Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום כמעט שנה עם פיג'ו 108 1.2 ידני הטוב הרע והלא נורא


ay115

פוסטים מומלצים

לפני 19 שעות, ay115 כתב:

לך תבין מין מנוע צרפתי שכזה.

מנוע צורך שמן זה או בגלל שהוא מאבד אותו (נזילה) או בגלל שהוא שורף אותו וזה אומר אחד משני דברים - שמן מוצא את דרכו לתא הבעירה בבוכנות - וזה יכול להגיע או דרך השסתומים ממעלה המנוע (גומיות שסתומים) או דרך הרינגים בתהליך הBLOW BY השמן פשוט עובר דרך הרינגים ונשרף. (במקרה שלך אין טורבו - גם שם יכול להשרף שמן). 

 

וזה עובר את כל המסלול שקשור לPCV וזה עובר את כל המסלול שקשור לממיר הקטליתי ובסוף גם יוצא דרך האגזוז. 

 

תבדוק כשהמנוע והאגזוז קר - אם יש פיח במצב "נוזלי" בקצה האגזוז ומסביב אליו. 

 

אם נמצא שכנראה זה המצב ואתה מחליט בסופו של דבר לתקן (כי זה בכל מקרה יהיה זול יותר מלשדרג רכב) אז תבקש מהמוסך - מי שזה לא יהיה, אבחנה של התופעה ואם הם קובעים שזה גומיות שסתומים והבעיה לא נגמרת וזה מתפתח לרינגים והפעולה הנדרשת תהיה שיפוץ מנוע - שיזכו אותך על הגומיות שסתומים. 

 

במקרה שלי האשמה היתה עליי - אני אבחנתי שמדובר בגומיות שסתומים וביקשתי פרטנית לטפל בזה - בסוף התברר שגם הרינגים היו שחוקים (האגזוז הפסיק לעשן אבל המנוע המשיך לשרוף שמן בכמות שהיא על גבול הסבירה). 

 

ותחשבו אולי סובארו XV - כן שתיין דלק, אבל אין ממש תופעות אחרות עד כמה שידוע לי (כמובן תעשה שיעורי בית על כל מנוע ושנתון). 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 6.1.2024 בשעה 10:31, ay115 כתב:

הטיפול בשנה השביעית היה טיפול קטן, עם תוספת של החלפת רפידות (בפעם השניה) וצלחות בלימה (בפעם השניה), ועלה כולל שירות העברת טסט ואגרה כ-1,950 ש"ח במוסך "גבע".

 

עשיתי ישור קו לרכב אצל גבע ואני שוקל להתחיל לטפל אצלם קבוע למרות המרחק היחסי ממני. מעניין אותי התמחור שלהם, תוכל לפרט את העלות של כל רכיב? גם בערך יעזור לי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...