Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לדו''ח על חניית נכים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

גם אני חניתי בחניית נכים (כמובן שלא במתכוון),הבעיה היא שהיה שלט אחד עבור שלושה מקומות,והסימון על החנייה

היה כמעט ומחוק,ואני חניתי בחנייה הכי רחוקה מהשלט כך שלא שמים לב כלל לשלט,השאלה שלי היא האם קיים איזה

שהוא חוק לגבי תיחום של שתי שלטים כאשר מדובר ביותר מחניית נכים אחת?

נכון להיום לאחר שקיבלתי את הדוח ,שלחתי מכתב לעיריית קרית גת בטענה כי הסימון אינו ברור כלל וכי אמור להיות תיחום משני צדדי החנייה כך שמי שמחנה בחנייה הקיצונית לא צריך לחפש את השלט.טענתי נתקבלה השלילה וכן ביקשתי להישפט,

אך שמתי לב כי כחודש לאחר מבתבי חעירייה הם באמת תיחמו את שלושת חניות הנכים בשתיי תמרורים מצד ימין ומצד שמאל ואף צבעו מחדש את החניות בצבע כחול.

הספקתי לצלם ביום של הדוח את החנייה,וכן צילמתי את החנייה כיום כך שניתן להבחין בהבדל ובשינוי הגדול.

האם יש לי CASE בבית המשפט עקב כל אלה?

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש אפשרות שתעלה את התמונה שצלמת מהמקום?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
טענתי נתקבלה השלילה וכן ביקשתי להישפט,

 

אתה מוכן להסביר למה התכוונת במשפט המצוטט?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אמיר הבנת הנקרא:-)

 

כתב מכתב בו טען מה שטען .קיבל תשובה שלילית .לכן הגיש בקשה להישפט.

 

כך כתוב אבל חלק היה בדיו נסתרת.:shock:

 

לגבי העיניין עצמו.

 

שלט האוסר חנייה כללית למשל, שמים בתחילת הרחוב והוא תקף עד לצומת הבאה. לא שמים כל שלושה ארבעה חניות שלט נוסף לעצלן.

 

גם לפי דבריך ניתן לראות את הסימון אף על פי שהיה לא היה ברור כשמש לדבריך . הסימון על הכביש הוא השלט.

 

לאחר שהיסבת את תשומת לב הרשות , תיקנו זאת כך שגם סומא יוכל לראות.

 

לדעתי זה יכול לסייע לך בקצת אבל לא להוציא אותך זכאי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה,

במקרה זה קראתי את דיו הסתרים ובכל זאת חפצתי שהכותב יבאר עצמו היטב.

 

לענין התמרור - מה שאתה אומר נכון כאשר מדובר בחניה אורכית (אחד אחרי השני). לעומת זאת בחניה רוחבית (זה לצד זה), יתכן ולא שמים לב לתמרור אם הוא לא ממוקם מולך.

במקומות רבים קיים תמרור ומתחתיו כיתוב עם חץ לרוחב המראה על כיוון ומס' המקומות השמורים.

תמונה (כפי שביקשה ל') היתה מבהירה את פני הדברים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אמיר לא היה לי ספק שהבנת

 

אבל כל השילוט בצורת תמרורעל עמוד בא להוסיף על הסימון על הכביש שהוא לעצמו מהווה תמרור.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הבעיה היא שהיה שלט אחד עבור שלושה מקומות,והסימון על החנייה

היה כמעט ומחוק,ואני חניתי בחנייה הכי רחוקה מהשלט כך שלא שמים לב כלל לשלט,

 

ישה,

כשהחניה לאורך הכביש אתה צודק.

כשהחניה לרוחב הכביש ואין תמרור מולך והסימון מחוק, כיצד ידע מה רוצים ממנו?

ולמען הסר ספק - כשיש תמרור, סימון בכביש בא להדגיש תמרור ולא להיפך.

 

אאל"ט היה כבר משהו בענין סימון לרוחב ועד כמה שזכור לי, חייבים לשים תמרור מול כל מקום ומקום. כרגע אין לי את הפנאי לחפש אסמכתא ולכן אני רושם זאת בהסתייגות כפולה ומכופלת.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...