Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה יאריס סדאן תגיע ארצה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
והיאריס הזאת עדיפה מבין כולן, ככה שלגיטימי ביותר להביא אותה ארצה כי יש סיכויים טובים שהיא תצליח.

ואת זה אתה אומר על סמך נהיגה מעמיקה בכולן, כולל ביאריס סדאן. מעניין... :roll:

אתה עדיין לא ב"מעקב" אחרי כל התגובות הנחרצות שלך על מכוניות שלא נהגת בהן בחיים? :wink:

 

את הקטגוריה הזו של סדאן קטנות מחזיקה בביצים האקסנט, כאשר הריו והקליאו סדאן

לא ממש מצליחות לדגדג לה. מעניין אם 206 סדאן (איראנית) הייתה משנה את המצב.

בכל אופן, אחרי שהאקסנט החדשה הגיעה אלינו, נראה שהמצב בקטגוריה לא ישתנה בינתיים.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
אתה רואה אותה בתור מתחרה בקטגוריה X, אך הציבור בארץ רואה אותה בקטגוריה אחרת, בדיוק כפי שהוא ראה ורואה באקסנט ובליאנה כמשפחתיות מתחרות (רק בסיסיות יותר ולכן הן מתומחרות בהתאם) של הלנסר קורולה ושות' (אפילו יש לך שירשורים בפורום יעוץ שיכולים להעיד על כך). בנוסף, גם אם הציבור יבחין ויהיה מודע לאבחנה בין הקטגוריות השונות הרי שבמדינתו ישנה חיבה רבה למתכון של "פח לשקל" ואם מדובר ביפנית אמינה עם סמל של טויוטה ובמחיר מפתה ותחרותי (נניח כי מחיר פחות מהקורולה יחשב ל"מפתה ותחרותי") אז מה טוב (וזה עוד לפני שנתחשב במוניטין המוצלח של היאריס שרק יתרום להצלחתה ובמידה ויהיה לה גיר אוטו' "טיפש" אז בכלל אפשר לצפות לה הצלחה)!

זה לא משנה איך תסתכל על זה, היא קטנה יותר מהקורולה, אתה לא יכול להמציא לה בסיס גלגלים גדול יותר משום מקום, ולא רוחב ולא כלום.

 

היא משפחתית קטנה וככה היא תמוצב, במיוחד במדינה שבה יש טויוטה קורולה יותר מאשר מספר הקוב של המים בכינרת

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
זה לא משנה איך תסתכל על זה, היא קטנה יותר מהקורולה, אתה לא יכול להמציא לה בסיס גלגלים גדול יותר משום מקום, ולא רוחב ולא כלום.

 

היא משפחתית קטנה וככה היא תמוצב, במיוחד במדינה שבה יש טויוטה קורולה יותר מאשר מספר הקוב של המים בכינרת

אני לא מתייחס לקטגוריה שאליה היא שייכת או מנסה לקבע את הסטטוס שלה (אני לא משרד הפנים :wink:). בתגובתי ניסיתי להסביר לך שציבור הרוכשים הפוטנציאלי לאו דווקא רואה את מיצובה (כמיני, משפחתית קטנה או איך שהיא אמורה להיות ממוצבת) באופן שבו היא תהווה מתחרה ישירה לפאביה 4 דל' או הקליאו קלאסיק (ראה לעיל את הדוגמאות שהעלתי בדמות האקסנט והליאנה) ובשל זאת רצוי להסתכל על התמונה הגדולה (השוק, הלקוחות הפוטנציאלים, תסמונת "פח לשקל" וכיו"ב ואף נסיבות כגון המוניטין הטוב שיש לטויוטה וליאריס בפרט לעומת זה של הפאביה / קליאו ואשר אין לזלזל בו גם אם נניח, שלדעתך האישית המוניטין של היאריס אינו מוצדק או שהוא אינו טוב משל הפאביה / קליאו.) ולא להיסתגר ולהתקבע לקטגוריה ולגזור את דינה כ"צפויה לכישלון" בשל כמות המכירות המצומצמות בקטגוריה ספציפית.

 

אתה רואה עיגול וחברך רואה מרובע, גם אם אתה צודק בכך שעיגול לא שייך למשפחת המרובעים, אין הדבר משנה את העובדה שהוא רואה מרובע.

 

נ.ב.

לא חסרים בשוק דוגמאות לכך שניתן לשחק עם קטגוריות ומיצוב. ראה לדוגמא את קמפיין הפרסום של האוקטביה החדשה "משפחתית או מנהלים?".

פורסם

אני לא אמרתי שאני מזלזל במוניטין של היאריס (משום שאין לי נסיון מספיק עם כזאת כדי לחוות דעה), וגם לא על הסיכויי הצלחה או כישלון שלה

 

ציינתי את העובדה הפשוטה שפלח שוק אפילו של 30% נחשב לגבוה במיוחד למוצר שחודר לשוק, עכשיו מדובר על קטגוריה מצומצמת מאוד שרוב המכירות שלה זה ליסינג.

גם חדירה של 25%-30% בשוק הזה לא בהכרח משתלמת ליבואן, וזה במקרה והמזל מאיר פנים ליאריס סדאן.

 

אבל העובדות הן שבעיני הציבור הרחב (וכאן אני לא מדבר על הציבור הכבד אלא הרחב) הליאנה והאקסנט מתחרות בקורולה, ואם תמוצב מולן היאריס סדאן תכנס תסמונת "פח לשקל" שציינת והליאנה והאקסנט ימשיכו למכור יותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תהינו בסוגיה הזו כשהיא הוצגה בארה"ב (דטרויט 2006), ועוד קודם לכן כשטויוטה החלה לשווק אותה

כ"בלטה" (יופי של שם :razz: ) בשוק היפני.

 

אבל ליאריס סדאן אין תקינה אירופית, ולטויוטה אין כוונה לעשות לה. בהתחשב בהיסטוריה של היאריס (גם

הסדאן הקודמת לא שווקה באירופה), כנראה שהמצב הזה לא ישתנה.

 

מכאן שיוניון מוטורס לא יכולים לייבא אותה, אפילו אם הם רוצים. והם בהחלט רוצים.

פורסם

בשבוע שעבר חזרתי מצ'ילה (אחת המדינות עם המבחר הכי גדול של דגמים בעולם), ושם פשוט מלא ביאריסים סדאן. השם שלה בארצות הברית הוא אקו (ECHO). זה נחשב אוטו טוב ואמין, כמו כל הטויוטות, אבל אני חושב שבגלל העיצוב שלו, דווקא לשוק הישראלי הוא יתאים. הוא עולה כמו מאזדה 3. אני מתעב טויוטות, אבל אין מה להגיד, זה אוטו טוב.

 

(הגרסא הראשונה של היאריס סדאן, שיצאה ב99 הייתה מכוערת כמו נעל, אבל להיט מכירות ברוב המדינות שבה היא נמכרה, חוץ מארה"ב)

×
×
  • תוכן חדש...