-
הודעות
352 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Step
-
מסכים עם פו הדוב. אמנם לא ניסיתי את הטיול עם ילדות בנות 10-12, אבל אישית נהניתי מטיול במסלול הבא: לוס אנג'לס > סן פרנסיסקו > יוסמיטי > ברייס, זאיון, אגם פאוול, אנטילופי קניון, גרנד קניון > וגאס מצד אחד יש המון נופים וטבע מטורף בפארקים הלאומיים למיניהם, פעילויות כיפיות כמו לקחת קיאק באגם פאוול, ומצד שני יש את הערים הגדולות עם האטרקציות שממש יתאימו לילדות כמו קניונים, רכבות הרים, ואפילו דיסנילנד (להבנתי יעד קלאסי לטיול בתמצווש). הכל יחד לקח לי כ20 ימים על פני כ4500 ק"מ של נהיגה, במקרה שלך תוכל לבחור מה לקצץ על מנת לקבל את התמהיל המתאים לך מבחינת עיר/טבע. הרכבים זולים וטובים והדלק זול, מזג האויר מעולה.
-
ממש אהבתי את הדונאטס של וולמארט, לטעמי יותר טובים מחלק מהסוגים שיש בדאנקין. השארתי אצלם כמה מאות דולרים כשהייתי בארה"ב, ממש אהבתי. גם טאקו-בל סביר, והמבורגרים של פייב-גאיז גם.
-
זה כמובן הדבר הראשון שעשיתי, הוא בכלל לא מראה שקיים עדכון. שאר הדברים שניסיתי ופירטתי בהודעה הראשונה אלו עצות מגוגל. הוספתי אמצעי תשלום, אבל השגיאה עדיין חוזרת באפסטור. נשמע אחלה, תודה! שתי שאלות: 1. מאיפה אפשר להוריד image של ההתקנה שלא דרך האפסטור, כך שאהיה בטוח שמדובר בקובץ תקין? 2. כדאי לי להתקין את מערכת ההפעלה הכי החדשה על מחשב ישן כל כך? היא לא צורכת משמעותית יותר משאבים? ואני מהמרכז.
-
היי חברים, מישהו שלא מבין הרבה באפל כאן. איך לעזאזל מעדכנים מערכת הפעלה במקבוק ישן? רקע: לחברה שלי יש מקבוק אייר ישן, מאמצע 2012. להפתעתי הרבה הוא עובד ממש חלק והסוללה שלו עדיין מחזיקה כמה שעות - בקיצור, שמיש למדי. מותקנת עליו מערכת osx 10.8.5. הבעיה - הוורד שמותקן כרגע (כחלק מאופיס 2011) לא עובד טוב עם עברית, לדוגמא אם עושים הדבקה של טקסק בעברית הוא מדביק אותו בסדר מילים הפוך. ניסיתי לעדכן לוורד חדש יותר, לדוגמא אופיס 365, אבל הוא דורש במינימום מערכת הפעלה 10.10 (ובכלל, כמעט כל עדכון תוכנה שאני רוצה לעשות, לא אפשרי בגלל הגרסה המיושנת). אז חשבתי לעדכן מערכת הפעלה. מה ניסיתי עד כה: 1. לעדכן ישירות דרך האפסטור - לא מצליח לעדכן למערכת הפעלה חדשה (אף אחת, החל מ10.9 ועד 10.14), כי חשבון האפל שלי לא שומש באייטיונס: על מנת להשמיש אותו באייטיונס, אני צריך מערכת הפעלה מגירסה עדכנית מותקנת על המחשב. בקיצור, מעגל. 2. להוריד קובץ התקנה של os mavericks שלא דרך האפסטור, אבל ההתקנה לא עוברת את השלב הנ"ל: 3. להוריד קבצי התקנה שונים ישירות מאפל. כל קובץ של 10.10 ומעלה לא עבד כי צריך גירסה אחת אחורה (אין לדלג על גירסה), וקובץ של 10.9 פשוט נתן שגיאה של לא ניתן להתקין גירסה זו. 4. הדרך היחידה שמצאתי באינטרנט ולא ניסיתי, היא באמצעות יוזר של אפל שבעבר "רכש" (חינמית) את מערכת ההפעלה החדשה יותר, והיא שמורה אצלו בpurchases, מה שלי כמובן אין. איך ניתן להתקדם?
