Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי מגבר 4 ערוצים.

הייתי רוצה לדעתכם אם יש אפשרות לגשר את כל ה4 ערוצים להפעלת סאב ב-4 אוהם.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

לגשר את כל הערוצים?

תפרט קצת

לחבר +- מיציאה ליציאה במגבר?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אם יש לסאב 2 סלילים של 4 אוהם, כן

 

אבל זה בעייתי מצד אחד כי חייבים ששני הכיוונים יהיו זהים כמה שיותר, ואם הם לא במאת האחוזים יתכן והסאב יזייף

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הסאב הוא 2 סלילים של 2 אוהם, הוא מחובר כאשר הסלילים הם בטור ולכן התנגדותו הסופית של הסאב היא 4 אוהם.

אני רוצה שכל הערוצים בעצם של המגבר יתרמו את ה"כוח " שלהם לסאב.

שבעצם, הספק של המגבר יתן את כל מה שיש לו רק לסאב.

 

איכשהו 2 ערוצים צריכים להיות מחוברים ביניהם ועוד 2 חלקית לסאב, כמו בתמונה הבאה( זאת רק השערה אין לי מושג אם זה עובד).

61794029an6.jpg

 

עוד אפשרות היא לגשר 2 ערוצים בנפרד ולחבר אותם ביחד לסאב. ככה ככל 2 ערוצים מגושרים ומחוברים לאותה הנקודה בצורה הבאה.

 

27435231tv5.jpg

 

 

 

מחכה לשמוע את דעתכם.

לפי דעתי צורת החיבור השניה יותר מוצלחת אבל אין לי מושג מה ההשלכות של חיבור כזה.

 

אמיר

 

עריכה: בסרטוט הראשון, תמחקו לעצמכם בראש את החיבור בין ערוץ 1 ל-2 ו3 ל-4.

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

לא, הסאב לא יזייף אם הכיוון לא יהיה 100%.

רק עם מכשירי מדידה ניתן להגיע לכמעט 100%.

אז כל אלו שלא מכוונים עם מכשור יקר - הסאבים שלהם מזייפים? ממש לא.

פורסם
שלום,

ברשותי מגבר 4 ערוצים.

הייתי רוצה לדעתכם אם יש אפשרות לגשר את כל ה4 ערוצים להפעלת סאב ב-4 אוהם.

אמיר

 

אתה לא קורא שירשורים אחורה?

קצת חיפוש והיית מבין שלא עושים כאלה דברים,

(אלא אם כן מדובר בסאב עם שני סלילים של 4 אום (כפי שכתבו כבר ), ואתה מגשר פעמיים).

ZZR

פורסם

אני קורא אחורה קדימה מעל ומתחת. תודה רבה על ההתעניינות.

לסוג כזה של גישור לא ראיתי פיתרון.

לגשר פעמיים כל אחד יודע, אני מחפש משהו מעבר.

לקחת מגבר 4 ערוצים ולגשר את כולו לסאב כאשר הסאב הוא בעל סליל אחד.

ואני דיי בטוח שיש איזשהי דרך לעשות את זה,

דרך 2 דיי נראת לי. כל זוג ערוצים דוחף את מה שיש לו לנקודת מתח מסויימת, המתחים /זרמים יותר נכון מתחברים ואנחנו מקבלים את האפקט שרציתי.

אני פשוט מעוניין לשמוע עוד חוות דעת.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

זה לא יעבוד .

אתה לא יכול לחבר 2 ערוצי הגברה שונים לאותו סליל,

במידה וההגברה לא תהיה זהה - אתה מסתכן בהפרשי מתחים בין הערוצים וכתוצאה מכך -

מעבר זרם בין 2 ערוצי המגבר ולא דרך הסליל.

בהצלחה, מידן.

ZZR

פורסם
לסוג כזה של גישור לא ראיתי פיתרון.

גם לא תראה.

לגשר פעמיים כל אחד יודע, אני מחפש משהו מעבר.

אם אתה מחפש משהו מעבר, דואל מונו זה מעבר, לא גישורי קומבינה.

לקחת מגבר 4 ערוצים ולגשר את כולו לסאב כאשר הסאב הוא בעל סליל אחד.

ואני דיי בטוח שיש איזשהי דרך לעשות את זה,

אתה דיי בטוח? ברור שניתן, אבל התוצאות לא יהיו טובות.

דרך 2 דיי נראת לי. כל זוג ערוצים דוחף את מה שיש לו לנקודת מתח מסויימת, המתחים /זרמים יותר נכון מתחברים ואנחנו מקבלים את האפקט שרציתי.

אפקט? אתה לא הולך לחבר שני סלילים, שבמקרה שכזה כל אחד יכול להתנהג ולעבוד באופן אינדיבידואלי.

אתה הולך לחבר סליל אחד, כביכול - ל 2 מקורות שונים.

אני פשוט מעוניין לשמוע עוד חוות דעת.

אמיר

 

תחשוב על זה קצת, אולי תתפכח.

פורסם

ניסיתי פעם לעשות דבר כזה (כמו באיור 2) עם מגבר של רמקולים של מחשב וסאב של מחשב, ברגע שחיברתי והדלקתי אותו, הסאב צרח כאילו הוא טוויטר, כמוון שהוא לא ניגן ועשה רק רעש וכל המגבר היתחמם (בדרך להישרף).

 

לא ניראה לי שהמגבר שלך עמיד ב2 אוהם בגישור, לכן הדרך הבריאה היחידה שאתה יכול להגביר את הסאב היא שני הסלילים בתור על שני יציאות מגושרוצת. אם אתה מחפש יותר כוח לסאב אז תביא מונו, אתה גם יכול לנסות להוסיף קבל, ראיתי שזה עושה פלאים על הלק מהמגברים, שווה בדיקה.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

פריסטייל, אני לא מוריד את המגבר ל-2 אוהם.

 

גל ומידן, קיבלתי את הטענות שלכם.

נקודה חשובה שלא באמת חשבתי עליה היא הפרש המתחים בין הערוצים, תודה מידן.

 

אין צורך להתעצבן, אנשים נוטים פה להתעצבן די מהר.

היה לי רעיון, היו לי ספיקות לגביו, אז שאלתי והתייעצתי. לא באתי לפה "ניסיתי לגשר את כל המגבר לסאב ושרפתי את המגבר".

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

יש לי דווקא, רק שהם 2 אוהם.

אם אני אגשר כל זוג ערוצים לסליל אני בצעם מאמץ את המגבר כי אני מוריד אותו ל2 אוהם בגישור. אבל!

השאלה שלי היא, אם אני אסגור את הגיינים ואגביל אותו, הוא לא פשוט יתן את המקסימום שלו? כמה שיש לכל זוג ערוצים הוא יתן, מעבר לזה הוא יעוות או יתחמם מאוד.

מחכה לתשובה

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

×
×
  • תוכן חדש...