Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצולם: החלפת פילטר אאויר,דלק, פלגים ושמן מנוע+פילטר לפיג'ו 106 שנת 99 1.4 ידנית.


רועי עוזרי
שימו לב! השרשור הזה בן 3312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מישהו פה באמת נתקל בפילטר שמן חיצוני שלא הצליח לפתוח עם היד?

 

מגבת נייר על היד והכל בא על מקומו בשלום.

נדיר שנפתח ביד! לרוב צריך כלי בגלל שסגרו את הפילטר חזק מידי או שאין גישה עם היד להפעיל מנוף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רוב הפעמים לא הולך ביד .אני מניח שגם הגומיה מעט מתייבשת על התושבת שלה ומקשה על הפתיחה. כלי מאוד נוח לדעתי זה עם הסרט ברזל שננעל עם הברגה נכנס גם למקומות גם שאין גישה כ"כ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכונאי דו גלגלי ועדיין לא ראיתי מסנן שמן מתברג שלא נרשם עליו מומנט סגירה.

אם היד שלך מודדת מומנט זה מצויין אישית אני מעדיף להסתמך על ידיות.

בכל אופן בעניין הגומייה - דיברתי על מנוע של טוסטוס כלשהו.

להברגה שלום והגומיה (ששומנה) נרקעה וסתמה מעבר אחד (מתוך 8 ).

 

ידיות מומנט זה לצעירים :wink: סתם.

אני אישית משתמש בידית מומנט רק במקומות שלפי דעתי צריך להשתמש בהם (כמו מיסבים, ראש מנוע, מותחנים, סגירת רצף ברגים על משטח אחד או מקומות חלשים ומסוכנים) ובשאר המקומות סוגר בהרגשת היד ולא שובר תראש יותר מידי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל להרחיב על אופן הפירוק של הפילטר דלק. ברשותי רכב דומה ובעבר קצת הסתבכתי עם הפירוק של הפילטר דלק.

האם באמצעות שטוח פירקת אותו? הרי יש לו שם מעין לחצנים שנראה שצריך ללחוץ עליהם במקביל לשחרור הפילטר דלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנטון בוקר טוב,

לדעתי שאתה משתמש בידית מומנט אתה לא שובר את הראש, ככה אתה בטוח שסגרת במומנט שצריך.

בגלל זה שאני מוזג את השמן החדש אני משתמש בכוס מדידה ככה אני בראש שקט ולא דואג אם שמתי הרבה

ולא בודק הרבה רק פעם אחת.

 

שגיב, במקור מה שתופס את הפילטר דלק זה באמת קליפסים ולצערי לא ברגים, עם השנים הם מתעייפים ונשברים

לכן היה שם אזיקון.

את הצינורות שיחררתי עם מברג שטוח, התחלתי מהצינור הכי קל ועד ליותר נאחס ככה אפשר לשחק יותר עם הפילטר

ואז בטוח הוא השתחרר.

צריך לראות איך נראים הקליפסים במקור הם נראים אבל אם נשברו לך לא קרה כלום האזיקון תופס אותו מעולה.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי התכוון לחבק שתפקידו רק להצמיד את הפילטר עצמו לגוף הרכב. זה כנראה נשבר/נעלם באחד הטיפולים והוחלף באזיקון.

 

שגיב, לגבי צינורות הדלק, יש להם פטנט לשחרור מהיר, הסרטון הזה מסביר הכל וגם מראה את החבק המקורי:

 

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר דיון של שני עמודים על פילטר השמן, למה לא למלא את החדש בשמן לפני ההרכבה?

 

(לא בקטע של ביקורת, סתם תוהה, הבנתי שזה משהו בסיסי שכולם עושים כמו שימון הגומייה של הפילטר)

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן מקס, אבל הוא שאל על ה 106.

NINJMNKY, כמו שדני דין ציין לא חובה, מילאתי ממש מעט רק בשביל להרטיב את הגומיה.

עריכה אחרונה על ידי רועי עוזרי

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי בזווית של הפילטר, במקרה הזה הוא ב-90 מעלות לבלוק, אז ניתן למלא אותו במעט שמן ולתת לו להיספג היטב לפני שמרכיבים כי אחרת הוא סתם ינזל החוצה.

 

בסובארו ומאזדה למשל הפילטר מתברג לתחתית המנוע לכן ניתן למלא אותו כמעט עד הסוף בשמן.

 

בכל מקרה כמו שדנידין אמר זה זניח.

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידיות מומנט זה לצעירים :wink: סתם.

אני אישית משתמש בידית מומנט רק במקומות שלפי דעתי צריך להשתמש בהם (כמו מיסבים, ראש מנוע, מותחנים, סגירת רצף ברגים על משטח אחד או מקומות חלשים ומסוכנים) ובשאר המקומות סוגר בהרגשת היד ולא שובר תראש יותר מידי.

אם היו מקפידים לעבוד נכון ועם הכלים הנכונים ענף המכונאות בארץ היה נראה הרבה יותר טוב ממה שהוא.

תרבות הסמוך עליי ולפי דעתי יכולה ליצור הרבה נזקים.

הייתי סומך על המומנט של המהנדס שייצר את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר דנו בזה בעבר וכבר אין כוח להסביר זאת לאנשים שלא מכירים את המקצוע.

ברמת מוסך ועם עובדים מקצועיים מיותר עד לא כלכלי לסגור כל בורג עם ידית מומנט, אנטון סיכם את זה יפה צריך לדעת מתי ואיפה להשתמש בה בנקודות הקריטיות. בטח לא בשביל פילטר שמן שצריך לסגור ביד ולמי שאין נסיון ורגש אז לסגור שני שליש הסיבוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...