Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שצפה בסרט חזרה לעתיד יודע שהיום זה היום 21/10/2015.

טוב אז עדיין אין לנו מכוניות מעופפות.

וגם לא סקייטבורד מרחף.

ובגדים שמייבשים את עצמם.

יש לנו מחשבים טלפונים חכמים וכל מיני גאדג'טים .

bttf-arrival-time-prank-1.PNG

פורסם

מחשבים היו גם אז, לינוקס היה ממש בהתחלה.

נראה לי שהמהפכות הגדולות מאז היו

- הרשת הסלולרית

- האינטרנט

- האיפון (כמה שאני לא סובל את המכשיר והחברה, אי אפשר להתכחש להמהפיכה שהצליח סטיב גובס לעשות)

כל אלה שייכים לתחומי האלקטרוניקה והמחשב, בתחומי החומר הממשי והמכניקה הייתה התקדמות דלה ביותר ביחס למחשבים.

- אנחנו עדיין נוסעים על אותם תנורים על גלגלים שלא השתנו הרבה כבר 100 שנה, עוד לא החליפו את המנועי נפט המזהמים והלא יעילים למרות שיש אלטרנטיבה מצויינת של מנועי חשמל, דיי גוררים רגליים בפיתוח שלהם, כולם יודעים מה הסיבה.

- בפיזיקה יו מספר גילויים ותובנות אבל שום דבר שמתקרב למהפיכה שהביא איינשטיין במאה הקודמת.

פורסם

הקידמה האמיתית היא שילוב של שני דברים.

האינטרנט, היכולת להעביר ולקבל מידע בקצב שלא היה נתפס רק לפני עשור וחצי מקדמת ומשנה את העולם יותר מכל דבר אחר.

הלפטופים והסמרטפונים לוקחים את כל המידע מהסעיף הקודם ומנגישים אותו לכל מקום וזמן (כמעט).

 

זה הרבה יותר משמעותי מאשר סקטבורד מעופף.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

החברה ביקשה אז ראינו עכשיו את הסרט (השני).

 

איך לומר את זה... היה הרבה יותר קל לשעשע אותנו לפני 30 שנה. היום הוא נראה קצת... טיפשי :roll:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הסרט השני תמיד הרגיש כמו סוג של פרודיה על הסרט הראשון.

 

הסיפור סביב הסרט יותר מעניין מהסרט עצמו. התסריטאי בוב גייל הסתכל על ספר מחזור של אביו והחל לחשוב האם היה מתידד עם אביו לו היו שניהם לומדים בבית הספר באותו הזמן. כבר במקור היתה כוונה ליצור סרט מדע בדיוני קומי (חידוש לאותו זמן) ומכונת הזמן בתסריט הראשון היתה... מקרר. מייקל ג'יי פוקס הוקפץ בדחיפות לאתר הצילומים לאחר שרוברט זמקיס לא היה מרוצה מהשחקן המקורי אריק סטולץ ופיטר אותו.

אין ספק שהסרט ושני ההמשכים הותירו את חותמם.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

לכבוד היום המהולל ראיתי שוב את שלושת הסרטים אחד אחרי השני,

טיפשי? הסרטים מעולים גם היום! :)

קשה להגיד שיש שם OVER ACTING כי כל הסרט מתרחש בקצב טוב

אבל תענוג כל פעם

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אתה רציני? כל הסרט הזה הוא over acting אחד גדול מרטי, דוק, ביפ - כולם משחקים כאילו הם בתיאטרון וכל הצופים יושבים בשורה האחרונה.

 

גם התסריט לגמרי מבולגן, חסר המשכיות או הגיון ומלא בחורים, אבל זה בסדר - הסרט עדיין כיפי לצפייה. פשוט קצת... טיפשי :wink:

 

ובלי קשר:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

את הסרט הראשון ראיתי בקולנוע בירושלים.

אם אני זוכר נכון, זה היה בקולנוע "עדן" ז"ל, ולאחר הקרנת הסרט חיכיתי בקוצר רוח לשנת 2015, ושיהיה לי סקייטבורד מעופף.

חוץ מגאדג'טים ואינטרנט שאתה חייב כמו אוויר לנשימה, לא ממש השתנה משהו מאז.

פורסם
אתה רציני? כל הסרט הזה הוא over acting אחד גדול מרטי, דוק, ביפ - כולם משחקים כאילו הם בתיאטרון וכל הצופים יושבים בשורה האחרונה.

 

גם התסריט לגמרי מבולגן, חסר המשכיות או הגיון ומלא בחורים, אבל זה בסדר - הסרט עדיין כיפי לצפייה. פשוט קצת... טיפשי :wink:

 

ובלי קשר:

הראשון והשני סרטים גדולים, ה over acting זה חלק מהכיף - זה לא רשימת שינדלר פה ;)

 

מה שכן, השלישי קקה סרט.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

השני והשלישי צולמו BACK TO BACK כסרט אחד :)

לא חושב שהשלישי קקא, אבל עם 3 מארטי'ם, כבר קשה לעקוב

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...