Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. Step

    אופניים חשמליים

    אני נוסע בכל יום כ-20 ק"מ הכוללים בערך 150 מ' טיפוס, עם אופניים הכי בסיסיים שיש. לא הייתי משקיע שקל מעבר למפרט הכי בסיסי שקיים לצרכי פות"ש (מזכיר - 3 ק"מ לכיוון, 50 מ' טיפוס).
  2. נהגתי את הדרך הזו עשרות פעמים בשנתיים האחרונות, מאשר את מה שכתבו מעליי. לגבי הקליטה - אכן היו בעיות לאורך הכביש, גם לי עם גולן. יש את ה"חור השחור" שמתחיל אחרי הירידה ממצפה רמון ומסתיים לאחר מספר קילומטרים שאני לא זוכר (כל איזור המכתש). יש עוד נקודות כמובן, אבל זה לא מפריע לנווט עם וויז. על יוטיוב אל תבנה.
  3. Step

    אופניים חשמליים

    להערכתי במרחק ובשיפועים שאתה צריך, תוכל להסתפק באופניים פשוטים עם מנוע 250W, זאת על אף המשקל. פשוט לא תהיה הרוכב הכי מהיר.
  4. החלפתי היום לוחיות במכון הרישוי, ותאריך הייצור המוטבע הוא 1217, כך שבפועל הלוחית כבר בת חצי שנה, והאחריות מתקצרת בהתאם. Sent from my M3s using Tapatalk
  5. למכירה דייהטסו שרייד קלאסיק - סדאן 4 דלתות. שנת 2000, עם כ-160 אלף ק"מ, מדובר על פחות מ10 אלף ק"מ בשנה. יד שלישית (02 ברישיון). אוטומט, 1500 סמ"ק. מזגן עובד, מראות חשמליות, חלונות חשמליים, חיישני רוורס. בבעלות אבא שלי 4 שנים. הרכב אמין מאוד, בכל התקופה שהוא אצלו לא נתקע מעולם, ולא היו תקלות משביתות. בשנה האחרונה הוחלף מצבר, 4 צמיגים חדשים (דאנלופ), ונעשה טיימינג. שנה לפני כן הוחלף רדיאטור בעקבות נזילה. כמובן שבכל שנה נעשה טיפול החלפת שמנים ופילטרים. המצב החיצוני לא מזהיר. הצבע ירוק בקבוק מטאלי - מתקלף. יש שריטות\מכות חניה. כרגע הרכב בלי טסט – יכול להימכר עם\בלי טסט כתלות במחיר. רכב מעולה לסטודנטים\רכב שני זול ואמין. מוזמנים להציע מחיר. ניתן לפנות אליי בטלפון, זמין ברוב שעות היממה, אם לא - השאירו סמס\ווטסאפ.
  6. למכירה יוסאנג GD250 (או בשמות אחרים EXIV\5X) שנת 2015, קצת פחות מ-5,000 ק"מ. יד שלישית (ראשונה חברה 0 ק"מ, שניה בחור מבוגר שעשה אלפיים ק"מ בשנה – אופנוע סופ"שים) אופנוע נייקד 250 סמ"ק, 28 כ"ס, קירור מים. מאוד נוח ומרגיש מעולה לעומת מתחרים מהקטגוריה. שימש אותי בשנה וחצי האחרונות (מאז שהוא אצלי) ככלי לסופי שבוע בלבד, נסעתי עליו כ-2000 ק"מ. טופל במוסכים מורשי יבואן לפי הספר, לפני 200 ק"מ עבר טיפול 5000 (שעוד לא הגיעו). שרשרת משומנת כל 400 ק"מ. מצבר חדש, הוחלף לפני מספר חודשים. מנופי קלאץ'\ברקס מתכווננים. חוץ מזה סטנדרטי לחלוטין כפי שיצא מהחברה. האופנוע לא עבר תאונות\החלקות למיניהן, חונה בחניה מקורה. מחיר מבוקש - 16K ש"ח. ניתן לפנות אליי בטלפון, זמין ברוב שעות היממה, אם לא - השאירו סמס\ווטסאפ.
  7. Step