-
בב"ש אפשר לסגור ב2000 את כל הוצאות הדיור (בדירת שותפים) כולל קניות בסופר, אם לא מתפזרים.
-
אני מטייל עם גופרו 5, ולאחרונה שמתי לב שהתמונות מהמצלמה הראשית של הגלאקסי 7 יוצאות איכותיות בהרבה.
-
ערב טוב, קרוב משפחה קיבל שני דוחות על נסיעה בנת"צ ברחוב אלנבי בתל אביב (מספרי בתים שונים), בתאריכים שונים - הפרש של חודש. כמובן שהכניסה לרחוב התבצעה בטעות ומחוסר היכרות עם האיזור, ומהרגע שהבינו שבנתצ ניסו לצאת ממנו בפניה האפשרית הראשונה - אך בדרך הייתה מצלמה. האם ניתן לטעון לעבירה מתמשכת ולאחד את העבירות לעבירה אחת? הדו"ח הראשון הגיע בדואר לאחר ביצוע העבירה הראשונה. הדוח הראשון מבין השניים כבר שולם. מצ"ב שני הדו"חות. תודה!
-
כשטיילתי כמה חודשים, הדבר היחיד שהייתי צריך בשבילו מחשב, זה היה העתקת תמונות מהמצלמה לכונן קשיח. השתמשתי במחשבים שמצאתי בדרך (בתי חב'"ד, הוסטלים וכו'). אם אתה לא מצלם הרבה (לי יצא מעל 60 ג׳יגה, בעיקר בגלל וידיאו), או מביא מספיק כרטיסי זיכרון להחלפה, לדעתי אין צורך במחשב שתופס מקום ושוקל לא מעט. טאבלט/טלפון טוב מספיקים לחלוטין.
-
מגיב רק על עניין העלאת שכר על מנת למשוך חרדים להתגייס - חרדי נשוי עם ילדים שמתגייס היום לשירות סדיר ירוויח כמעט כמו איש קבע בתחילת דרכו. Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תאונה עם קורקינט חשמלי מושכר
Step פרסם הודעה בנושא של andrey5o בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
בפעם האחרונה שבדקתי, יש מקרים בהם רפואת שיניים צבאית לא מטפלת. Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk -
גיבוב הודעות באגירה מזהה ומגדיר זוחלים ועופות (מומלץ לצלם ליד אבטיח)
Step פרסם הודעה בנושא של לנצ'יהוליסט בתוך אוף-טופיק
נראה כמו מברישן -
יש לו יציאת מיני/מיקרו hdmi (אמור להיות כתוב במדויק במפרט), קנה מתאם בכמה גרושים באיביי לhdmi נקבה סטנדרטי, ותוכל לחבר באמצעות כבל HDMI רגיל. אם המקרן ממש ישן, ואין לו כניסת HDMI, תצטרך לקנות מפצל לvga, אבל זה מקרה די נדיר בימינו. עריכה, https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com.au%2Fulk%2Fitm%2F331623502816 אחד כזה אמור לעשות את העבודה.
-
שמעתי שעד היום ניתן למצוא חלפים רדיואקטיביים מותקנים בתוך לאדות ברחבי אוקראינה. באחת הסצנות אחת הנשים לבשה סוודר מסוים מאוד, שאמא שלי ממש נדהמה לראות - היה לה סוודר זהה בשנות ה-80.
-
חולק מניסיוני - א. לי יצא הכי זול דרך חברה ישראלית (אופרן), כולל כל הביטוחים. שים לב שהמחירים בכל האתרים האמריקאים לא כוללים ביטוח, ובישראליים כוללים. ב. אל תבנה על כך שתקבל את הרכב שהזמנת. אני הזמנתי טויוטה ראב 4 ומקבילותיה, בפועל לא היה אף רכב מהקטגוריה, ומהקטגוריה שמעליה היה רק רכב אחד. כמובן שקיבלתי אותו. מאמין שאם גם הוא לא היה נמצא, הייתי מקבל שדרוג נוסף. ג. הפרשי צריכת הדלק בקושי מורגשים בכיס, בטח בנסועה שלך. מצד שני כל אי נוחות תבאס אותך ואת הנוסעים איתך מאוד.
