Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתם עפים על העניין הזה של "רכב נדיר בן 15" כאילו מדובר על משהו מפורום אספנות.

מה כבר יכול להיות כל-כך נדיר במחוזותנו משנת ייצור 2002 שאי אפשר לתקן אצל גבע\שאפט\רון\אורן\וכו' ?

האם המשאבה והחגורות מיוצרות מדמעות חדי קרן בדגם הספציפי הזה?

אם דבר כזה היה קורה במוסך של צ'מפיון השרשור הזה כבר היה מגיע ל10 עמודים עם 89% תגובות שליליות.

אבל היי אדם מבוגר שפתאום לא עובד לו האשראי, פתאום שכח לחייב מע"מ, פתאום שכח לאשר תיקונים... אז מותר לו.

יש פה איזה עניין של סטנדרט כפול.

 

אבל יש פה גם לא מעט רשלנות תורמת מצד הבחור המנוקנק, הרי מי שמסכים לעבוד בשיטת "אל תדאג יהיה בסדר" במקום

לקחת הצעת מחיר מסודרת לפני הטיפול, כולל מע"מ, לדרוש לאשר טלפונית כל חריגה וכו' הוא בעצם מביא על עצמו מצבים

מהסוג הזה. אז אין באמת על מה להתלונן מאחר ואין פה שום הצעת מחיר שחרגו ממנה.

במילון אבן שושן לא רשום כמה כסף זה בדיוק "יהיה בסדר".

 

בכל מוסך גדול לא הייתי מקבל טענה ששכחו מע"מ כי עובדים בצורה ממוחשבת והחשבוניות יוצאו אוטומטית עם מע"מ. בעסק קטן של אדם אחד או שניים שעושים הכל זה בהחלט יכול לקרות.

 

החלפת משאבה וחגורות אלה דברים שכל מכונאי מתחיל יודע להחליף אבל אני מנחש שפות"ש הגיע עם נזילת מיםם ולא עם אבחנה לתקלות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש מוסכניקים שעובדים בצורה של "אל תדאג יהיה בסדר, נתחשבן".

תקין או לא? לדעתי לא, אבל זה קיים.

אבל מכאן לקרוא לבנאדם כזה ששכח לחייב במס, גנב, תחמן ושאר איחולים, זה סתם מגעיל.

 

ועוד יותר מגעיל להגיד לבנאדם ששכח "בעיה שלך", אז נכון, זה בעיה שלו אבל אפשר להיות בנאדם. ברוב הזמן אנחנו לא אדם לאדם זאב, וטוב מאוד שכך.

פורסם
אתם עפים על העניין הזה של "רכב נדיר בן 15" כאילו מדובר על משהו מפורום אספנות.

מה כבר יכול להיות כל-כך נדיר במחוזותנו משנת ייצור 2002 שאי אפשר לתקן אצל גבע\שאפט\רון\אורן\וכו' ?

האם המשאבה והחגורות מיוצרות מדמעות חדי קרן בדגם הספציפי הזה?

אם דבר כזה היה קורה במוסך של צ'מפיון השרשור הזה כבר היה מגיע ל10 עמודים עם 89% תגובות שליליות.

אבל היי אדם מבוגר שפתאום לא עובד לו האשראי, פתאום שכח לחייב מע"מ, פתאום שכח לאשר תיקונים... אז מותר לו.

יש פה איזה עניין של סטנדרט כפול.

 

אבל יש פה גם לא מעט רשלנות תורמת מצד הבחור המנוקנק, הרי מי שמסכים לעבוד בשיטת "אל תדאג יהיה בסדר" במקום

לקחת הצעת מחיר מסודרת לפני הטיפול, כולל מע"מ, לדרוש לאשר טלפונית כל חריגה וכו' הוא בעצם מביא על עצמו מצבים

מהסוג הזה. אז אין באמת על מה להתלונן מאחר ואין פה שום הצעת מחיר שחרגו ממנה.

במילון אבן שושן לא רשום כמה כסף זה בדיוק "יהיה בסדר".

 

גבע/שאפט/אורן/רון לא רוצים ולא בטוח שיכולים לטפל ברכבים הללו.

