-
הודעות
352 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Step
-
לי יש XIAOMI MI 1C, כתבתי עליו כאן בתגובה האחרונה, עולה 600 ש"ח באושר עד. שים לב שXIAOMI שאתה שמת זה הגרסה הישנה יותר שמשווקת במקביל ל1C, אך נחותה ממנו בכמה פרמטרים.
- 20 תגובות
-
- שואב אבק
- שואב אלחוטי
-
(ועוד 2 )
תגיות:
-
Lg g3 עלה מעל 2000 ש"ח, בעקבות תקלות נכנס לתיקון וקניתי טלפון זמני - הכי זול בבאג (מייזו ב400 שקל). אחרי שהg3 חזר מהתיקון לא היה לי שום רצון לחזור אליו. התחמם בלי סוף, מסך זוועתי, סוללה שנגמרה אחרי שעת מסך אחת. Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
מתעלק, הזמנתי מאליאקספרס חלק למחשב (כ300 דולר) שהגיע תקול, ושילמתי בפייפאל כדי להנות מה"הגנה" שלהם. פתחתי dispute בו הוצע לי להחזיר את המוצר ולקבל את הכסף בחזרה. כמובן שהסכמתי, שלחתי עם מספר מעקב, והיום, לאחר כחודש מאז השליחה הקייס נסגר לטובת המוכר כי: The case was closed in the seller's favor as the proof of return you provided was invalid. לפי מספר המעקב העדכון האחרון הוא שהמוצר נשלח מהארץ לסין. איך אפשר להתקדם מכאן כדי לקבל את הכסף שלי בחזרה? תודה!
-
ישנם לא מעט סרטונים ביוטיוב שמראים איך לעשות הסבה לסוללות ליתיום (18650 בדרך כלל). עשיתי למברגת בוש שיש לי, עובד מעולה. אין לי ספוט-וולדר אז פשוט הלחמתי. Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
מעדכן על הMI 1C: לצרכים שלי (דירה קטנה) הוא מספיק מעל ומעבר. ניסיתי להשוות אותו לדייסון v8 ולא הצלחתי לשים לב להבדלים בעוצמה/נוחות. הסוללה מספיקה להרבה זמן, אוסף את כל הזבל\לכלוך בלי בעיה, נוח לשימוש וריקון. יתרון גדול שלו על מתחרים זולים אחרים זה שעמדת העגינה שלו היא גם מטען. לא יכול לחוות דעה על איך הוא עם שטיחים כי אין לי, אבל כן כדאי לשים לב שבערכה מגיעה מברשת רחבה לרצפה רגילה (שלדעתי תקשה על עבודה עם שטיח שאגי), ומברשת צרה שמתאימה לשטיחים\ספות וכו'. סה"כ מבחינתי זו קניה מעולה מבחינת vfm והתאמה לצרכים שלי. אני קניתי ב700 וקצת בHTZ, אבל ראיתי שהיה באושר עד ב600.
- 20 תגובות
-
- שואב אבק
- שואב אלחוטי
-
(ועוד 2 )
תגיות:
-
לא צריך לפרק כלום, פשוט תדליק אותה כרגיל, כך שהיא תציג משהו, ותאיר עליה מקרוב (פלאש של פלאפון מספיק). אתה אמור לראות את מה שהטלויזיה מציגה, אבל ממש חלש וחשוך. תחפש ביוטיוב how to tell if tv led backlight is defective או דברים בסגנון, לדעתי יש כמה סרטונים בנושא. Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
בכל מקרה לפני שאתה מחליט לפרק את הפנל, תבדוק שהבעיה אכן בלדים - תדליק את הטלויזיה כך שתציג משהו, ותאיר עליה עם מקרוב פנס. אם אתה רואה תמונה, הפנל תקין והלדים הם אכן הבעיה. לדעתי יהיה קשה להבין אילו לדים בדיוק אתה צריך (כנראה גם אחרי הפירוק) כי מדובר בטלויזיות מדבקה.
