Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות גולף CL

1.3 שנת 91

ואני מעוניין לדעת אם למישהו יש / היה רכב כזה בעבר ויכול לתת חוות דעת עליו?

מה טווח המחירים של הביטוח חובה של הרכב?

מנוע 1.3 כמה כ"ס , 4 הילוכים? האוטו סוחב?

כל מידע שתוכלו לתת אני אודה לכם :-D

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

מחיר ביטוח חובה משתנה בהתאם לקריטריונים שונים וניתן לקבל מחירים מדוייקים באתר משרד האוצר.

בנוסף יש להוסיף עוד כ-800-1000 ש"ח לביטוח צד ג'.

 

מבחינת הרכב, לטעמי רכב מצויין יחסית למתחריו בשנתון, כמובן שככל שהמנוע גדול יותר וגיר ידני עדיף.

פורסם
מחיר ביטוח חובה משתנה בהתאם לקריטריונים שונים וניתן לקבל מחירים מדוייקים באתר משרד האוצר.

בנוסף יש להוסיף עוד כ-800-1000 ש"ח לביטוח צד ג'.

 

מבחינת הרכב, לטעמי רכב מצויין יחסית למתחריו בשנתון, כמובן שככל שהמנוע גדול יותר וגיר ידני עדיף.

 

 

היה לי גולף CL שנת 1992 , 1.8 אוטומטית

האוטו היה סבבה לא היה רואה הרבהמוסך

אבל היה לו בעיות של התחממויות

כל פעם היה מתחמם וצינורות היו נקרעים

ובסוף נאלצתי לעשות פקום ראש

ואחרכך התחילו הבעיות עם הסטרטר

וזה אוטו של אבא שלי היה יד ראשונה שהוא קנה מהחברה ב92

 

היה לו לפני זה את הגולף המרובעת GL 1.6 , היה אותה 3 שנים רק בתור אוטו שני ,הוא מכר אותה אחרי 3 שנים שעשתה בלחץ 5 אלף , ואז קנה את הצורה החדשה והתאכזב

 

הצורה הישנה זה קרבורטור לא ?

Renault Clio RSi 1995 :evil:

×
×
  • תוכן חדש...