Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יבואנית קיה מטילה פצצה: קיה ספורטז' במחיר של משפחתית: ימכר ב-135,000 שקל


eyalkar
שימו לב! השרשור הזה בן 3220 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סוף סוף אפקט דאצ׳ה דאסטר מתחיל לתת את אותותיו...

האמת הפתיעו אותי במהירות התגובה. זה הולך לייצר אפקט מעניין :-)

 

לא בדיוק דאסטר, יותר אפקט של ייבוא ה-XV עם מנוע 1.6.

 

ולמי שמשווה את הספורטאג' לרכבי סופר מיני, תאוצות לא ממש מעניין את הקהל הפוטנציאלי.

אותו קהל לא מחפש נצחון בקרבות רמזורים, אלא אופציה לטיפוס על מדרכות במחיר זול.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חבר'ה להירגע. אני מבין שהמכוניות שייכות לסגמנטים אחרים, ושההשוואה מקוממת אתכם, אבל לא אני זה שהחליט לשים מנוע 1.6 בנזין עצל על רכב ששוקל כמעט טון וחצי, פדיחות לנהוג בדבר כזה.

 

בנימה אישית וכנה - חבל לי שהשוק הישראלי הולך לכיוון של מנועים קטנים בגוף של ג'יפונים. הפוזה החיצונית וה"חנייה על המדרכה" המפורסמת הפכו לדבר החשוב באמת, במקום ללחוץ על היבואנים [ויותר על המדינה בהקשר מיסויי] להתחיל לייבא לכאן את דגמי הדיזל של כל הג'יפונים הללו (ספורטאז' דיזל מתחיל להישמע טוב, בוודאי ובוודאי CX-5 דיזל או XV דיזל) אנחנו משלמים סכומים מוגזמים על רכבים שנחשבים בכל מקום מחוץ לביצה הישראלית עגלות, ושמחים כשהיבואן "מטיל פצצה" בדמות הספורטאז' הזו. בזיון.

"Turn on, tune in, drop out"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 1,600 מצוין לג'יפון כזה.

מספיק מעל ומעבר לכל קהל היעד.

 

מחיר מצוין (יחסית למיסוי הישראלי הנוראי בעת הנוכחית כמובן).

 

ימכר כמו לחמניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד לא נהגת על הרכב וכבר אתה מחליט שהוא עצל?

לצורך העניין הספורטאג' מאיץ ל100 יותר מהר מכל יאריס.

אז חלאס לבלבל את המוח.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי נתון מעבדה הצריכת דלק של ה1.6 בזבזנית יותר(קרוב ל10) מ2.0 ליטר.

מעניין לדעת מה צרכת הדלק תהיי בפועל, נוכח מרחק הנתון בפועל מנתוני המעבדה ב2.0.

עריכה אחרונה על ידי SHAI-SPORTWAGON
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"פצצה"; שוקלת כמעט 400 קילו יותר מהיאריס, עם קצת יותר מומנט ממנה (16.5 -> 12.75) שמתקבל ב 4,850 סל"ד לעומת היאריס שבה הוא זמין ב 4,000 סל"ד. מיותר לציין שהיאריס יותר זריזה, חסכונית, אמינה וזולה לאחזקה.

 

לשלם 135,000 ש"ח (ועוד הרבה יותר בדלק אח"כ) על איזה מיני מוגבההת (ועוד קיה[!]) כדי לקבל נקודת מבט קצת גבוהה יותר על היאריס שזורקת אותך ברמזור נשמע לי די טפשי.

 

אבל למה דווקא יאריס???

יש לך יאריס?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב אם חושבים על זה לעומק, נראה שמחירי המשפחתיות צפויים לרדת, הם עלו יותר מדי לאחרונה.

 

למה עכשיו לשלם על יונדאי i30 שבתוספת של 3,000 שקלים לדגם הבסיסי קונים את הספורטאז' עם אותם מכלולים?

או 130,000 על ניסאן ג'וק ושברולט טראקס בסיסיים אוטומטיים?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל למה דווקא יאריס???

יש לך יאריס?

 

לא. סובארו B4. היא גם למכירה, אגב.

 

כרגע מתעניין בפורסטר טורבו או לנד קרוזר קצר, עוד לא עשיתי נסיעת מבחן על הפורסטר אבל בגדול זה רכב שמאוד משך אותי. הלנד קרוזר לעומתו רכב לשנים ארוכות, ודיזל, שכאמור - אני חובב דיזלים מושבע. :-)

"Turn on, tune in, drop out"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה מחפש לנדקרוזר. זה מנוע 3000. תקנה מגאן עם מנוע 1.5. חצי בנפח אז הוא הרבה יותר חסכוני. והוא גם דיזל כמו שאתה אוהב. או סוואנה. מנוע 6.6 ליטר עם 265 כ"ס. גם דיזל.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה מחפש לנדקרוזר. זה מנוע 3000. תקנה מגאן עם מנוע 1.5. חצי בנפח אז הוא הרבה יותר חסכוני. והוא גם דיזל כמו שאתה אוהב. או סוואנה. מנוע 6.6 ליטר עם 265 כ"ס. גם דיזל.