-
הם נמצאים בצד השני של הלוח המתכתי הכסוף. מדובר בעבודה סופר עדינה היות וצריך לפרק את הפנל עצמו, במיוחד כשמדובר במסך קעור. שים לב שיש לך בכלל במה להחליף את הלדים הבעייתיים לפני שאתה מפרק סתם. Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
שמעתי על המון מקרים שסירבו לתקן טלפון במסגרת האחריות בטענה של נזק מצד המשתמש/קורוזיה. לא יודע אם זה מייצג, אבל בפעמיים שהפעלתי אחריות בטלפונים, דווקא טיפלו בלי בעיה, אולי אלו יבואנים עם תודעת שירות טובה יותר. פעם אחת lg g3 עם אחריות יבואן רשמי (רונלייט אאל"ט) לפני 5 שנים - לוח אם מת והוחלף בלי בעיות. פעם שניה xiaomi redmi note 4 עם אחריות יבואן רשמי (המילטון) לפני שנתיים וחצי - המסך הפסיק להגיב למגע (ללא נפילות/שברים), הוחלף בלי בעיות. עם זאת, זמן הטיפול היה די ארוך, כ-3 שבועות. ברונלייט נתנו משהו חלופי בזמן התיקון, המילטון לא. בדקת את האופציה להזמין מסך באליאקספרס ולהחליף לבד? בדרך כלל זה יוצא משמעותית זול יותר, אם אתה מוכן לחכות את זמן המשלוח.
-
איפה מצאת תוכנית כזו? הייתה לי כזו עד לפני שנתיים בהוט, אבל הם סגרו אותה. Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
הגיע הצורך להחליף מחשב, תקציב של כ4 אש"ח עם גמישות, ויש הזדמנות לקנות בארה"ב. הצרכים לא בשמיים: גלישה, מסמכים, זום, סוללה טובה, ותכנות לא כבד מדי (לקראת סוף תואר במדמ"ח). עם זאת, יש רצון שהמחשב יהיה אמין וימשיך איתי לפחות ב5 שנים הבאות. לבת הזוג שלי יש מקבוק אייר משנת 2012, שעדיין משמש אותה ביום-יום בלי בעיות מיוחדות, והוא אפילו בעל ערך מסויים בשוק - אלו דברים שללא ספק גורמים לי לפזול לכיוון אפל. בתור חובב VFM, האם אייר או פרו13 החדשים (1000 ו1300 דולר בהתאמה) הם מה שאני מחפש? אם כן, יש טעם להוסיף 300$ לטובת הפרו? אם מאק זה לא הכיוון, מה כן? thinkpad ?XPS? מבחינת המפרטים, המאקים הם עם מעבדי M1 החדשים, 8 ג'יגה ראם, ואין חיבור USB A. הXPS עולה בטווח המחירים של המק, אבל מבאנצ'מארקים נראה שהמעבד שלו (1065G7) חלש יותר מהM1, וגם לו יש 8 ג'יגה ראם ונטול USB A. הthinkpad הוא קורולה, כנראה ימשיך לעבוד מעולה גם אחרי שאני אמות, ובגדול זהו. (יש לי T490 מהעבודה) כמובן אלו רק ה3 הראשונים שחשבתי עליהם, אז אשמח לקבל רעיונות נוספים. מודה לעוזרים!
-
אכן דיברתי על חבר. לי יש קופה באלטשולר עם תנאי חבר. לא בדקתי את פוליסת החיסכון בזמנו, והיום אני כבר לא עמית חבר. Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
בשני משפטים - תוכנית חיסכון בה הכסף מושקע בהתאם למסלול שתבחר (מעבר בין מסלולים לא ממוסה), עם הטבת מס בגיל גמלאות. דמי ניהול יקרים (יחסית), אפילו אם זה דרך מועדון צרכנות חזק. מגבלת הפקדות של כ70 אש"ח בשנה. אני אישית מחזיק קופה כזו, אך מתכנן להעביר את הכסף לתיק השקעות לא מנוהל, על מנת להוזיל את העמלות, וגם כדי לשלוט טוב יותר על תמהיל התיק. ממליץ לחקור טוב את הנושא ואת האלטרנטיבות (הסולידית כאמור מעליי הוא מקום מעולה להתחיל בו), ורק אז לקבל החלטה.
