Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה: שיפורי כוח והתנהגות לג'יפ - סל"ד נמוך


Dean L
שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ולא לנסוע לעולם עם פילטר פתוח העשוי קרטון,מנועים אלה נדירים גם בחו"ל וקשים להשגה ,כנל השמירה על MAF SENSOR חיונית לתצרוכת הדלק ופעולה תקינה של המנוע

אכן נמרוד צודק באזהרתו לגבי המצאות מים במצבורי שמן שונים הרכב

פתח את פתח מילוי השמן וודא שאין חלב ,יתכנו חדירת מים לשמן המנוע דרך הנשמים עקב השלוליות העמוקות שצלחת

במידה ויש החלף שמן ומסנן

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק שמנים בסרנים ובטרנספר, וגרז גלי הינע, מכלולי היגוי ומיסבי גלגלים במידה והם ברי גירוז.

 

אני לא מכיר את הרכב שלך, אבל אני מנחש שהסידור עם בית מסנן האוויר הוא לא הסידור המקורי. בסידור המקורי, קרוב לוודאי, בית מסנן האוויר היה בעל מכסה, עם צינור שדאג לכך שהאוויר יישאב לא מתא המנוע המפוצץ באבק שמעלים הגלגלים הקדמיים, אלא מחוץ למנוע. חלק מהרכבים שואבים את האוויר מהגריל הקדמי, חלק מהרכבים שואבים את האוויר ממעין כיס שנוצר בין הכנף הקדמית ובין קיר תא המנוע. במידה ואני אכן צודק כדאי לך מאוד לחזור לסידור הזה. ניכר על המסנן שלך מהתמונות שהוא עובד בתנאים רעים, ויש סיכוי יותר מסביר שהמנוע שלך סבל ויסבול מזה. במידה והסידור המקורי הוא כזה שהאוויר נשאב מתא המנוע, שקול התקנת שנורקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר שלום

עצות טובות קבלת כאן מהחברים שקול בכובד ראש

במנוע הנל לא מומלץ לשפר עקב פיזור החום הבעייתי ומבנה בלוק וראשי האלומיניום,

היות ואתה בחור עם ידיים טובות ,הייתי ממליץ לך לשנות גישה אשר תהפוך את הרכב לאמין יותר ועביר יותר ,כלומר הישרדות המערכות ולא שיפורן

פרויקט שנורקל,בידוד מערכת ההצתה,מערכת לחץ אויר הרכב ,אולי צינור שטיפה,רתכת והשד יודע מה

לגבי ההגה ,יש לבדוק את תקינות בולם ההגה ולהתקין אחד גדול יותר ,הנל ישפר את המכות אשר אתה ובמיוחד התיבה חוטפים ובכך תשמור על תקינות התיבה לאורך שנים

יגאל

בררתי ובולם הגה חדש עולה 170 ש"ח אצל ג'קי מאוטו מיני, אני רוצה להחליף שבוע הבא.

איך אפשר לשים בולם גדול יותר ?

 

וצמיגים יוחלפו גם בשבועות הקרובים ל235/70/16 כנראה ל BF AT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדין

בקיט אצל ינוביץ' יש שני חבקים או בנדים ממתכת המתלבשים על צינור הסרן מצידו האחד וצידו השני אל מוט קישור ההגה

בעזרת בנדים דומים בעלי קוטר קטן יותר מחיר בין 220 עד 350

קודם פרק את צידו האחד של הבולם ובדוק עי נענוע בוכנת הבולם צריכה להיות התנגדות לשני הכיוונים ללא חופש בכלל

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...