Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני לא איש דתי, לא רק זאת, אפילו יכול להצהיר על עצמי ככופר מוחלט, אבל מאחר ואני יהודי מבטן ומלידה, אז התנך, הדת והפרשנויות מעניינות אותי בדיוק באותה מידה שאני יושב מרותק לתוכניות על הנצרות או על היסטוריה כללית.

 

ככל הידוע לי, לא אומרים קדיש לעילוי נשמתו של המת כי היא לא תעלה ממילא לשום מקום, היא נתקעת בכף הקלע לעולמי עד, אבל כמו שציינת, לא מדובר בחוקים ברורים וחד משמעיים אלא בערבוביה של מסורות ושל פרשנויות עדכניות ואם משפחה מתעקשת לנהוג במנהגי אבלות על מתאבד ברור שאף אחד לא יאסור על משפחה לנהוג כך.

 

 

ברור שכל מה שאני מדבר עליו הוא על מתאבדים מוחלטים ולא על אנשים שדעתם נשתבשה עליהם או אנשים שהתאבדו על קידוש השם.

 

דרך אגב, בכינוי "יהדות לייט" לא התכוונתי לעומק הפרשנויות והסוגיות בנושא אלא שהפרשנויות שמקלות בהלכות אבלות במתאבדים מיועדות ל"יהודים לייט" כמו שומרי מסורת וכיפות סרוגות.

 

אני מבטיח לך שכאשר מישהוא מתאבד במאה שערים, אף אחד לא יושב עליו שבעה או אומר עליו קדיש.

 

 

אם אכן זה מעניין אותך ,כולי תקווה נכנסת לקישור שנתתי .אני למדתי עוד כמה דברים ממנו.

אני מאמין שבמעשיו האחרונים ,דודו טופז היה במצב נפשי מעורער.

אם תשאל אותי ,כל מתאבד הוא במצב כזה.

 

בברכה

מוטי.

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שי ,איש יקר

גם אם אומר לך שאתה צודק במאת האחוזים (לפחות עם סיפור כדורי השוקולד) והיו עוד ,אני בטוח,מפריע לי מאוד שדווקא לאחר מות האיש מציינים את זה .הרי שנינו יודעים שהיו ויהיו תוכניות אינפנטיליות (שחלק מהעם רצה ואהב),ובכולם נעשה ניצול בצורה זו או אחרת .

אברי גלעד עשה את זה,ארז טל עשה את זה , צביקה הדר וחבריו עושים את זה ב"כוכב נולד" שטורחים להביא את האנשים ההזויים ואפילו לתת להם במה ,רק בשביל הדאחקות .

ואתה יודע מה ?! אפילו עשו את זה בזמנו ב"חבילה אינטליגנטית" יותר ,סביב המעגל של דן שילון בשנות התשעים .

בוא לא ניתמם. זה נושא רחב ביותר שאפשר לדבר עליו שעות ויכול לגלוש מהשיקוף החברתי ועד לפוליטיקה .

 

בברכה

מוטי

 

מוטי, כולם משתינים בבריכה אבל לא מהמקפצה.

 

תכנית בידור כמעט תמיד מנצלת מישהו וכל החיים שלנו בנויים על ניצול (המעביד מנצל את העובד, הסוחר את הלקוח וכו') אבל גם לניצול יש גבולות. אם לקחת נזקק חסר השכלה ועשית תכנית ששולחת אותו ללמוד תמורת פרסים אז ניצלת אותו לרייטינג אבל נתת לו פיתרון לבעיה שלו ומנגד אם לקחת בחורה שמנה והפכת אותה לבדיחה אז היא נשארה שמנה רק שעכשיו היא גם בדיחה.

 

לקחת אמנים מתחילים ולתת להם במה זה סוג של ניצול הדדי ששני הצדדים מרויחים ולכן אין לי שום בעייה איתו אבל להפוך אותם לבדיחה כמו שצביקה הדר עושה זה פשוט גועל נפש.

 

לגבי אברי גלעד שהזכרת אתה כנראה לא יודע מה הוא עשה בהמשך עם האייטמים של התכנית שלו. אני לא אחשוף יותר מידי אבל אגיד לך שזה ממש לא נגמר בתכנית ונמשך הרבה אחרי שהתכנית כבר לא שודרה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מוטי,

מה אתה נותן לי לקרוא? דעה של בעלת תשובה מזה שנה וחצי שמעידה על עצמה שהיא כל הזמן מועדת?

היא כותבת מנהיות ליבה הרחמן, אבל לא כותבת שם כלום שקשור איזה קשר קלוש ליהדות, לרציונל או להלכות אבלות על מתאבד.

בטח אכלה שלל פטריות במזרח,טנטרות בהודו והיום מנסה עוד איזה גימיק שגילתה קרוב לבית (בטח בעקבות לימודי קבלה).

אני מכיר את עולם המחזירים בתשובה המקצועיים מספיק מקרוב בשביל לשמוע בדברים שלה את החרה שהמקצוענים מאכילים אותם כל היום (אהבת האל, אהבת חינם, מקום מובטח בעולם הבא ושאר קישקושים בכדי למשוך אנשים שנמצאים ברגעי משבר).

במאה שערים יורקים כשהיא עוברת לידם ואם בן יביא אותה כ"שידך", ישבו עליו שבעה.

 

 

בקיצור,

אתה לוקח דוגמא מבעלי תשובה ומאנשים שבכלל מכירים את קונספט האינטרנט והתקשורת ולכן הם יותר פופוליסטים בתגובותיהם ולכן כיניתי את זה "יהדות לייט".

 

המחמירים יותר, בכדי שתבין לאיזה רמה של "מוקצה" זה מגיע, אסור להם לקחת יום חופש מהעבודה, לקבורה של מתאבד (איסור ביטול עבודה).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה ,

אני יכול להבין מהיכן באה תשובתך.

ניסיתי הפעם כוון שונה (בהפנייה לתגובה ) להסביר את כוונתי.

הבאת אותה בסארקזם מבלי להכיר אפילו את המגיבה (אעפ"י שאולי אתה צודק - לך תדע)....יאללה ,בשביל לשנות אווירה.

תמיד אמרתי שיש מינוס גדול בהעברת מסרים / כוונות / תקשורת אישית ,ללא קשר עין וקול ,במקלדת פלסטית סינית ,ולא משנה

כמה אתה רהוט בסגנון הכתיבה.

 

מה שחשוב הוא כמו שכתב הפילוסוף וולטיר (שהיה אנטישמי) :

"אינני מסכים למלה אחת שאתה אומר, אך אגן עד-מוות על זכותך להביע את דעתך".

 

 

בברכה

מוטי.

פורסם

וכמו שאמרה קלי בנדי:

 

"the prostitution rest!"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...