Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמן מנוע - כ 3.5 ליטר ,10-40 חצי סינטטי רצוי מאוד - ( אם יש צריכת שמן קטנה במנוע , להשתמש ב 15-40 מינראלי איכותי )

שמן - נוזל ממסרה/גיר אוטומט - DEXRON III , של חברה טובה ( החלפה חלקית כ 3.2 ליטר )

שמן גיר רגיל ידני - 75-80W או 80W . כמות 2.25 ליטר .

 

שמן מנוע + פילטר/מסנן איכותי , החלפה אחת לשנה .

ממסרה אוטו' או גיר ידני אחת לכ 3 שנים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

בדקתי שמן מנוע אתמול בצהרים (מנוע קר, לא נסעתי באותו יום אבל האוטו עמד בשמש החמה).

אני חושבת שהיה חסר קצת שמן (במדיד השמן, השמן היה בתחום הרצוי אבל קרוב הרבה יותר למינימום).

בעיקרון, הרכב לא צורך שמן.

 

אני לא יודעת איזה סוג שמן יש כרגע במנוע.

האם אני צריכה להוסיף שמן 10/40 חצי סינטטי או שאני צריכה לרוקן את כל השמן הקיים ואז למלא שמן חדש?

פורסם

מתי בוצע הטיפול האחרון והחלפת שמן :?: - שאלי את המוסך שטיפל , לסוג השמן מנוע שהוחלף .

 

אם אין לך מידע - השקעי קצת :lol: בצעי החלפת שמן וטיפול מלא לרכב - וכתבי את התאריך .

 

כך תדעי בעוד שנה , לבצע טיפול שנתי נוסף , מה בוצע וסוג השמנים .

 

( הטוב ביותר - אבל לא תמיד אפשרי - לבצע טיפול שנתי לפני הטסט השנתי , כך זוכרים תמיד :idea: )

 

אם בוצע לאחרונה - ההפרש בחוסר השמן כרגע , הוא כ 300 גרם , ואפשר להוסיף קצת 10-40 .

ברכב ישן , אפשר וכדאי להחזיק שמן מנוע נוסף להשלמת חוסרים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...