-
הודעות
352 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Step
-
תודה. כמו שכתבתי הם מציעים את ביטול ההשתתפות העצמית כברירת מחדל, טוענים שמדובר בביטול אמיתי, ולא החזר כספי. האם כך הדבר? לצערי התרגלתי לא לסמוך על נותני שירות בישראל. Sent from my M3s using Tapatalk
-
עשיתי השוואת מחירים, אלמו ישראל - יאריס ב660 ורסה ב690 טוסון ב825 טוענים שזה כולל פטור מהשתתפות עצמית של חברת אלמו (כלומר מחזיר את הרכב ולא משלם על נזקים). באותם תנאים יורופקאר נותנים - יאריס ב600 ורסה ב660 ראב4 ב850 ביטול השתתפות כמו של אלמו, ו5 אחוז הנחה נוספים באשראי. נשמע שבינתיים זו ההצעה הכי טובה, אפילו יותר מרנטאלקארס. למישהו יש מושג, אם אזמין את הרכב הזול ביותר, וארצה לשדרג בסניף - זה יעלה יותר מהזמנה מראש עם שדרוג? איך שתי החברות, יש העדפה לאחת מהן?
-
תודה רבה על הטיפים. אנחנו כבר באמצע הטיול (מטפסים צפונה ממרכז אמריקה) כך שכל הסידורים בארץ נעשו כבר מבעוד מועד לפני כמה חודשים. מכיר את עניין המזוודות, וזו הסיבה שאני רוצה רכב שיוכל להכיל שתי מזוודות בתא המטען - לא להשאיר חשופות במושב האחורי. עדיין מתלבט האם רכב בסגנון הקורולה/טידה מפסיק נוח לנסיעות ארוכות כאלו, ואם לא, האם קיים שדרוג בתקציב סביר שישפר את רמת הנוחות משמעותית. כרגע ההצעה שנשמעה לי הכי טובה הגיעה מאופרן (דרך אלאמו)- 760 לקיה ריו 860 לקורולה 950 לטוסון טוענים שהמחיר כולל ביטוח ביטול השתתפות של חברת אלאמו (לא החזר בדיעבד ע"י המשווק הישראלי). כמו כן, בדרך כלל, אם ארצה לשדרג את הרכב בזמן איסוף הרכב, הוא יעלה יותר משדרוג מבעוד מועד? תודה.
-
ספיריאל, תודה על העצות המועילות, רשמתי לעצמי! לממליצים על רכב מעניין - יש לכם רעיון לרכב שיכיל שני אנשים ושתי מזוודות, יהיה נוח לנסיעות מרובות וארוכות?
-
בדקתי באלמו - המחירים לא כוללים את קנס ההחזר בכיוון אחד. ב820 אפשר לשכור suv, אבל אז יש להוסיף את הקנס, שאותו לא מפרטים באתר, אלא רק לאחר ביצוע ההזמנה ישלח מייל עם הסכום.
-
מסכים איתך שחייב להיות מנגנון אמין לזיהוי האדם. אבל לומר שדרכון+רישיון+תעודת שחרור לא מספיקים? לא הצלחתי להבין את ההגיון.
-
לצערי אנחנו מגיעים עם לא מעט ציוד (שתי מזוודות ושני תיקי גב), כי אנחנו אחרי טיול במרכז אמריקה. אילו הייתי עושה רק את כביש 1, בוודאות הייתי שוכר איזו מוסטנג/צ׳לנג׳ר קבריולט. אני מוכן לשלם יותר על רכב מעניין, השאלה היא כמה זה יותר, וכמה זה יפגע בפרקטיות. אבל חד משמעית הייתי רוצה משהו מעניין יותר אם התקציב יאפשר וזה לא יגרום לנו לסבול. Save, איפה ראית מחירים כאלו? אני לא מצאתי מחיר דומה אפילו לפיקנטו.
-
גם אני נתקלתי באטימות של הפקידים בבנק בסיטואציה דומה עם הפיקדון. הם כל הזמן מדקלמים שזה מה שמכתיבים להם משרד הביטחון. Sent from my M3s using Tapatalk
-
זוג עם שתי מזוודות. אני מאמין שמבחינת גודל אנחנו יכולים להסתפק גם בקאיה ריו, השאלה היא כמה נוחות הנסיעה משתדרגת עם גודל הרכב. מדובר על לא מעט נהיגה, ורק אני נוהג.