    קורקינט חשמלי

    הם מדברים שם על טווח נסיעה של 100 ק"מ. זה אמיתי? לפי זמן הטעינה המוצהר של 6-10 שעות שהם מצהירים זה נשמע שהכלי עושה בקלות את ה50 ק"מ, אבל 100?
  8. אם לא תמצאי כאן, שווה להציץ ברשתות הסטוק. קניתי במקס-סטוק ב10 שקלים בערך.
  9. ממליץ לך להכנס לקבוצת פייסבוק הנקראת "טייסים עושים טייסים", רץ שם הרבה מידע בנושא. יש אפשרות להיכנס כטייס מסחרי בארץ אבל הדרך ארוכה ויקרה מאוד. בגדול - לא יסתכלו עלייך בלי שיש לך כ-700-1000 שעות טיסה. וגם אם יש לך, והן כולן על מטוס קטן חד מנועי, יהיה מאוד קשה למצוא עבודה. מכיר טייסים אזרחיים שגם עם מעל 700 שעות מתקשים למצוא עבודה. רבים עושים את הקורס בארה"ב ונשארים להדריך באקדמיה בה למדו וכך צוברים שעות טיסה רבות, ממשיכים בחברות בחו"ל ורק אחר כך אולי חוזרים ארצה. (הדרך ה"זולה") אנקדוטה - לאחרונה יש ביקוש גבוה לטייסים מסחריים בסין, עם שכר ותנאים מעולים, ויותר פשוט להתקבל לשם.
  10. רק עדכון - קיבלתי ויזה. כך לפחות אמר לי המראיין בשגרירות. מילאתי הכל בעצמי, באמת אין סיבה לשלם למעאכרים.
  11. Step

