר, שיתגאה באיכות, בכוח, בעיצוב, ביופי, בשירות.

מה קשורה האחריות?

אם הוא אומר לי בגאווה 5! מה אני אמור לומר לו? כל הכבוד? שאפו? אז בסדר, יש 5 שנות אחריות.

כמה מציעים דאציה? קיה? ואני בטוח שיש עוד יבואנים שמציעים יותר מ2-3 שנים.

 

 

בקיצור, בדיוק מה שחשבתי.

אתה באת ללמד אותו את העבודה שלו ומי מבין יותר והוא שלח אותך קבינימט.

 

ברמה האנושית/מוסרית - בצדק.

נהגת בו בחוסר כבוד בסיסי.

 

זו לא חוכמה כזו גדולה להבין יותר מאיש מכירות. הם לא מומחים טכנולוגים ולא יושבים בראש פרמידת השכר, אלא מאוד רחוק ממנה. רק הטובים בהאמת בהם הם ברמה גבוהה, מבחינת הבנה ואינטלקט (וכושר ניהול מו"מ וכו').

אז יופי, תפסת תחת על איזה איש מכירות עם משכורת מינימום+

ואז גם באת לבייש אותו באינטרנט.

 

כל הכבוד.

 

להבא, תהיה בן אדם, אם מישהו לא מסוגל לנהל דיון ברמה שאתה מצפה, תסתכל לו בעיניים, תקשיב, תהנהן ותגיד לו: "תודה רבה, אני מסתדר לבד".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, בדיוק מה שחשבתי.

אתה באת ללמד אותו את העבודה שלו ומי מבין יותר והוא שלח אותך קבינימט.

 

ברמה האנושית/מוסרית - בצדק.

נהגת בו בחוסר כבוד בסיסי.

 

זו לא חוכמה כזו גדולה להבין יותר מאיש מכירות. הם לא מומחים טכנולוגים ולא יושבים בראש פרמידת השכר, אלא מאוד רחוק ממנה. רק הטובים בהאמת בהם הם ברמה גבוהה, מבחינת הבנה ואינטלקט (וכושר ניהול מו"מ וכו').

אז יופי, תפסת תחת על איזה איש מכירות עם משכורת מינימום+

ואז גם באת לבייש אותו באינטרנט.

 

כל הכבוד.

 

להבא, תהיה בן אדם, אם מישהו לא מסוגל לנהל דיון ברמה שאתה מצפה, תסתכל לו בעיניים, תקשיב, תהנהן ותגיד לו: "תודה רבה, אני מסתדר לבד".

אני רק אחזק את דבריו של פאלו בזה שאחריות 5 שנים פגוש לפגוש "שווה" יותר כסף מאחריות 3 שנים פגוש לפגוש ועוד 4 שנים קו הינע.

לפותח השרשור, למרות שאתה לא מוכן לקבל את זה, להרחבת אחריות היא דרך מאוד לגיטימית להראות ללקוחות שהיבואן מאמין במוצר שלו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא באתם היום לסיטרואן. נושא האחריות עלה בהרחבה על כל היבטיו. כולל התייחסות לדעתי בחצי פה למקרה שתואר כאן.

שורה תחתונה, לא נהגתי ב C3 החדשה, אבל גם לא הייתי מעניש את עצמי בגלל טיפשות של נציג מכירות. פשוט לוקח את עצמי ואת העמלה שהוא היה אמור לקבל לסוכן שכן מתאמץ בשבילי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה.

 

ראשית מחובתי לציין, היבואן פנה אליי, שמע על המקרה, הציע את עזרתו, ותרם לי בהרגשתי האישית החיובית. חיזק בי את ההרגשה על מחוייבותו.

 

אני רוצה להודות לכל המגיבים בפוסט, להודות אישית לכל החברים שפנו בפרטי והציעו את עזרתם. תודה רבה!

 

לא ציפיתי למצוא פה את העזרה בקבלת ההחלטה והפגת החששות. באמת כל הכבוד הוא לכם.

 

אז לאחר חשיבה הגעתי למסקנה שאין לי סיבה להעניש את עצמי, אני רוצה את הרכב, יחד עם זאת עדיין חושש מעניין האמינות, חשש שאת רובו הפגתי בעזרתכם, בעזרת קריאה מעמיקה, וגם ליבואן יש צד בזה, בגלל האחריות הכוללת.

 

והגעתי להחלטה שביום ראשון אגש לסוכנות שהמליצו לי פה, וארכוש לי את הרכב.

 

אז איזה צבע אתם ממליצים?

 

שחור.. או לבן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2495 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...