 

היתרון של המוסך המדובר, הוא גם שיש לו לא מעט חלקי חילוף מפירוק וכן מלאי של חלפים חדשים שרכש מהיבואן בזמן שזה הפסיק לייבא את הרכבים הללו.

 

האמת היא שאצלו אתה לא משלם שכר לימוד. הוא פותר את הבעיה במקצועיות.

זה לפעמים לוקח זמן כי זה מוסך קטן ועובדים בו פועלים מבוגרים (לדעתי הצעיר מעל 65).

אבל זה באמת מוסך של פעם.

 

עם התנהלות כלכלית של פעם. לא מדפיסים לך הצעת מחיר ולא שולחים אותך לחדר המתנה ממוזג.

פורסם

מה שיותר הפריע לי זה שהמוסכניק נתן לפות"ש תשובה של "אל תדאג נסתדר" והוא קיבל את זה,

ועוד יותר צרם לי שהוא החליט על דעת עצמו להחליף מס' חלקים נוספים והגיש לו הכל על מגש במעמד החיוב.

אז נכון-כבר בתשובה הטלפונית הוא היה צריך לדרוש לדעת מה המחיר,ולגבי ההחלפה של החלקים האחרים,

נכון שכשעושים טיפול לרכב עדיף לפתור במכה עוד בעיות שצצות-אבל מה אם זה לא היה מתאים לו?

ומה אם היו עוד כמה חלקים להחליף אבל הבחור לא יכל/לא היה בראש מעייניו לסדר את אותה תושבת לדוגמא שגורמת לרכב קצת לרטוט?

 

מינימום כבוד של בעל מקצוע זה ליידע את הלקוח איזה עוד חלקים צריך להחליף ומה העלות.(אלא אם הוא זרק אצלו את הרכב וביקש לעשות יישור קו לאחר קניה-וגם אז שיחת טלפון לא הייתה הורגת אותו).

במידה והבחור לא היה מרוצה מהמחיר או מההחלפה היזומה שלו?מה אז?

סתם להצמיד אקדח לרקה שהעבודה כבר נעשתה וזה הסכום לתשלום?

אני באופן אישי הייתי מתנגד לצורת העבודה הזאת ורק אם המוסך באמת ייחודי במקצועיותו ובעשייתו הייתי חוזר אחרי הבהרה שהנושא לא מקובל ושלא יקרה שוב.

 

עניין המעמ בהחלט פחות רציני-אין שום סיבה לא לגשת ולהוסיף את ה290 הללו לבעל העסק,

למרות ששוב-במידה והמחיר היה נאמר ומסוכם מראש גם הסיפור עם המעמ היה קצת יותר רציני ופחות ניתן להבלגה.

פורסם

אדיר, עם המוסכים שאני עובד איתם אני עובד כמעט תמיד בשיטה של תעשו מה שצריך. אם יש חלפים חריגים הם מיידעים אותי במחיר החלק ובאופציות השונות (חליפי, מקורי או משומש) אבל אף פעם לא ביקשתי הערכה לעלות תיקון כוללת כי אני עובד עם אנשים שאני מאמין להם וסומך על שיקול הדעת המקצועי שלהם. מי שירצה להשחיל אותך ימצא 1001 דרכים לעשות את זה גם בלי להכניס "טעות" בחשבון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שיטת מצליח. אם לא היה מתעקש על החשבונית ושוכח ממנה, גם המע"מ לא היה מופיע פתאום. לגבי המחיר עצמו נשמע לגמרי הוגן וגם הטיפול.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם
אתם עפים על העניין הזה של "רכב נדיר בן 15" כאילו מדובר על משהו מפורום אספנות.

מה כבר יכול להיות כל-כך נדיר במחוזותנו משנת ייצור 2002 שאי אפשר לתקן אצל גבע\שאפט\רון\אורן\וכו' ?

האם המשאבה והחגורות מיוצרות מדמעות חדי קרן בדגם הספציפי הזה?

אם דבר כזה היה קורה במוסך של צ'מפיון השרשור הזה כבר היה מגיע ל10 עמודים עם 89% תגובות שליליות.

אבל היי אדם מבוגר שפתאום לא עובד לו האשראי, פתאום שכח לחייב מע"מ, פתאום שכח לאשר תיקונים... אז מותר לו.