-
נסה דרך אתר נט המשפט Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
- 5 תגובות
-
- 1
-
-
אחלה. אני אישית התרחקתי ממוכרי יד 2 ש"גנבו להם את האופניים", כי זו דרך קלה להיפטר מסוללה בסוף חייה ולקונה לא תמיד קל להבין מה המצב האמיתי של הסוללה מבדיקה ויזואלית וסיבוב קצר. כמובן, לא כולם כאלו, אבל גם לא חסר כאלו. Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
שוב, תבדיל בין שני סוגי שיפוץ: האחד שבו מחליפים תאים שמתים בטרם עת - זה מתאים לסוללה שלא עברה חיים קשים במשך 3 שנים, ויש לה תאים בודדים שצריך להחליף. השני שבו זורקים את כל מה שיש בקייס של הסוללה ומכניסים תאים חדשים לגמרי וbms חדש. להערכתי ממה שסיפרת (3 שנים של עבודה קשה), מה שאתה צריך זה הסוג השני של ה"שיפוץ", והוא היקר יותר כמובן. אם תעשה אותו אצל בעל מקצוע רציני, עם תאים איכותיים, זה יהיה עדיף על קניה של סוללה חדשה עלומת שם, אך לא בטוח שזול יותר. Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
האיכות בבניה עצמית נובעת מכך שאתה יודע בוודאות מה התאים שנכנסים פנימה. לדוגמא, הסוללה שקניתי בswift מכילה תאים סיניים מבית מותג שאני לא מכיר, ועולה x שקלים. הייתי יכול לקנות סוללה בעלת אותם נתונים אך עם תאי סמסונג במחיר של 1.5x. בהרכבה עצמית אתה יכול להגיע לסוללה עם תאי סמסונג/אל ג׳י/פנסוניק במחיר סביב x. במקומך הייתי בודק כמה עולה להרכיב סוללה בבניה עצמית בארץ (כולל קניה של תאים מבעל המקצוע), וכמה יעלה לשלם בנפרד על העבודה, כשאתה מספק את התאים. כמובן יש גם את האפשרות לשיפוץ סוללה קיימת (החלפת תאים עייפים), אבל לפי מה שסיפרת על החיים שהסוללה עברה, לדעתי רוב התאים כבר גמורים. Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
בדקתי לפני שנה בערך, אז לא הייתה היתכנות כלכלית לקניה של סוללה מוכנה. כן היה כדאי לקנות לבד תאים ולהרכיב על בסיס הגוף הישן סוללה סופר איכותית במחיר של סוללה זולה בארץ, אבל זה דורש כלים וקצת ידע. Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
נשמע לי כמו חארטה, לדעתי כל סוללה 48 וולט תתאים. עם זאת, אורך החיים של הסוללה שלך יהיה תלוי מאוד באיכות התאים. אני קניתי סוללה בswift ויצאתי מרוצה, אבל אצלי האופניים לא עובדים קשה כמו שיעבדו אצלך בירושלים. Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
זכור לי שיש דרך לעשות הכנסה של טבלה מקובץ אקסל מסוים בצורה כזו שכל עדכון באקסל יעודכן גם בppt. זה מה שאתה מחפש? Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
מונית מנתבג לאור יהודה/יהוד/קרית אונו/גני תקווה/סביון עולה עד 100 ש"ח לפי תעריף מפוקח (צריך לבקש מהסדרן או הנהג את התעריפון). בכל אותן הערים יש המון חניה בחינם. המחיר נכון ללפני שנה וחצי, אז כדאי לוודא. Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
תודה לכולם, אחרי עוד קצת חפירות באינטרנט, הוזמן mi 1c, כי הוא מספיק לשעה של עבודה, עם הרבה חלקים ועמדת התליה שלו גם מטעינה, סה"כ נשמע כמו vfm טוב. אחזור לדווח. Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
- 20 תגובות
-
- שואב אבק
- שואב אלחוטי
-
(ועוד 2 )
תגיות:
-
על הdreame שמעתי המון דברים טובים, אבל לצערי אין אותו באתר של הייטקזון... לכן כרגע אני מתלבט בעיקר בין הjimmy למיניהם לבין הmi.
- 20 תגובות
-
- שואב אבק
- שואב אלחוטי
-
(ועוד 2 )
תגיות:
-
יש לי כמה שקלים בהייטקזון שעוד כמה ימים מתאדים, וכך יצא שנשבר לי משואב האבק הישן (חוטי). מה מומלץ עד 1000 ש"ח? אלו האופציות שראיתי בטווח המחירים: Mi Handheld Vacuum Cleaner, ב790 ש"ח Mi Handheld Vacuum Cleaner 1C, ב740 ש"ח שואב אבק אלחוטי ידני JIMMY JV71, ב570 ש"ח שואב אבק אלחוטי ידני JIMMY JV51, ב600 ש"ח שואב אבק אלחוטי ידני JIMMY JV53, ב730 ש"ח שואב אבק אלחוטי ידני JIMMY JV63, ב820 ש"ח dyson V7 Motorhead, ב1100 ש"ח דירה לא גדולה, אין בע"ח, אין שטיחים, מחפש את הVFM. מה דעתכם?
- 20 תגובות
-
- שואב אבק
- שואב אלחוטי
-
(ועוד 2 )
תגיות:
