Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תאמת זה נכון יש להם באגי

אני לא יודעת איפה אז שמעתי שהם בנו

ודניאל לא משקר,לא שאני ראיתי תבאגי אבל ראיתי חלקים ממנו

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה התפרצות על הילד , יצאתם עליו בכל הכוח , אם אני הייתי רואה את זה כשרק הגעתי הייתי מחפש לי פורום אחר.

ממש נכנסתם בו חזק , פרקתם אותו , הילד הביא , תמונות חביבות של באגי שנראה חביב

ועושה רושם שהושקעה בו הרבה עבודה , ונעשתה בצורה טובה הוקדשה תשומת לב להרבה מכלולים , ולא פשוט פרקו חיפושית .

 

גם אם אבא עשה את רוב העבודה זה לא כזה עניין , או שציפיתם שילד בן 14 ירתך מרכב שלם ויחליף לו מנוע וגיר ועוד כמה וכמה מרכיבים עיקריים שלא לדבר על תכנון , בלי לזלזל בשום יכולת , אני בספק עם המכונאים הכי טובים שקיימים היום יכלו לעשות כאלו דברים בכזה גיל .

 

ילד , אל תרגיש רע , לך לבאגי , תעשה סיבוב , ותשפר לעצמך את המצב רוח , יש לך יופי של מכונה להתפרע איתה ....

פורסם

סוף סוף מישהו שמבין אותי..

תודה,אני באמת לא בניתי את זה לבד רק עזרתי אבל תפרויקט אני העצתי לאבא שלי ואז ככה הלך כבר..

~~~חולה הגה~~~

(**נתניה**)LIVING THE DREAM

פורסם

חחחח, משעשע לראות את זה קורה.

כל פעם מחדש.

 

הפורום הזה, כמו זיקתו למכוניות עם שאסי עוקץ ושובב, גם הוא לא סובל טעויות, להבא פשוט תדע דניאל, איסטרה בלגינה קיש קיש קריה, אבל לא בפורום הזה, זה מסוכן.

פורסם
, איסטרה בלגינה קיש קיש קריה.

 

אם אינני טועה אז זה "אל תתהדר במשהו שלא אתה עשית"

אחחחח, זה העלה לי געגועים לפסיכומטרי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT :evil:

Ruff Ryders to the death, ride or die nigga we know the oath

פורסם
, איסטרה בלגינה קיש קיש קריה.

 

אם אינני טועה אז זה "אל תתהדר במשהו שלא אתה עשית"

אחחחח, זה העלה לי געגועים לפסיכומטרי

[הרבה אנטרים]

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT :evil:

 

איסטרה בלאגינה קיש קיש קריה זה מטבע בבקבוק עושה הרבה רעש.

פורסם
סתם באגי מגעילה ומשעממת..

אותה צורה שחוזרת על עצמה בכל הבאגי שראיתי..

 

שתראו את הבאגי שאני בניתי מהתחלה ועד הסוף

תראו מה זה באגי אמיתית...מיוחדת ומקורית.

 

שלי יותר טובה :twisted:

מה אתה תינוק?

 

 

 

איסטרא בלגינא קישקיש קריא נראה לי בתרגוש ישיר - כלב נובח אינו נושך.

 

ולי יש יותר גדול.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
תאמת זה נכון יש להם באגי

אני לא יודעת איפה אז שמעתי שהם בנו

ודניאל לא משקר,לא שאני ראיתי תבאגי אבל ראיתי חלקים ממנו

אז עכשיו אני יודע מי עומד מאחורי הפיקציה של אורטל - דניאל!

 

ואגב, איסתרא בלגינא קיש קיש קריה זה אכן מטבע אחד בכד עושה הרבה רעש. זה תרגום ישיר מארמית.

פורסם
תאמת זה נכון יש להם באגי

אני לא יודעת איפה אז שמעתי שהם בנו

ודניאל לא משקר,לא שאני ראיתי תבאגי אבל ראיתי חלקים ממנו

אז עכשיו אני יודע מי עומד מאחורי הפיקציה של אורטל - דניאל!

 

ואגב, איסתרא בלגינא קיש קיש קריה זה אכן מטבע אחד בכד עושה הרבה רעש. זה תרגום ישיר מארמית.

 

תודה רבה.

פורסם

מה פתאום היא זה לא אני

והיא לא פיקציה זה בגלל שהיא יודעת שיש לנו באגי והיא מנסה לחזק את דברי זה לא אומר שהיא פיקציה...

~~~חולה הגה~~~

(**נתניה**)LIVING THE DREAM

פורסם
מה פתאום היא זה לא אני

והיא לא פיקציה זה בגלל שהיא יודעת שיש לנו באגי והיא מנסה לחזק את דברי זה לא אומר שהיא פיקציה...

 

ברור שהיא זה לא אתה.

כי הילד ההוא זה אני.

לא? :shock:

 

דניאל, אל תקשיב להם. הם אנשים רעים. הם לא מאמינים שעזרת לחבר של אבא שלך לבנות באגי.

אני ממליץ לך פשוט לא לספר להם דברים כאלה שוב...

:-)


×
×
  • תוכן חדש...