יש פה איזה עניין של סטנדרט כפול.

 

אבל יש פה גם לא מעט רשלנות תורמת מצד הבחור המנוקנק, הרי מי שמסכים לעבוד בשיטת "אל תדאג יהיה בסדר" במקום

לקחת הצעת מחיר מסודרת לפני הטיפול, כולל מע"מ, לדרוש לאשר טלפונית כל חריגה וכו' הוא בעצם מביא על עצמו מצבים

מהסוג הזה. אז אין באמת על מה להתלונן מאחר ואין פה שום הצעת מחיר שחרגו ממנה.

במילון אבן שושן לא רשום כמה כסף זה בדיוק "יהיה בסדר".

 

אני אגיד לך למה זה שאתה צודק לא רלוונטי.

ואם השורה הראשונה שלי הכעיסה אותך, אז אני רק רוצה להדגיש שוב: אתה צודק.

אבל, פות"ש מתאר מקרה של רכב נדיר, שאף אחד לא יכול לטפל בו והוא מצא מישהו שיש לו חלפים ויכולת לטפל בו באופן מיטבי. אז, פות"ש יכול להצביע ברגליים ולהגיד לאותו מכונאי (ללא תלות בגיל) ללכת לחפש את עצמו. במקרה כזה פות"ש פשוט נשאר בלי מוסך ובלי חלפים לרכבו הנדיר ומי שהיה בסרט הזה כנראה שיהיה לו יותר קל להזדהות עם הסיטואציה. מאידך, פות"ש יכול לבלוע את הצפרדע, לשלם עוד כסף ולהרוויח מכונאי שתמיד ידע לטפל ברכבו הנדיר. אז מה שנוצר בסוף זה שלמרות אינסטינקט הצדק והמלחמה שלנו יש כאן שתי בחירות רציונליות ולא אחת. אני כאמור מסכים עם דיסקו. הייתי בולע את הצפרדע ושמח שמצאתי מכונאי לרכב הנדיר שלי. ברגע שיימאס עליי אני תמיד יכול להצביע ברגליים.

הנ"ל נכון לגבי מכונאי בן 80 ובן 30 כאחד.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני עם eliy בנושא הזה.

למען הסר ספק, הייתי משלם ונשאר עם טעם חמוץ בפה.

אבל נראה לי שכרטיס אשראי שלא עובר זה לא מקרי, ועצם הדרישה לחשבונות הקפיצה את הסכום בגובה המעמ. (שוב , לדעתי )

אם בעל הרכב הוא ייקה מסודר שאוסף קבלות ומתעד טיפולים אז אין ברירה, צריך לשלם.

עושה לי רושם שזה דפוס התנהגות חוזר , אבל כמו שכתבתי , הייתי משלם ונשאר עם טעם מר בידיעה (בהסתמך על דברי פותח השרשור ) שאין מישהו מקצועי וטוב אחר שיידע לטפל ברכב ומתוך מחשבה לטווח רחוק ולא כיד להרוויח עכשיו .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
אומר לו בצורה מאוד ברורה: טעות שלכם, לא טעות שלי, ואומר לו בצורה הכי ברורה: אם אני אצטרך לשלם על המע"מ, אני לא אגיע יותר למוסך שלך. יש מספיק מוסכים שיטפלו באהבה על הרכב שלי.

 

כולם עושים טעויות, ואין סיבה שעל טעות לא אשלם. כך מתנהל העולם, וכך הוא ימשיך להתנהל.

 

זה כמו לקנות פלאפל ב 12 ש"ח, לתת שטר של 20. אבל לקבל עודף של 38 כי המוכר התבלבל שזה שטר של חמישים.

גם על הטעות הזו היית מתעקש שישלם?

 

אם היית חושב שעשה לך שיטת מצליח אז מילא. אבל לא, אתה מתקן עולם ונותן לו שיעור לחיים

פורסם

רכב נדיר בן 15 שנה קיבל טיפול מקצועי במחיר שנשמע סביר. אם השתכנעת שהטיפול אכן מקצועי, שלם בשמחה ותן להם להתפרנס בכבוד בתקווה שימשיכו לטפל ברכב שלך עוד שנים רבות


×
×
  • תוכן חדש...