Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעית קלאץ' במאזדה 323F ידנית שנת 97


Kuzia
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם!

 

קודם כל קצת על רכב, מדובר במאזדה 323F שנת 97 עם מנוע 1800.

רכב עבר הסבת גיר לפני כשנה (מאוטו' לגיר ידני). גיר שהותקן פורק ממזדה דומה, כך שכל החלקים לא היו צריכים לעבור התאמה.

יחד עם ההסבה הוחלפה משאבת קלאץ' תחתונה ובוצע חידוש קלאץ' (הוחלפו רפידות).

 

הכל היה בסדר עד לפני שבוע.

פתאום הקלאץ' הפסיק לעבוד כראוי. הרגשתי את זה בנסיעה מכנרת לחיפה.

לפעמים כאשר אני לוחץ על דוושת קלאץ', לא מתבצע ניתוק מצמד מוחלט. זאת אומרת שיש עדיין מגע במצמד.

זה לא קורה בכל לחיצה, אלא רק לפעמים. אני מרגיש את זה במיוחד בהילוכים נמוכים (1-2, לפעמים ב3).

1) או שבזמן נסיעה ההילוך נתקע ולא יוצא או לא נכנס, אז צריך לעזוב את הדוושה וללחוץ עוד הפעם ואז מסתדר.

2) או שבזמן עצירה בהילוך נמוך המנוע נכנע, או שמנסה להכנע ואז האוטו מתגלגל לבד (יש מגע במצמד).

סימן נוסף, כאשר זה קורה וצריך לעזוב את הדוושה, אז בזמן עזיבה הדוושה יותר קלה מרגיל, כאילו שיש פחות לחץ במערכת הידראולית.

 

זה לא קורה כל הזמן, רק כמה פעמים בנסיעה, נגיד 2-4 פעמים בנסיעה של 10 דקות.

חשדתי במשאבת קלאץ' תחתונה (שמעתי שהיא עשתה קצת רעש), זאת המשאבה שהוחלפה לפני שנה.

היתי במוסך ואמרו לי שזאת בעיית קלאץ' עצמו כנרא. (הוא לא רצה להתחיל להתעסק באוטו ישן שעבר הסבת גיר).

לפני כחודש ניסיתי לעלות על מדרכה ולא הצלחתי, אז הקלאץ' קצת נשרף, לא מאמין שסופית ושזאת הבעיה.

 

יש למישהו נסיון עם בעיה כזאת או הצעות מה לעשות?

לא בא לי להוציא כסף על החלפת קלאץ' ויתברר שזאת בעית אחת המשאבות (שאני יכול להחליף לבד).

 

תודה לכל העוזרים!

דימה.

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.אני מאמין שהבעיה בקלאץ מכיוון שהקלאצ'ים בימנו לא נועדו לשיפוץ והשיפוץ נותן מענה רק לדיסקת חיכוך מבלי להתייחס לפלטה (שהיא אחראית על ההפרדה).

2.נסה לנקז אוויר מהמערכת דרך הניפל של המשאבה התחתונה .

3.אם 2 לא עזר אתה יכול לנסות להאריך (במעט)את הדחיף של המשאבה העליונה (בקצה הפידל קלאץ )ע"י האום כיוון .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.אני מאמין שהבעיה בקלאץ מכיוון שהקלאצ'ים בימנו לא נועדו לשיפוץ והשיפוץ נותן מענה רק לדיסקת חיכוך מבלי להתייחס לפלטה (שהיא אחראית על ההפרדה).

2.נסה לנקז אוויר מהמערכת דרך הניפל של המשאבה התחתונה .

3.אם 2 לא עזר אתה יכול לנסות להאריך (במעט)את הדחיף של המשאבה העליונה (בקצה הפידל קלאץ )ע"י האום כיוון .

 

1) אני מבין את זה, וזה נכון. אבל כאשר אני מחליף קלאץ' לא מחליפים את הלפטה.

2) עוד לא ניסיתי, אבל אני לא מאמין שאחרי שנה פתאם נכנס אוויר, אבל אני אבדוק את האופציה.

3) כבר ניסיתי, זה עזר בקצת, לא הרבה, עדיין יש את הבעיה.

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה קונה קלאץ חדש אתה מקבל קיט;פלטה,דיסק,מיסב.

אם נאמר לך אחרת ,הטעו אותך.

אכן,לא שכיח שנכנס אוויר למערכת אך ניקוז ורענון השמן עוזר במיקרים של איבוד לחץ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, אני אבדוק את העניין עם האוויר במערכת. אם לא אז אחפש קלאץ' חדש כנרא.

תודה!

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...