Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קיבלתי דוח על חגורת בטיחות, 250 שקל ו2 נק'.

אני נהג צעיר ובעל רישיון נהיגה יותר מ5 שנים, יש סיכוי שאאפשר להמיר את זה לאזהרה? או עדיף שלא בגלל שזה מספר קטן של נק?

 

בנוסף לא קיבלתי הודעה לרענון נהיגה, ואני יותר מ5 שנים נוהג(חשוב לציין כי השוטר שרשם לי את הדוח בדק במסוף ולא העיר לי על זה כלום) יש מצב שלא אצטרך לעשות רענון נהיגה?

פורסם

צריך וותק של 7 שנים

 

אבל לנסות לא עולה כסף

 

אם תשלם את הדו"ח לא תהיה זכאי לדו"ח אזהרה אלא רק בחלוף 5 שנים

 

לכן כדאי לנסות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

השאלה אם שווה להמיר את זה לאזהרה כי זה סהכ 2 נק, וגם זה הדוח הראשון שאני מקבל בכל תקופת הרישיון.

והאם שווה להגיש בקשה להישפט כי את הדוח קיבלתי בגלל מישהו שעצרתי לו טרמפ ולא חגר חגורה ולא היה לו ת.ז (בן 16 וחצי) השוטר רצה לתת לו את הדוח אבל בגלל שלא היית לו ת.ז הוא לא יכל ואני ספגתי את זה.

 

ומה בנוגע לרענון נהיגה? יש מישהו לברר איתו או שפשוט אם אין מכתב אין רענון נהיגה?

פורסם

תבקש המרה להזהרה. אם לא יסכימו ( ורוב הסיכויים שלא, לאור המדיניות החדשה של ראש אגף התנועה ), תשלם וזהו.

כאשר הנוסע ללא חגורה, השוטר רשאי לתת שני דוחות - אחד לנוסע והשני לנהג. לא נתנו לך דוח במקום הנוסע, לכן אין לך קייס במשפט.

אם ירצו שתעשה קורס ריענון, כבר ימצאו אותך ( בתנאי שהכתובת בת.ז. מעודכנת ). וקורס במקרה שלך לא קשור לעבירה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
השאלה אם שווה להמיר את זה לאזהרה כי זה סהכ 2 נק, וגם זה הדוח הראשון שאני מקבל בכל תקופת הרישיון.

והאם שווה להגיש בקשה להישפט כי את הדוח קיבלתי בגלל מישהו שעצרתי לו טרמפ ולא חגר חגורה ולא היה לו ת.ז (בן 16 וחצי) השוטר רצה לתת לו את הדוח אבל בגלל שלא היית לו ת.ז הוא לא יכל ואני ספגתי את זה.

 

ומה בנוגע לרענון נהיגה? יש מישהו לברר איתו או שפשוט אם אין מכתב אין רענון נהיגה?

 

אכתוב שוב

 

אם תשלם את הדו"ח ויבוא דו"ח חדש עם 10 נקודות ו 1000 ש"ח בעוד 3 שנים לא תוכל לבקש להמיר אותו באזהרה ( למרות שמאוד כדאי ) כי טרם חלפו 5 שנים מהעבירה הקודמת.

 

לכן מנסים את הדו"ח הנוכחי להמיר לאזהרה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

דו"ח אזהרה כמוהו כמו דוח רגיל, כלומר לאחר מתן דוח אזהרה, הנהג אינו זכאי לאזהרה במשך 5 שנים.

לפות"ש - סעיף בדו"ח הוא 6704?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
דו"ח אזהרה כמוהו כמו דוח רגיל, כלומר לאחר מתן דוח אזהרה, הנהג אינו זכאי לאזהרה במשך 5 שנים.

לפות"ש - סעיף בדו"ח הוא 6704?

 

 

כן זה הסעיף

פורסם

לדעתי, כדאי לבקש לבטל את הדו"ח, שכן מהסיפור שלך משתמע שהשוטר התעצל לאמת את זהות הנוסע. מה רשום בתגובת הנהג בדו"ח שקיבלת?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לדעתי, כדאי לבקש לבטל את הדו"ח, שכן מהסיפור שלך משתמע שהשוטר התעצל לאמת את זהות הנוסע. מה רשום בתגובת הנהג בדו"ח שקיבלת?

 

תגובת הנהג "אספתי אותו עכשיו"

 

כשהשוטר עצר אותי ושאל למה הוא לא חגור זה מה שעניתי לו, כשביקש מהנוסע ת.ז הוא טען שעדיין לא הוציא ממשרד הפנים והשוטר ישר העביר את הדוח אלי.

פורסם

השוטר נתן לך דו"ח כי לא הקפדת שהנוסע יהיה חגור וזו אחריות שלך.

 

במקביל הוא יכול היה לתת גם דו"ח לנוסע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...