בשנת 2012 קניתי סמסונג גלקסי s2 ממישהו שקנה אותו ב2011. כשנקנה הייתה לו איזו בעיה בgps.
השתמשתי בו עד 2014, ואז החלפתי לG3. את הסמסונג העברתי לאבא שלי, שעדיין משתמש בו ומסרב להחליפו. עד כה כ7 שנים.
אני המשכתי להשתמש בG3, לאחר מספר חודשים בודדים המסך התחיל לרצד בכל לחיצה קלה עליו (החליף צבעים קלות כאילו לוחצים עליו בחוזקה) ולאחר כשנה התחיל להתחמם לטמפרטורות לא סבירות, הסוללה החזיקה פחות מחצי יום עבודה, עד שהמצלמה שלו נשרפה מהתחממות של הלוח (מי שהיה לו G3 מכיר את החום בכפתורים מאחור).
למזלי האחריות הייתה בתוקף לשנתיים, אז הפקדתי אותו במעבדה קצת לפני תום האחריות.
בזמן שהמכשיר היה בתיקון, הייתי צריך טלפון חלופי, אז נכנסתי לחנות באג וביקשתי לקנות את המכשיר הכי זול שהיה להם, וכך קניתי את המייזו m3s ב500 שקלים עם אחריות לשנה.
כשהG3 חזר מתיקון, סירבתי לגעת בו, כיוון שהמייזו החדש שלי התעלה עליו בכל פרמטר פרט למצלמה.
כך הG3 עבר לאמא שלי, והוא בשימוש עד היום. (כ3 וחצי שנים)
המייזו שלי חווה חיים די קשים עם הרבה נפילות שאחריהן התחיל לעשות ריסטרטים בערך פעם ביום, וחיישן טביעת האצבע הפסיק לעבוד.
הכנסתי אותו לתיקון במעבדה במסגרת האחריות, והוא חזר אליי כמו חדש. כחצי שנה אחרי, הוא נפל לי מהאופניים במהירות של כ-40 קמ"ש. המסך התרסק אז קניתי חדש ב75 שקלים באיביי והחלפתי.
היום הסוללה מחזיקה בקלות יום שלם עם יותר מ4 שעות מסך. הטלפון אצלי שנה ו4 חודשים.
ברור לי שהטלפון הבא יהיה סיני, ויעלה לא יותר מ1000 ש"ח.