Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה "עדיף" קרוסאובר פאסיבי או הגברה אקטיבית?


shibby
שימו לב! השרשור הזה בן 5580 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ככל הנראה יהיה מדובר באלמנטים של מורל, סביר שעל בסיס דוטק ועם MT-22

השאלה אם עדיף ללכת לכיוון של הגברה אקטיבית או פאסיבית?

 

אם אקטיבית הסט יוגבר ע"י מגבר פיוניר 125*2 לוופרים ומגבר דיזל אודיו 2*80 לטוויטרים, או שאולי עדיף משהו חלש יותר?

הקרוס יהיה כנראה לאנזר X6.

 

והמקור יהיה נגן MP3! שיעבוד דרך הקרוס או לחלופין דרך אקווליזר (ליין דריבר)

 

תודה מראש

רום

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רום שלום.

 

לא ראיתי אותך מאז 48:):).

 

אני ממליץ בחום על עבודה פסיבית על הקרוס המקורי של הדוטק +הMT-22 זה שילוב מעולה.

היה אצלי ברכב במשך שנתיים והיה מצויין.

 

גם עבודה אקטיבית תעשה עבודה מצויינת אבל נקודת החולשה היא המגברים, בכל מקרה במידה וכן תחליט על אקטיבי אז נקודת החיתוך המומלצת לטעמי היא 3200-3500HZ לטוויטרים והוופרים ב60HZ +-.

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוהאה...באמת שנים....

 

עדייף מסתובב עם המפלצת הירוקה?

 

ולמה המגברים יהיו נקודת חולשה? בהפרשי העוצמות?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום באמת.

בפעם האחרונה ששמעתי ממך היה לפני בערך 100 שנה.

 

מה שלומך? מה קורה?

 

אגב המגברים שלך גם לדעתי יהיו חלשים לסט פאסיבית.

מצד שני יהיו מצויינים אקטיבית אבל הקרוס שלך הוא פשוט.

 

לדעתי רק ניסיון ובדיקה של שתי האופציות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה מתחיל הבילבול :)

אחד אומר אקטיבי אחד אומר פאסיבי ואני אחרי שנים (4 בערך) שלא בתחום לא זוכר יותר מידי.

 

יש לי בעיה עם לשמוע ולנסות. דוטק אני יודע שאני אוהב כי שמעתי הרבה פעמים. MT-22 אני יודע שאני אוהב כי היה לי פעם כזה (עם וופר של פולס)

 

לגבי הקרוס הוא אולי לא היי אנד אבל גם כזה היה לי פעם (שמעולם לא חובר) ואם אני זוכר נכון הוא יחסית מדוייק ואולי דווקא החופש לשמוע ולנסות יתן לי תוצאה טובה יותר. השאלה אם המגברים טובים מספיק לאקטיבי או יותר נכון, בהנחה והסט הפאסיבי יחובר לפיוניר 125 (שנמדד ע"פ המגבר ב 12 וולט)

לא עדיף שהאקטיבי יחובר למעשה לשני מגברים?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה עניין של טעם -

 

בהגברה פסיבית החסרון הוא שאתה לא יכול לשחק עם נקודות חיתוך (אבל גם ככה במקרה הזה נקודת החיתוך, אפשר לאמר אופטימלית לסט הזה בקרוס הפסיבי שלו) והרבה יותר גרוע אתה לא יכול להפר את האיזון שהיצרן קבע בין הטוויטר למידבאס ואז אתה יכול להקלע למצב שבו הטוויטר צעקני מידי לטעמך בעוד המידבאס חלש מידי.

 

בהגברה אקטיבית אתה לא תתיקל בתופעה הזו אבל אתה תזדקק להשקיע יותר משאבים בכדי להפעיל את המערכת.

 

במקרה שלך אני בעד הדיעה של ניר והיא הגברה פסיבית - משתי סיבות:

 

1. ניר צודק - נקודת החולשה שלך היא מגברים שהם בוא נאמר, לפחות אחד מהם לא ממש סיפור הצלחה. דיזל זה אולי ג'ינסים טובים אבל לא ידוע לי שהם עשו מגברים טובים אי פעם :-P (הכל ברוח טובה).

 

2. הלאנזר X6 - היה לי את הקרוס הזה ומהנסיון שלי איתו - החלק שחותך בו את הטוויטרים מאוד רגיש לרעשי אלטרנטור וכנראה גם מכניס אחוז עיוות מורגש.

 

יש לך כאן סט טוב מיצרן טוב שבעבודה נכונה אתה תוכל להוציא ממנו תוצאה מעלפת - וניר הדגים את זה במשך תקופה ארוכה ובאמת, היה תענוג - אחת המערכות הפשוטות והטובות ביותר ששמעתי עד היום למען האמת.

 

אבל אל תמהר לזרוק את הלאנזר - במידה ולא תאהב את התוצאה וכן תרצה לעבוד אקטיבית - טוב שיש אופציה.

 

המלצה שלי - תנסה במקום הלאנזר לשים את הידיים שלך על מגבר כמו אינפיניטי קאפאה 52.a מגבר מאוד נעים לאוזן (לפחות התוצאה של הקרוס שלו) ויש לו כפתור מכפלת X10 לתדרים ככה שהוא מאוד מתאים לעבודה אקטיבית מול טוויטרים ללא צורך בקרוס נוסף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי זה נשמע רע :-D

 

הגברה פסיבית היא הגברה שבה אתה מגביר מספר אלמנטים (סט קומפוננט) בצורה כזו שאתה לא יכול לשנות שום דבר ביחס ההגברה בינם.

 

לא את חלוקת העוצמה לרכיב.

לא את נקודת החיתוך.

לא את המתלול.

 

יש אמנם קרוסים מתקדמים מאוד שמאפשרים היום אפילו TC - השהיית זמנים לרמקול ועוד ועוד אופציות

 

אבל הבעיה בהגברה פסיבית היא שהיא תמיד קשיחה ודורשת המון סבלנות היות וכל דבר מתבטא בשינוי של רכיב פיסי כזה או אחר.

 

הגברה אקטיבית זה כאשר אתה מגביר כל אלמנט על ערוץ הגברה נפרד משלו.

 

החיתוך של כל אלמנט יכול להתבצע בעזרת קרוס פסיבי אבל בהגברה אקטיבית כל אלמנט ישב על ערוץ הגברה נפרד משלו.

 

 

אתה יכול לעבוד עם קרוס אקטיבי והגברה אקטיבית

 

אתה יכול לעבוד עם קרוס פסיבי והגברה פסיבית

 

אבל אתה יכול גם לעבוד עם קרוס פסיבי והגברה אקטיבית - ראה ערך בי ויירינג או פשוט מאוד קרוס פסיבי נפרד לכל אלמנט - אם אני לא טועה לבראקס גראפיק יש מערכת שכזו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, זה מה שהקרוס עושה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהגברה אקטיבית מחברים קרוס אקטיבי\פרססור ודרכו קובעים את נקודות החיתוך.

הקרוס לא נשאר.

 

יש קרוסים פסיביים שמאפשרים חיבור BI-WIRE שזה למעשה קרוס פאסיבי עם חיבור עבור 2 או 3 מגברים, על מנת לחבר ערוץ הגברה בנפרד לכל אלמנט אבל החיתוך נשאר דרך הקרוס הפסיבי.

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5580 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...