Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תפוחים אי אפשר להחליף במשולש של הראלי נקודה ....!!!!!!

עופר תקשיב אני קניתי זוג משולשים חדשים ב 700 ש"ח הרכב כבר נוסע עליהם יותר מחצי שנה וברוך השם הכל פיקס בלי עין הרע ,אני לא חושב שצריך את המקוריים כי המחיר שלהם ממש מופקע ,

אגב ברכב שלי החלפתי את המשולשים למרות שהם היו בסדר כי בהתחלה חשבנו שהמשולשים איצלי על הפנים ,ולבסוף התברר השזה ההגה בכלל אם אתה רוצה את שלי אני גם יכול לתת לך אותם והם במצב טוב מקסימום תבדוק אותם, ואם אתה רוצה חדשים דבר איתי בפרטי יעלו לך 700 ש"ח ותקבל חדשים עם אחריות לחצי שנה

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם

משולש גרופ N הוא עדיף גם על משולש מקורי כי הוא בנוי מראש לעומסים שבראלי

הבונוס הגדול הוא העמידות שלו לאורך שנים בשימוש יום-יומי .

אם תוך תקנה משולש מקורי עם בוקסות שיחזיק מעמד שנה ,תחזור על ההשקעה עוד פעם.

ואילו עם שדרוג לרכיב מגרופ N ,יהיה לך שקט תעשייתי ל 5 שנים לפחות ( כל עוד לא

יגיע שמן לגומיות מכל מיני נזילות ).

אם יש לך חבר שחוזר מאנגליה מה טוב ,

ולא ,יש כל מיני דרכים יצירתיות לחסוך במכס ולהפחית אותו לגמרי או לסכום נמוך משמעותית.

תשאל את אחד מותיקי ה 106 ראלי פה בפורום הוא מתמצא בזה הרבה יותר טוב ממני

.I'm a blocked user

פורסם
כנראה הרכיבו לך תחליפי, כי משולש בפולו שזהה לזה שבאיביזה עולה כ900-1000 ש"ח מקורי.
יכול להיות, מה שכן הוא זהה לגמרי לזה הקיים ברכב. לגמרי.

 

מה שמוסכים מורשים עושים זה - קונים את החלק ה"תחליפי", זורקים את הקופסא שלו, שמים קופסא של החברה ויאללה למכור ביוקר.

בקיצור לא כל חלק תחליפי הוא תחליפי.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...