-
תודה. כיוון שמדובר בטיול ארוך, גם הסכומים גבוהים, ובהתאם גם הסכום המצטבר של העמלות יוצא גבוה. כנראה בינתיים אמשיך למשוך מכספומט במטבע המקומי. אור, העמלות הנמוכות שלך הן תוצאה של מו"מ ישיר שלך מול חברת האשראי או חברות במועדון לקוחות כלשהו? Sent from my M3s using Tapatalk
-
בעוד כשבוע וחצי אני עומד להתחיל טיול. של כשלושה שבועות בחוף המערבי - לוס אנג׳לס, סן פרנסיסקו, וגאס, וכך הפארקים שסביבם. כל הנסיעות בין לבין יבוצעו ברכב שכור - זו הפעם הראשונה שאני שוכר רכב בחיי (בחו"ל או בארץ). בינתיים הזמנתי קורולה בכ900$ לכל התקופה דרך thrifty, מחיר שאמור לכלול גם את ה one way fee. ההזמנה בוצעה דרך אתר צד ג׳ happytoursusa. יש אפשרות לביטול חינם, אז הכל פתוח. 1. האם המחיר סביר? 2. לדעתכם כדאי לקחת ג׳יפון או משהו גדול יותר? 3. האם יותר כדאי לשכור דרך חברות שיש להן נציגות בארץ? 4. כל טיפ ועצה בעניין שכירת רכב בארה"ב יתקבלו בברכה. (בעצם גם על מלונות, אבל זה בונוס...) תודה לעוזרים [emoji106]
-
בהנחה ואני נמצא במדינה שבה המטבע המקומי הוא אינו דולר/יורו (מקסיקו לצורך הדוגמא) האם ייתכן שמבין שתי האופציות, הזולה יותר היא הראשונה? 1. משיכה במטבע המקומי מכספומט של בנק מקומי, העמלה במקרה כזה היא כדולר וחצי לבנק המקומי ושתי עמלות המרה לבנק הישראלי (?). אם החישוב נכון סך העמלה יוצא כ6.1%+ דולר וחצי. 2. משיכת דולרים בכספומט מקומי, עם עמלת כספומט של כ2 דולרים, עמלת המרה אחת לבנק הישראלי ואז להמיר בצ׳יינג׳ שההפרש שלו מהייציג הוא כ5.2-5.5%. אם החישוב נכון סך העמלה יוצא כ8.5%+2 דולר. יש ברשותי שני כרטיסי אשראי, אחד ויזה של לאומי קארד (באתר שלהם כתוב 3% עמלה), ועוד אחד מאסטרכארד חבר של ישראכרט (לא מצאתי עמלות לעמיתי חבר, כנראה העמלה היא הכללית של ישראכארט 3.9%, אלא אם מישהו יודע משהו אחר). עד כה השתמשתי בויזה לצורך המשיכות ידוע לי שחשבון מט"ח יכול היה להוזיל לי את הפעולות. לצערי זה לא נעשה בזמן שהייתי בארץ. תודה! Sent from my M3s using Tapatalk
-
מה מומלץ היום בסכום של עד 1000 ש"ח? (ניתן לקנות באילת ובארה"ב) חשוב שתהיה סוללה טובה, משמע להטעין פעם ביום, מסך שגודלו לא עולה על 5.5 אינץ׳, ומצלמה טובה זה תמיד בונוס נהדר. אמור לשמש אותי לשנתיים הקרובות לפחות. משדרג את המייזו m3s העתיק שלי שעדיין משרת אותי נאמנה אבל קצת איטי לאחרונה.
-
טסתי פעמים רבות ב190 של ארקיע, המושבים והמרווח לא רעים בכלל. חברים גבוהים מאוד קצת סבלו, ותמיד ביקשו במהלך הצ׳ק אין את יציאות החירום או המושבים הראשונים, אך זה רלוונטי לתהליך צ׳ק אין בטיסות הפנים כמובן.
-
תודה על הטיפים! אני בספק אם אספיק גם ניו יורק סיטי (דגש על מנהטן) וגם בוסטון, וושינגטון, פילדלפיה. חשבתי ששווה להשקיע את רוב (אם לא כל) הזמן שיש לי בחוף המזרחי על מנהטן ואולי עוד יעד אחד שלא מסבך במיוחד את המסלול (בלי רכב). לגבי החוף המערבי, בו יהיו לי כ20 יום, מה הם היעדים שהם לדעתכם בגדר חובה? סן פרנסיסקו, כביש 1 (שנפתח לאחרונה), ל.אנג׳לס (?), וגאס (?), גראנד קניון, סן דיאגו (?). יעדים שצריך להוסיף/להשמיט ביחס לזמן שיש לי? מה אתם הייתם רוצים לראות בחוף המערבי אילו היו לכם כ20 ימים וזו הפעם הראשונה בארה"ב? לגבי הרכב, יש מקומות בהם אין צורך ברכב כמו סן פרנסיסקו - בהנחה והוא לא יהיה היעד הראשון/אחרון האם כדאי לחלק ל2 שכירויות נפרדות? או לספוג את הימים שבהם לא אצטרך את הרכב והוא יעמוד? בכלל, איך להתנהל עם שכירת הרכב ואיך לקבל את התמורה הכי טובה לכסף (שדרוגים וכו')? האם ישנן דרכים לא לשלם את קנס ההחזרה שלא במקום קבלת הרכב? ניקו, לא קיבלתי את המפה, אשמח אם תשלח לי שוב. תודה רבה! Sent from my M3s using Tapatalk
-
כמובן. Sent from my M3s using Tapatalk
-
מצטרף לחוות הדעת החיוביות - השתמשתי בו בבולגריה, הונגריה ואנגליה והוא היה מעולה. אפילו נשאר לי עדיין חלק מהחבילה שממתין לפעם הבאה שאצטרך אותו.
