Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החורים בדלתות של הרכב הם 6X8, במידים שלי במידה סטנרטית 6.5

לכן אטמתי את שאר השטח באמצעות דיקט דק, האם החומר בסדר? או שמא אתם ממליצים לאטום את החלל הריק באמצעות חומר אחר?

 

תודה

 

נ.ב - מישהו יודע איפה אני יכול למצוא תיבה אטומה לסאב בגודל פנימי של 0.85 CU?

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

leonm12,

 

עדיף לייצר טבעת מתאמת מ - MDF בעובי של 15 מ"מ לפחות, ולא להשתמש לאיטום בדיקט דק, כמו שבצעת אצלך ברכב.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אתה יכול להסביר לי מה הייתרונות?

 

האם כדאי לי לצפות את הדיקט מאחורה ב dynamit? האם זה יהיה בסדר במקום להחליף ל MDF?

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

לא אוטמים דלת, אלא מבצעים השקטה שלה (של הפח שלה)

התהליך עצמו (באמצעות יריעות דיינמאט יותר סוג של איטום לדלת)

לכן:

1. תוריד ת'דיקט, זה לא תורם לך כלום.

2. ע"מ להתאים את הרמקולים לחור הקיים - תכין זוג טבעות MDF (ניתן עובי 14 מ"מ) כאשר

החור הפנימי יתאים לקבל את הרמקול 6.5" (רק לא לחתוך אותו בגודל 6.5", אלא פחות כמובן)

ואילו החלק החיצוני יהיה בגודל מספיק לכסות דייו את החלל הריק של החורים המקוריים בדלת.

3. אם אתה מעוניין לבצע איטום/השקטה/איך שלא תקרא לזה, תבצע זאת ע"י יריעות איטום כמו

של דיינמאט, E-DEAD או כל חומר אחר שמוכרים פה לשם כך.

http://www.cheaper.co.il/category.asp?catcode=287

פורסם

נראה לי 14 מ"מ יהיה עבה מידי

 

אתה לא חושב?

 

הדיקט מחסה בסה"כ חלל מאוד קטן (התאמה בין חורים של 6X8 ל 6.5)

האם זה ישנה משהו בשמיעה?

 

אם יש המלצות לחומר אחר תגיד לי גם אותם

 

תודה

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

יש המלצה, דינמאט כמו שרשום למעלה.

 

ואם לא ברצונך לאטום אז תמיד יש טבעות mdf בדרך כלל מתקינים מחזיקים כאלו.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...