    עבודה אחרי צבא

    תבדוק את כיוון תרגול הדיבור באנגלית בג'רוזלם פוסט.
  12. מסכים עם כל האבחנות שלך. העברתי להערכתי כ20-30 אלף ק"מ עם הרכב הזה. עד היום זוכר את הפעם הראשונה שנהגתי עליו, הייתה רוח צד מאוד חזקה והרכב פשוט נסע באלכסון - הייתי בהלם. היציבות דומה לשל אופנוע בכביש החוף בחורף. תמיד העדפתי את הפיקנטו הצבאית על פני האטראז'.
  13. מילאתי היום את הטפסים. לאחר מילוי הDS160 עוברים לאתר לתשלום האגרה, ושם בוחרים איפה רוצים להתראיין - תל אביב או ירושלים.
  14. לאור כל הדיבורים על כוונות לביטול הויזה עד יום העצמאות, לדעתכם ניתן להסתמך על זה לצורך טיול בקיץ? או לעשות ויזה כרגיל ולא להסתכן?
  15. פות"ש, תספר לנו בבקשה מה עשית בצבא, מה התחביבים שלך, מה מושך אותך אפילו קצת? ברגעי השביזות בצבא, כשחלמת להשתחרר, מה רצית לעשות שהצבא הגביל אותך בו? אם תספר על עצמך יותר נדע להכווין אותך יותר.
  16. היי, לאחרונה רכשתי גולף משנת 2008, הרכב עבר 63 אלף ק"מ. הוא שמור מאוד וטופל עד כה במורשה. אני רוצה לדעת מתי יש להחליף את רצועת הטיימינג לרכב, אם זה לפי הקילומראז׳, או לפי גיל הרכב. כמו כן, בהנחה ומחליפים, האם נהוג להחליף רכיבים נוספים כחלק מהטיפול? תודה
  17. לא יודע אם זה רלוונטי לתחומי העניין שלך, אבל שווה שתציץ בכתבה הזו ותעבור על הטבלה המצורפת בתחתיתה. יש שם הצעות להשכרה חינם תמורת התחייבות שלך לעבוד דרכם תקופה מסויימת. בזמן התקופה השכר גבוה מהשכר שלך היום, וצפוי רק לעלות. https://www.themarker.com/technation/MAGAZINE-1.5869133
  18. אני נוסע דרך גבעתיים. התנועה שם יחסית איטית ואני לא מרגיש שאני מסתכן במיוחד. דרך השלום\אלוף שדה זה כמו כביש מהיר מנקודת מבט של רוכב אופניים, משתדל לא להתקרב לשם.
  19. נוסע כל יום בדיוק את המסלול שלך. כשיצא לי לנסוע אותו באוטובוס, לקח לי לפחות פי 2 זמן מבאופניים.
  20. נוסע כ-10 ק"מ לכיוון (סה"כ כ-20 ביום) לעבודה. האופניים מתמודדים עם זה בלי שום בעיה. טוען רק בבית בלילות. לא מזיע בכלל, הדיווש קל מאוד וכמעט לא גורם למאמץ.
  21. בשנת 2012 קניתי סמסונג גלקסי s2 ממישהו שקנה אותו ב2011. כשנקנה הייתה לו איזו בעיה בgps. השתמשתי בו עד 2014, ואז החלפתי לG3. את הסמסונג העברתי לאבא שלי, שעדיין משתמש בו ומסרב להחליפו. עד כה כ7 שנים. אני המשכתי להשתמש בG3, לאחר מספר חודשים בודדים המסך התחיל לרצד בכל לחיצה קלה עליו (החליף צבעים קלות כאילו לוחצים עליו בחוזקה) ולאחר כשנה התחיל להתחמם לטמפרטורות לא סבירות, הסוללה החזיקה פחות מחצי יום עבודה, עד שהמצלמה שלו נשרפה מהתחממות של הלוח (מי שהיה לו G3 מכיר את החום בכפתורים מאחור). למזלי האחריות הייתה בתוקף לשנתיים, אז הפקדתי אותו במעבדה קצת לפני תום האחריות. בזמן שהמכשיר היה בתיקון, הייתי צריך טלפון חלופי, אז נכנסתי לחנות באג וביקשתי לקנות את המכשיר הכי זול שהיה להם, וכך קניתי את המייזו m3s ב500 שקלים עם אחריות לשנה. כשהG3 חזר מתיקון, סירבתי לגעת בו, כיוון שהמייזו החדש שלי התעלה עליו בכל פרמטר פרט למצלמה. כך הG3 עבר לאמא שלי, והוא בשימוש עד היום. (כ3 וחצי שנים) המייזו שלי חווה חיים די קשים עם הרבה נפילות שאחריהן התחיל לעשות ריסטרטים בערך פעם ביום, וחיישן טביעת האצבע הפסיק לעבוד. הכנסתי אותו לתיקון במעבדה במסגרת האחריות, והוא חזר אליי כמו חדש. כחצי שנה אחרי, הוא נפל לי מהאופניים במהירות של כ-40 קמ"ש. המסך התרסק אז קניתי חדש ב75 שקלים באיביי והחלפתי. היום הסוללה מחזיקה בקלות יום שלם עם יותר מ4 שעות מסך. הטלפון אצלי שנה ו4 חודשים. ברור לי שהטלפון הבא יהיה סיני, ויעלה לא יותר מ1000 ש"ח.
  22. Step

    נעלי "רדבק" בזול?

    למרות כל הסופרלטיבים לרד בק שאני שומע מכל כיוון, הן פשוט לא נוחות לי כמו הבלאנדסטון. יש לי רגל צרה יחסית, ולא מצאתי אף מידה ברד בק שהייתה מתאימה בול. אני לא משתמש בהן כנעלי עבודה ברפת, אבל בתור נעליים ליום-יום הבלאנדסטון עושות את העבודה מעולה. כ-4 שנים עם אותו הזוג, והסוליה לא מראה שום סימני גסיסה, ומבחינה חיצונית נראות מצוין. טפו*3. בזמנו נתקלתי גם בחברה שנקראת GRISPORT עם סוליית VIBRAM, שהיו נוחות בצורה מדהימה. לצערי ראיתי אותן רק בריקושט והמחיר היה בהתאם (כ-600 ש"ח לעומת בלאנדסטון בכ-350 ש"ח).
  23. נשמעת אחות. איך חוץ מזה?
  24. Step

    שרשור המתכונים שלכם

    מתכון טוב לפאד תאי? בעדיפות לאלו שלא יודעים לבשל. (את המתכון של להכנס למסעדה להזמין ולשלם אני מכיר, מחפש DIY...)
  25. ניסיתי להירשם לכמה אתרים מהם ניתן לקנות. עד כה, לא הצלחתי להגיע למצב שאני קונה. מי שיודע להכווין, זה יעזור.
×
×
  • תוכן חדש...