 

מחפש עבירות בשטח, לכן המגאן לא רלוונטי. הסוואנה ענקי!! (ולא 265, אלא 260 כ"ס) וגם פחות עביר ופחות אמין מהטויטה.

"Turn on, tune in, drop out"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה הקשר לפורסטר? איזה קשקשן אתה.

 

אם שאלת, אענה. אני מוכן להתפשר על העבירות בפורסטר כדי לקבל "יותר" רכב כביש, מבלי להפסיד הרבה במבחן האמינות. [עדיין, אם אהייה כנה עם עצמי, עם מיגון וצמיגי שטח הפורסטר יעבור בלי בעיה את רוב השטח שאעשה בפועל, ממילא]. אותה סיבה מנחה אותי גם בנוגע להתפשרות על הדיזל. חוץ מזה יש את היתרון של דלתות אחוריות שאין בלנדקרוזר הקצר, מה שעושה את זה נוח לילדים. (וגם 5 שנות אחריות, הצעה מפתה יותר בהשוואה לטויטה [שלא עושים הנחות], מושבי עור, חימום לכסאות, בגאז' יותר גדול ותחושת פרימיום, טיפ טיפה יותר מהטויטה). התלבטות קשה, אינני חולק על כך.

"Turn on, tune in, drop out"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה להירגע. אני מבין שהמכוניות שייכות לסגמנטים אחרים, ושההשוואה מקוממת אתכם, אבל לא אני זה שהחליט לשים מנוע 1.6 בנזין עצל על רכב ששוקל כמעט טון וחצי, פדיחות לנהוג בדבר כזה.

 

בנימה אישית וכנה - חבל לי שהשוק הישראלי הולך לכיוון של מנועים קטנים בגוף של ג'יפונים. הפוזה החיצונית וה"חנייה על המדרכה" המפורסמת הפכו לדבר החשוב באמת, במקום ללחוץ על היבואנים [ויותר על המדינה בהקשר מיסויי] להתחיל לייבא לכאן את דגמי הדיזל של כל הג'יפונים הללו (ספורטאז' דיזל מתחיל להישמע טוב, בוודאי ובוודאי CX-5 דיזל או XV דיזל) אנחנו משלמים סכומים מוגזמים על רכבים שנחשבים בכל מקום מחוץ לביצה הישראלית עגלות, ושמחים כשהיבואן "מטיל פצצה" בדמות הספורטאז' הזו. בזיון.

 

בדקת לאחרונה את מחירי גרסאות הדיזל (למעט רנו/דאצ'יה) של הרכבים בישראל? כל העולם הולך לכיוון מנועים קטנים, במקרה הזה זו גרסת בסיס של דגם כפי שיש מונדיאו עם מנוע 1.0 טורבו שלושה צילינדרים או אודי A4 עם 120 כ"ס. קרוסאובר זה לא רק פוזה, זה שלך יש רגשי נחיתות כמו רבים, זו בעיה שאתה צריך לטפל בה בעצמך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"בדקת לאחרונה את מחירי גרסאות הדיזל (למעט רנו/דאצ'יה) של הרכבים בישראל? כן, הם גבוהים עקב שיטת המיסוי. כל העולם הולך לכיוון מנועים קטנים, במקרה הזה זו גרסת בסיס של דגם כפי שיש מונדיאו עם מנוע 1.0 טורבו שלושה צילינדרים או אודי A4 עם 120 כ"ס. סחטיין על העולם. קרוסאובר זה לא רק פוזה, זה שלך יש רגשי נחיתות כמו רבים, זו בעיה שאתה צריך לטפל בה בעצמך. אז מה יש בקרוסאובר מעבר לפוזה? לפחות רגשי הנחיתות שלי נפתרים עת אני לוחץ על דוושת הגז או יורד לשטח, ולא מדדה בעצלות בקופסת פלסטיק חלולה עם הנעה קדמית, מוגבהת וכבדה עם מנוע שהוא פדיחה בכל קנה מידה שהוא. אני לא בטוח מי כאן עם רגשי הנחיתות, זה שאין לו כסף לקנות ג'יפ אמיתי שגם נוסע, ובמקום שם את הכסף על פחחות יפה, או שזה שקונה את הג'יפ"

"Turn on, tune in, drop out"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העצה הרצינית היחידה שתשמע ממני היא שאם יש לך ילדים אל תקנה רכב עם 3 דלתות.

חוץ מיאריס ספורט.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3220 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...