-
היי חברים, כחלק מה"טיול הגדול" אני מתכנן לטייל כחודש בארצות הברית, יחד עם בת הזוג. זו הפעם הראשונה שלי בארה"ב. ההגעה תהיה ממקסיקו, ככל הנראה מקנקון וכבר יש כרטיס טיסה ארצה מניו יורק באמצע אוקטובר. לא מחפשים מסיבות, בעיקר לטייל ולראות מקומות יפים ולחוות את המדינה. זקוק לעזרה והכוונה לגבי הרכבת המסלול - חשבתי על חלוקה גסה של כ3 שבועות לחוף המערבי, כביש 1 ופארקים דוגמת יוסמיטי וגרנד קניון (לשכור רכב לרוב התקופה?) וכשבוע לניו יורק (ללא רכב?). כמו כן, איפה כדאי לישון לאורך התקופה בהתחשב בזה שאנחנו מטיילים בתקציב נמוך יחסית - b&b/מוטלים/הוסטלים/מלונות? האם להזמין הכל מראש כבר עכשיו, או להזמין הכל בזמן אמת תוך כדי תנועה? בכלל, כך טיפ ומידע שתוכלו לתת יעזור מאוד. תודה!
-
ג'ישוק קטן או בייבי ג'י בצבע כהה זה הפתרון הטריויאלי, וישאר כמזכרת לנכדות. אם אין כוונה להשתמש בשעון אפילו יום אחרי השחרור - אפשר קסיו חרדים. זול מאוד וגם שורד יפה מאוד.
-
בעניין הפתוחה - ניסיתי לשלב תואר במדמ"ח עם עבודה במשרה כמעט מלאה (90-95%) וזה פשוט היה שואב את כל הזמן הפנוי שלי רק בשביל לשמור את הראש מעל המים. בעניין הפסיכומטרי - ממליץ לפני הכל לקחת בחינה אמיתית (אחת מהשנים האחרונות, כולל חיבור והכל), להבין איך מתנהל המבחן מבחינת זמנים, ולשבת במשך 3 שעות בחדר סגור ולפתור לפי כללי המשחק. אם תראה שאתה איפשהו באזור הציון שאתה צריך - הרשם לבחינה הקרובה בלי להסס. את הזמן שיישאר לך עד הבחינה תשקיע בתרגול שאלות מהפרק הכמותי וסימולציות. מקסימום תעשה מועד נוסף, היום כבר אין תקופת צינון בין מועדים. בעניין ההנחה שבבחינה תקבל פחות מבסימולציות - אם תפתור את המבחנים מהשנים האחרונות כפי שמתנהל מבחן אמיתי, יותר סיכויים שהציונים ישקפו את הציון שתקבל במבחן. את כל הסימולציות שלי עשיתי במתכונת הזו, ואכן בפסיכומטרי קיבלתי ציון שקרוב לרף העליון של טווח ציוני הסימולציות שלי. אם תרצה לשמוע עוד פרטים מוזמן בפרטי. נ.ב, גם אני למדתי לבד, ובעזרתו של ניקו שייעץ ועזר קיבלתי את הציון שרציתי.
-
לא ניסיתי, אבל אין סיבה שלא יעבוד
-
לא מבין מספיק בתכשירי הגנה וכובעים, אבל יצא לי להתקל בתמונות המתארות השוואות בין תאומים בעלי הרגלי חיים שונים. דוגמא לכמה תאומות שההבדלים הם בעישון, משקל וחשיפה לשמש: https://www.google.co.il/amp/s/amp.reddit.com/r/SkincareAddiction/comments/27dzpp/identical_twin_study_shows_the_effects_that/ נהג משאית שצד אחד של פניו נחשפו לשמש באופן תדיר כ30 שנים: https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMicm1104059#t=article ברור לי שלא כל ההשוואות יכולות לבודד רק את נזקי השמש, אבל תמונת נהג המשאית די מלחיצה. אפשר למצוא עוד השוואות בגוגל.
-
מה לגבי פרסום ממוקד לקהל היעד שלך? לדוגמא, פודקאסט 'עושים עסקים', עיתונים כלכליים וכו'. Sent from my M3s using Tapatalk
-
אני קונה סים מקומי עם חבילת גלישה, ונשאר בווטסאפ עם המספר הישראלי, מביא איתי טלפון מגירה שנשאר במלון עם הסים הישראלי דלוק עם אינטרנט כבוי, כדי לקבל סמסים (דואר ישראל לדוגמא, שאני לא מקבל רטרואקטיבית כשאני מכניס את הסים חזרה למכשיר).
