Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

igalr, יש לי בראבו, טובה יותר מפאביה :)

וברצינות, השקעתי עליו 50 אלף בידיעה שהוא הולך לשמש לסופי שבוע בעיקר, או מדי פעם לנסיעות לירושלים לחברים באמצע שבוע.

האוטו כבר קיים :)

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנחנו שכנים :lol: אני גר באבן שפרוט, במספרים הגבוהים.

שלשום התחלתי לרכב לעבודה באופניים, מרחק 5 ק"מ. נראה מה יהיה בקיץ. בינתיים "מקלחת צרפתית" כשמגיע לעבודה מספיקה לי.

 

סתם פיסת אינפורמציה שלא מועילה להמשך השרשור :lol:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אתה גם עובד בהרצליה פיתוח?

אשמח לדעת מה הדרך שלך להגיע לעבודה (מה המסלול) :)

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

אופניים חשמליים במקרה שלך זה הכי טוב !

חוסך זמן, הרבה כסף, מוסיף בריאות, חוסך טסטים, מוסכים, תיקונים.

בימים הספורים בשנה שיורד גשם אפשר לקחת מונית/אוטובוס.

פורסם

ברור שאופניים חשמליים, לא יודע איך הגעת ל20 דקות באופניים אבל בקצב ממוצע של 15 קמ"ש(מאמין שאפילו תרכב מהר יותר) אתה תגיע ב12 דקות.

פורסם

ראשית, תוודא שיש לך מקום בטוח לנעול אותם בקשר עין איתך או להכניס למשרד, אחרת ירימו לך אותם בשנייה. מעבר לזה, נשמע עסקה מאוד משתלמת כי אתה חוסך ים זמן וכסף.

פורסם

גוני בוי אתה אומר דברים נכונים בהחלט, אני מניח שאני לא היחיד שאגיע עם אופניים למשרד לכן עליי לוודא שיש להן מקום, בבניין (בבית) לצערי אין מעלית, לכן התכנון הוא פשוט לשים אותן בבגאז' כשאין צורך בהטענה (או להטעין במשרד).

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
גוני בוי אתה אומר דברים נכונים בהחלט, אני מניח שאני לא היחיד שאגיע עם אופניים למשרד לכן עליי לוודא שיש להן מקום, בבניין (בבית) לצערי אין מעלית, לכן התכנון הוא פשוט לשים אותן בבגאז' כשאין צורך בהטענה (או להטעין במשרד).

 

יש פיתרון מעולה לבעיה הזו. אופניים חשמליים מתקפלים.

אחד המגיבים כאן הזכיר את הברומפטון שהוסף להם מנוע - זה הרולס רוייס של החשמליים המתקפלים. אבל יש גם הרבה סוגים טובים אחרים.

אצלי בעבודה 3 עובדים מגיעים בצורה כזו למשרד, מקפלים את האופניים ושמים אותם לטעינה מתחת לשולחן.

אחד מהם מגיע ברכב מרחוק אבל בשביל להמנע מהפקקים בכניסה וביציאה לאיזור התעשיה הוא מחנה את הרכב מרחק מספר קילומטרים וממשיך עם האופניים וחוסך לעצמו פקק של 20-30 דקות כל פעם.

 

לי יש אופנים מתקפלים לא ממונעים רק למצבים שאני צריך להגיע לתל אביב עם הרכב. מחנה רחוק וממשיך עם האופניים, ובזמן האחרות התחלתי להשתמש בשאטלים של הנתיב המהיר וזה ממש תענוג להגיע עם האופניים לתל אביב בצורה הזו.

פורסם
אתה גם עובד בהרצליה פיתוח?

אשמח לדעת מה הדרך שלך להגיע לעבודה (מה המסלול) :)

עובד בתנובה, במתחם הסינמה סיטי.

רוכב דרך בית העלמין החדש, מחנות גלילות והגשר מעל האיילון.

20 דקות רכיבה סולידית.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אני במקומך הייתי רוכש אופניים מתקפלים רגילים ולא חשמליים. ביולי\אוגוסט יהיה גם ככה יותר מידי חם בשביל לרכוב באופניים.

משאיר את הרכב לסופי שבוע.

 

אפשר גם חשמליים ולהטעין אותם בקיוביק שלך. :)

פורסם
עובד בתנובה, במתחם הסינמה סיטי.

רוכב דרך בית העלמין החדש, מחנות גלילות והגשר מעל האיילון.

20 דקות רכיבה סולידית.

 

 

מת״א להרצליה ?

 

יש מצב למפה ?

פורסם

יש נקודה שלא ציינת: האם העבודה שלך דורשת לבוש יצוגי?

אם אתה צריך עניבה, ג'קט ונעלי אלגנט המצב מסתבך וייתכן שאופניים לא יתאימו, אחרת - בוודאי!

 

הרבה מאוד אנשים שנוסעים איתי ברכבת מבית שמש לת"א פשוט עולים עם האופניים החשמליות-מתקלפות שלהם לרכבת וממשיכים בת"א. כמובן שגם הרבה מהמשרדים אצלנו (הארבעה ת"א) באים עם אופניים

 

אתה יכול לנסות לחסוך ולקנות אופניים משומשות במצב קארספורום

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

הציע לי חבר פורום דגם אופניים, אך אני סגור על הגולד פישר.

למזלי אין צורך בעניבה, אך לצערי הרב עוד יותר - לא אוכל להגיע במכנסיים קצרות, צריך לבוש "רגיל".

לכן אופניים רגילות נפסלו, גם העובדה שאצטרך לדווש בג'ינס שזה נוראי.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

מה הבעיה?

יש משרד / בניין בלי שרותי נכים?

 

לוקחים תיק קטן. מכנסים וחולצה נקיים. מחליפים 2דקות. נגמר הסיפור.

 

אני הייתי לומד בגבעתיים. עשיתי את כל תל אביב על אופניים רגילים (שנת 2000). מרמת גן גבעתיים ועד יפו והרצליה. זה תל אביב לא ירושלים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
מת״א להרצליה ?

יש מצב למפה ?

מהרצליה לסינמה סיטי גלילות

לא אוכל להגיע במכנסיים קצרות, צריך לבוש "רגיל".

לכן אופניים רגילות נפסלו, גם העובדה שאצטרך לדווש בג'ינס שזה נוראי.

תיק גב קטן, מחליפים בגדים ומתרעננים בשירותים

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...