Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לחץ שמן-התנעה קרה


nit_zan
שימו לב! השרשור הזה בן 7273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

שמתי לב שנורת לחץ השמן אצלי כבית תוך 2.5-3 שניות בבוקר בהתנעה קרה.

 

האם זה תקין?

מה דעתכם?

 

תודה

ניצן

ניצן שלום רב וחג שמח!

הדבר לא תקין!

ויש ליחס זאת לשלוש סיבות עיקריות:

א.-יוניט לחץ שמן מזייף!

ב-שסתום בכניסה למסנן שמן לא תקין / מסנן שמן לא מקורי!

ג-צמיגות השמן גבוהה מדי!

לסכום רק לאחר סדור /ברור הפרמטרים הנ"ל , יש לבחון פרמטרים נוספים כגון משאבת שמן שחוקה /סתומה(נדיר), חופש במסבים , ועוד!

בכוונה לא התייחסתי לאיכות השמן, משום שאני, מודע לכך שאתה משתמש, באיכות,

הגבוהה ביותר, דה בסט אוף דה בסט!

בהצלחה ,

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-שסתום בכניסה למסנן שמן לא תקין / מסנן שמן לא מקורי!

סבירות גבוהה שזו בעייתך. בהרבה מסננים תחליפיים אין שסתום שומר שמן במסנן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבירות גבוהה שזו בעייתך. בהרבה מסננים תחליפיים אין שסתום שומר שמן במסנן.
,

 

תודה לכם צביקה ודניאל.

 

אכן פילטר השמן הוא מאוטו דיפו מיצרן עלום שם-אינני יודע אם יש הבדל בין פילטר"מקורי" לבין הפילטרים של אוטודיפו.

באוטודיפו הוא מקוטלג כמסנן שמן עבור"פיאט,פורד".

אינני חושב שיש עבור רכבי פילטר"מקורי".

השמן הוא סינטטי 5-40 של LM.

זה לא מציק לי במיוחד כיוון שבנסיעה ובסרק הנורה אינה דולקת בשום מצב .

אין רעשים חריגים-המנוע די שקט וסוחב יפה מאד.

כמעט ואין איבוד שמן למעט הזעה קלה מאזור המדיד והנשם בצד של הבלוק.

אין שום סימני שמן בבית הפילטר אויר מיציאת הנשם-יבש לחלוטין.

אין עשן נראה לעין מהאגזוז בכל צבע שהוא. (למעט בבקרים קרים- אדי מים שנעלמים לאחר 3-4 דקות).

 

אגב כשהמנוע חם הזמן קצר בהרבה (אולי שניה שניה וחצי).

 

חג שמח

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

,

 

תודה לכם צביקה ודניאל.

 

אכן פילטר השמן הוא מאוטו דיפו מיצרן עלום שם-אינני יודע אם יש הבדל בין פילטר"מקורי" לבין הפילטרים של אוטודיפו.

באוטודיפו הוא מקוטלג כמסנן שמן עבור"פיאט,פורד".

אינני חושב שיש עבור רכבי פילטר"מקורי".

השמן הוא סינטטי 5-40 של LM.

זה לא מציק לי במיוחד כיוון שבנסיעה ובסרק הנורה אינה דולקת בשום מצב .

אין רעשים חריגים-המנוע די שקט וסוחב יפה מאד.

כמעט ואין איבוד שמן למעט הזעה קלה מאזור המדיד והנשם בצד של הבלוק.

אין עשן נראה לעין מהאגזוז בכל צבע שהוא.

אגב כשהמנוע חם הזמן קצר בהרבה (אולי שניה שניה וחצי).

 

חג שמח

ניצן

, ניצן זוהי שניה וחצי יותר מדי!

ולבחור קפדן כמוך, לא מתאים לזלזל, בנזק לטווח הרחוק, שניה וחצי תקצר את חיי המנוע,

השניות הראשונות בהתנעת הרכב, הם קובעות את אורך חיי המנוע!!

ולכן החלף כפעולה ראשונה ומיידית את המסנן למקורי!

ובהחלפת שמנים הבאה עבור ל 10/40 חצי סינטטי!

מבטיחך מעל גבי דפי הפורום שעם החלפת המסנן למקורי.

בעייתך תיפתר ומנורת לחץ השמן תכבה מיד!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני חושב, ששניה וחצי חוסר לחץ שמן בהתנעה, זה לא קריטי כלל. בתנאי:

 

שימוש בשמן איכותי, מבטיח הגנה למייסבים מפני חוסר שימון רגעי, בהתנעה קרה.

 

מאידך, תנסה להרכיב מסנן שמן מקורי של פיאט, שם קיים השסתום העל חוזר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לכל מה שנאמר, ייתכן ואתה משתמש בשמן דליל מידי עבור המנוע הזה (רק בדיקה ומעבר לשמן 10W40 או 15W40 תוכל לאשר אם הדבר נובע מכך או לא).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני חושב, ששניה וחצי חוסר לחץ שמן בהתנעה, זה לא קריטי כלל. בתנאי:

 

שימוש בשמן איכותי, מבטיח הגנה למייסבים מפני חוסר שימון רגעי, בהתנעה קרה.

 

מאידך, תנסה להרכיב מסנן שמן מקורי של פיאט, שם קיים השסתום העל חוזר.

אינני חושש,

פנים המנוע קיבל כמות נכבדה של MOS2 אשר מהווה שימון מוצק למכלולים מפעמים קודמות שהוספתי תוסף אל שחק של LM וכן מהשמן הקודם של LM שהיה מתוסף.

 

המולי, מחזיק מעמד ומספק הגנה יעילה בהתנעות קרות וחוסר לחץ רגעי עד 20K לאחר ריקון השמן המתוסף.

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי בדיוק את אותה בעייה בפיאסטה שלי. הבעייה הופיעה מעט זמן לאחר הטיפול שהרכב עבר במוסך מורשה של פורד. לאחר אינספור ניסיונות לאתר את הבעייה היא נפתרה ע"י החלפת פילטר השמן, ומסתבר שבמוסך בו הרכב טופל שמו לי בטעות פילטר שמן של פורד פוקוס 2 ליטר.

אני מציע לך לבדוק את הנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבריה יש לי שאלה שונה,

 

אצלי בפונטו שנת 95 כאשר אני מדמים את הרכב יש הדלקות של הנורה לפחות מחצי שנייה (לא צוחק שאלה רצינית). פשוט לא זוכר אם זה היה קודם, התחלתי להבחין בזאת רק אכשיו.

אני יודע השמשאבה מפסיקה לעבוד יחד עם הדממת המנוע אבל בכל זאת.

זה תקין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...