Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומה הבעיה להיות בן קודם כל? לא מדובר על איזה ארכי פרחי, ילד עילג ומשועמם בחופש. אתם חופשי נסחפים עם ה"שפה זכה" אפשר להכניס לפה בלנשים שיפתחו לחצי פורום חור חדש, וישלחו אותו לשיעורי לשון שוב.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
ומה הבעיה להיות בן (בן של מי?)קודם כל? לא מדובר על איזה ארכי (כותבים ארחי)פרחי, ילד עילג ומשועמם בחופש. אתם חופשי נסחפים עם ה"שפה זכה" אפשר להכניס לפה בלנשים (מה להכניס? :shock: )שיפתחו לחצי פורום חור חדש (חור חדש איפה? :shock:), וישלחו אותו לשיעורי לשון שוב. (כשכותבים כמוך, מומלץ לחזור לשיעורי לשון...שוב!)

 

 

אתה בטח צוחק עלינו, לא?

 

 

 

ועוד הבנאדם בכלל חירש

 

חרש? :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם כן גישה פיתחתם פה. 300 הודעות (לא הרבה כמוכם, אומנם. אבל הודעת מערכת אחת לא קיבלתי עד היום.) כנראה שעדיף לשתוק בפורום הזה. מצטער שאני דיסלקט, ויש לי שגיאות כתיב. אגב אני מקבל פטור אם אני מביא אישור ממאבחנת דידקטית ?

 

1. בלנשים = בלשנים. אני יכול למצוא טעויות כתיב כאלו כמעט אצל כל אחד.

2.חור חדש איפה? נו באמת, תעשה לי טובה. בקשתם לשמור על שפה "יפה" ראיתי הודעות פי עשר מגעילות ממה שרשמתי שעברו עליהן בשתיקה.

3. תסתכל על זה ככה, ארכי מלשון רב קומה, מעמד, או כל דבר אחר, סבבה? לדעתי קביל וגם זו היתה הכוונה שלי. אם זה ארחי פרחי, זה מה שאני אכתוב. זה באמת לא שישנה את מהלך החיים שלי.

4. בן= בן אדם.

5. בגירה, come on, מישהו העיר לך כרשמת את זה

אתם צריכים להתבייש שאתם מממנים משפחות פשע.

בשמש בג'בוטינסקי (ג'בוטינסקי או ז'בוטינסקי?)לא יצא לי לאכול

זה היה סתם שיטוט מהיר. ואף אחד לא העיר, נכון? אז מה עניין הקטנות עכשיו?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

בוקר טוב,אני לא יודע למה ממשיכים פתוח בשרשור??

ואני כן חירש,לכן אני לא שומע כמוכם ולכן אני קולט מהאנשים שפתים וקורא בשפות עניות.ואתם יש אוזנים קולטים בשפות עשירים.אנו לא אותו דבר.אבל אנו אותו דבר בני אדם,ויש לי חברים שהם כותבים ברמה גבוה כמוכם.פשוט הם למדו בבית ספר ברמה גבוה ואני למדתי בביהס לא ברמה גבוה.ולמה חייבים לכתב מעגילים..

לא משנה,אני כבר רוצה שימחוק את השרשור אם לא אני עוד מביך שאיך אתם כותבים עדיף למחוק.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...