Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אומר שהנפילה\התאבדות שלו לא ה(ת)שפיעה על החברה... ומנק' המבט שלי שום דבר שהוא עשה לא השפיע על שום דבר מאחר ואני, או רוב האנשים שאני מכיר לא רואים או ראו את התוכניות שלו. אני אישית לא סובל טלוויזיה מהסוג הזה בכלל וישראלית בפרט.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם
אותי מעניין איך הוא הצליח להתאבד עם כבל של קומקום חשמלי ולתלות את עצמו על ברז בגובה 80 סנטימטר, כאשר הגובה שלו בערך 170 סנטימטר.

 

משהו פה לא מריח טוב.

 

במידה ויש למישהו ניסיון בסוג הדברים הללו אשמח לקבל הסבר.

 

אני חושב שבעלי הניסיון בדברים הללו כבר בקבר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
פרנקוס, זה פאקינג דודו טופז. תוך שבוע אני ואתה שוכחים מי הוא היה וממשיכים בשגרת חיינו. איזו נקודת מפנה ואיזה בטיח. תיכף תגיד לי שאתה גם תבכה את מותו של מייקל ג'קסון לדורי-דורות.

רוני עזוב הוא סטודנט לאנטרופולוגיה הוא חייב לנתח כל דבר באיך הוא ישפיע על התרבות .

אותי מעניין איך הוא הצליח להתאבד עם כבל של קומקום חשמלי ולתלות את עצמו על ברז בגובה 80 סנטימטר, כאשר הגובה שלו בערך 170 סנטימטר.

 

משהו פה לא מריח טוב.

 

במידה ויש למישהו ניסיון בסוג הדברים הללו אשמח לקבל הסבר.

תמשע כל מי שטוב בזה לא איתנו ....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אתה צעיר מדי בשביל לזכור את זה.

 

הייתה תקופה שבה רוב המדינה הייתה יושבת לראות את התוכניות שלו.

 

זה היה בתקופה שלפני הכבלים וכשהוא היה אחד האנשים הכי משפיעים בתקשורת.

 

אז למה שזה ישפיע על החברה היום?

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

פרנקוס, הגזמת.

היו תקופות שלתוכנית שלו הייתה רייטינג גבוה,

אבל זה היה במסגרת הבאז של תוכניות האירוח,

בשנים מאוד מסוימות - בדיוק כפי שאחר כך היה מבול

של תוכניות ריאליטי, באיחור אופנתי של כעשור.

 

לא משפיע ולא נעליים, סתם חלק מאותו סחי.

תקרא לזה "סימפטום".

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כי בני אדם לומדים על הנורמות ועל האתיקה הרצויה של החברה דרך הסתכלות על אחרים ועל התוצאות של המעשים שלהם.

 

אם אתה רואה מישהו שעושה טעות כלשהי ואתה לומד מזה, סביר להניח שלא תעשה את אותה טעות בעצמך.

 

אבל אם מדינה שלמה רואה את הטעויות של מישהו וגם מדברת על זה ללא הרף (כבר תראה, במשך שבועיים לא יעזבו את הנושא), אז העירנות של כל החברה לעניינים כאלו תעלה ואנשים ילמדו מה נכון ומה לא נכון בתוך החברה שלנו.

 

אם יש פשע, זה יגרום ליותר פשע.

אם יש עזרה חברתית, היא תגרום ליותר עזרה חברתית.

 

אנשים מעתיקים את ההתנהגות של אחרים ולומדים מהתקשורת איך להתנהג.

זוהי אחת הסיבות הגדולות לשינויים חברתיים.

קוראים לזה "סוכני חיברות".

פורסם

אני לא לומד את זה, אבל נדמה לי שמי שיודע להסיק מסקנות לא יחזור על המעשים של מר טופז. אין למקרה אחד כזה כוח להשפיע את החברה, במיוחד שהעולם של דודו טופז הוא לא העולם שלי ושלך. זו שערורייה בודדת שלא קשורה לחברה.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

 

אם אתה רואה מישהו שעושה טעות כלשהי ואתה לומד מזה, סביר להניח שלא תעשה את אותה טעות בעצמך.

 

על כך אמרו חז"לנו: טעות לעולם חוזרת.

וזאת הטעות הבסיסית של הגישה האנתרופולוגית אותה אתה מייצג (כנראה):

בני אדם לא לומדים מה נכון ולא נכון, והם גם לא מפיקים לקחים מן העבר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בגלל זה יש חדשות ותוכניות בטלוויזיה. ככה לומדים מה שקורה.

 

פרנקוס, אתה בטוח שמה שמראים לך בטלוויזיה זו באמת המציאות ולא "גירסה" של המציאות שהכתב תפר?

פורסם

לא אמרתי שזה אמיתי.

 

זו בדיוק הסיבה לכך שצריכה להיות הרבה אחריות לאמצעי התקשורת.

 

הם מראים מה נכון ומה לא, והם מכתיבים את המציאות.

 

הדעה שלי לגבי האובייקטיביות והצורה שבה מראים את המציאות בטלוויזיה היא הרבה יותר חריפה אבל לא מתאימה לשרשור הזה.

 

 

HANS, אתה חושב שהשואה יכולה לחזור בכזאת קלות? חופרים לנו כל הזמן מאז שאנחנו קטנים על האירועים שקרו, כדי שלא נאפשר שזה יחזור על עצמו.

כולנו תוצר של מה שאנחנו חיים ומהחוויות שלנו ושל מי שמסביבנו.


×
×
  • תוכן חדש...