-
גיבוב הודעות באגירה מזהה ומגדיר זוחלים ועופות (מומלץ לצלם ליד אבטיח)
Step פרסם הודעה בנושא של לנצ'יהוליסט בתוך אוף-טופיק
לאחר בדיקה, מדובר בענבלן. -
לא מסובך בכלל. ממליץ לקנות מכונה עם ראש בעל האורך המקסימלי שתוכל למצוא, אחרת התספורת יוצאת קצרה מאוד. Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
זו ממש לא בעיה למצוא קבוצה לטרק/אטרקציה. נכנסים להוסטל באיזור ומבקשים להירשם לX/Y/Z. או שואלים בקבוצת פייסבוק של מטיילים. לגבי התחושה של הבדידות - מי שיבחר לישון בהוסטלים ימצא חברים גם אם הוא לא בן אדם חברותי במיוחד. מי שרוצה ממש להסתובב לבד כמה חודשים, יבקש תמיד חדרים פרטיים או ישן בבית מלון. Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
ברור, יש המון מה לראות. נופים משוגעים, תרבות ואוכלוסיה מקומית מעניינת (מומלץ מאוד ללמוד ספרדית לפני).
-
התחלתי בסוף יוני בפנמה, וסיימתי באמצע אוקטובר בניו יורק. מזג אויר - במרכז אמריקה הייתה התקופה ה"חורפית", כלומר חם אבל יש מדי פעם גשמים. סיימתי בחודש בארה"ב בספטמבר-אוקטובר, כך שמזג האויר היה מעולה. בסה"כ חוץ מכמה גשמים מעצבנים בקוסטה ריקה ומדי פעם עננות בחופים מזג האויר היה מעולה. אני מאמין שאפשר לתכנן יותר טוב, אבל הייתי חסום לפני ואחרי הטיול ברמה של שעות - כך שלקחתי את מה שהיה. עלויות - זה מאוד מאוד (מאוד) תלוי בגישה שלך לטיול. יש כאלו שמסיימים טיול כמו שלי עם הוצאות של 23 אש"ח מקצה לקצה, ויש כאלו ש70 לא מספיק להם. ייתכן שגם מסלול הפוך היה מתכנס מבחינת מזג אויר, אבל העדפתי קודם להתכלב קצת במרכז ואז לעלות צפונה ולהתפנק קצת יותר.
-
טיילתי בכל מרכז אמריקה ולאחר מכן בארה"ב. הכל יחד 3 וחצי חודשים. מוזמן לשאול שאלות יותר ספציפיות.
-
גיבוב הודעות באגירה מזהה ומגדיר זוחלים ועופות (מומלץ לצלם ליד אבטיח)
Step פרסם הודעה בנושא של לנצ'יהוליסט בתוך אוף-טופיק
מי זה החבר? בערך 3-4 ס"מ Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk -
מתעלק, לא מבין בזה כלום, מה עושים במצב כזה? Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
גיבוב הודעות באגירה מזהה ומגדיר זוחלים ועופות (מומלץ לצלם ליד אבטיח)
Step פרסם הודעה בנושא של לנצ'יהוליסט בתוך אוף-טופיק
אולי דמיינתי, אבל יש סיכוי שהוא גם קופץ? מסוכן? Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk -
לשכונות הפחות טובות הייתי מוסיף גם את נווה יוסף וכל מורדות נווה שאנן - רחוב יד לבנים ומטה. גם הכרמל הצרפתי שנחשב לשכונה טובה - בעיות חניה קשות (אלא אם יש חניה פרטית כמובן). ממליץ לבדוק את רוממה החדשה (רמות בן גוריון). גם רוממה הישנה אחלה.
