Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, לא מזמן לקדט שלי נדפק הגיר והציריות ומאחר שזו כבר הפעם השלישית, החלטתי להעיף קיבינימט את המסחטת כסף הזו ולקנות משהו יותר אמין ולשם שינוי ספורטיבי עם (קצת) פוזה.. :)

התקציב שלי עומד על מקסימום 35K וגיר אוטומטי חיוני, כמו כן מקסימום 1600 סמ"ק..

אודה על עזרתכם.

Stand rigid for your next battle.

Peace means reloading your guns.

פורסם

מה גודל הרכב הרצוי?

 

מה אתה מחפש ברכב? האם הספוריביות היא הדבר החשוב? או אולי דווקא אמינות ונוחות?

 

גיא.

פורסם

הגודל.. לא 3 דלתות, אלא רק 4 או 5.

והאם ספורטיביות מתנגש עם אמינות ונוחות? כי אם כן אני מוכן להתפשר על חשבון הספורטיביות..

 

רציתי לשאול גם מה דעתכם על סיביק או אימפרזה, האם הם מתאימות לקריטריונים שלי?

Stand rigid for your next battle.

Peace means reloading your guns.

פורסם

סיביק ואימפרזה מתאימות למדי לקריטריונים שלך. בעיקר בנושא האמינות. הבעיה היא שבמחיר הזה תמצא רק ממודלים נמוכים ואלו לרוב גם יהיו במצב פחות טוב ולאחר הרבה קילומטרים מאחוריהם.

 

בכל מקרה - ספורטיבי ו"אמין, נוח, אוטומטי, 35K" לא הולכים ביחד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אמרתי שאני מוכן להתפשר על חשבון הספורטיביות..

מה עם איביזה? גולף? 206?.. תן לי משהו.. :roll:

Stand rigid for your next battle.

Peace means reloading your guns.

פורסם

איביזה פחות מומלצת.

 

גולף - אני חושב שב-35K תמצא רק מודל ממש ישן, ורקורד האמינות איננו מושלם כמו ביפניות.

 

206 - ב-35000 ש"ח? אני בספק. אם כן זו תהיה מוקדמת מאוד (שנת 99?).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שנת 99 לא תהיה רעה כל כך.. אפילו מעבר לציפיות שלי.. אני מוכן לקחת אוטו אפילו ממודל 94.. אני מודע לכך שהתקציב שלי לא כזה גדול...

Stand rigid for your next battle.

Peace means reloading your guns.

פורסם

חסר לך בערך 15K אם לא יותר ל206 99 אוטומטית.

 

תבדוק במחירון של לוי יצחק (עלות של שיחה סלולארית) האם האימפרזות הראשונות נכנסות לך לתקציב (אני משער שכן)

 

גיא.

פורסם
חסר לך בערך 15K אם לא יותר ל206 99 אוטומטית.

 

תבדוק במחירון של לוי יצחק (עלות של שיחה סלולארית) האם האימפרזות הראשונות נכנסות לך לתקציב (אני משער שכן)

 

גיא.

 

גיא, גם לי חסרים "רק" 15K ש"ח ל 206, תוכל להשלים לי ? :lol:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

חשבתי שתרצה 150K בשביל B4 חדשה :lol: .

 

האמת שלא אמרתי רק... הבחור פשוט חשב שהוא יכול להגיע ל206 אוטומטית.. וזה רחוק מאוד מהתקציב שלו.

 

:D

פורסם
חשבתי שתרצה 150K בשביל B4 חדשה :lol: .

 

האמת שלא אמרתי רק... הבחור פשוט חשב שהוא יכול להגיע ל206 אוטומטית.. וזה רחוק מאוד מהתקציב שלו.

 

:D

 

הבאת לי אותה בהפוכה :lol:

 

רציתי להפיל אותך בפח כי.....נראה לך שהייתי קונה 206 ?! :lol::lol::lol::lol::lol:

 

איציק - שחסרים לו "רק" 122,000 שח ל B4 חדשה :mm_tongu:.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

טוב עד עכשיו אמרתם לי מה אני לא יכול לקנות. שזה יפה.

אבל בכל זאת, אני כן מעונין לקנות אוטו..

יש הצעות?..

Stand rigid for your next battle.

Peace means reloading your guns.

פורסם

יהיה קשה למצוא אחת כזו...

אבל לאנטיס 95 היא רכב העונה על כל הדרישות שלך, במיוחד האמינות.

אם לא, תנסה מאזדה 323 שנת 94, גם היא רכב מצויין.

 

חוץ מזה, למה שלא תסתכל בכיוון של מיצובישי?

הסופר לאנסר 93, 94 הן רעיון נחמד, אולי אפילו 95.

Honda Civic 5D, 2009, Black

VW Bora TDI, 2002, White- נגנבה...

×
×
  • תוכן חדש...